Kiinnostaisi laittaa seuraavaksi autoksi w211 Sedan, mutta tavaratilan koko mietityttää. Koitin googlettaa, mutta ainoastaan litramäärän onnistuin löytämään ja tarpeen olisi senttimetreissä saada mitat tietoon kuljettamani tavaroiden takia.
Eli osaisiko joku linkittää minut oikeaan paikkaan josta nuo tavaratilan sisämitat löytyisi, tai voisiko joku w211:n omistaja käydä mittanauha kädessä touhuamassa ja kertoisi nuo mitat?
w211 sedanin tavaratilan mitat
Re: w211 sedanin tavaratilan mitat
Tilavuutta on 540 litran verran ja nurkasta nurkkaan mahtuu juuri ja juuri lätkämaila sisään.
Renkaita ei ainakaan mahdu neljää kerralla konttiin ...ärsyttävää , yhtä roudattava keväällä ja syksyllä takapenkillä..
Eipä noita taida olla missään, minäkään en löytänyt viimeksi haeskellessani. Aika lähelle pääsee hakemalla valmistajan sivuilta mittapiirustuksen ja arvioimalla siitä, tarkempi tulos syntyy tekemällä retki autoliikkeeseen mittanauha taskussa.s18 kirjoitti:osaisiko joku linkittää minut oikeaan paikkaan josta nuo tavaratilan sisämitat löytyisi
Juu, näin se taitaa olla varmin. Edellisen autoliikkeissä kiertelyn suoritin jääkiekkokassia vetäen, joten eiköhän tuo mittanauhan kanssa kulkeminen ole hieman helpompaajysi kirjoitti:Eipä noita taida olla missään, minäkään en löytänyt viimeksi haeskellessani. Aika lähelle pääsee hakemalla valmistajan sivuilta mittapiirustuksen ja arvioimalla siitä, tarkempi tulos syntyy tekemällä retki autoliikkeeseen mittanauha taskussa.s18 kirjoitti:osaisiko joku linkittää minut oikeaan paikkaan josta nuo tavaratilan sisämitat löytyisi

No mä kävin mittaamassa;
Korkeus min.45cm, Syvyys alareuna 113cm yläreuna 83cm, Leveys min. 92cm mutta esim. aukko on 110cm leveä. Eli nuo minimimitat johtuvat sisäverhoilujen reunoista tai möykyistä, keskimäärin kontti on paljon tilavampi (esim tuo leveys on vain aivan alareunassa kontin etuosassa. 5cm korkeammalta tai taaempana leveys on jo paljon enemmän). Saattaa olla syvyys jotain muuta jos on kaatuvat penkit, mulla niitä ei ole... ja jos nappaa phjalevyn pois, tulee lisää tilaa mutta epätasainen pohja (vararenkaan päällä on verhoilun peittämä monttu)
Korkeus min.45cm, Syvyys alareuna 113cm yläreuna 83cm, Leveys min. 92cm mutta esim. aukko on 110cm leveä. Eli nuo minimimitat johtuvat sisäverhoilujen reunoista tai möykyistä, keskimäärin kontti on paljon tilavampi (esim tuo leveys on vain aivan alareunassa kontin etuosassa. 5cm korkeammalta tai taaempana leveys on jo paljon enemmän). Saattaa olla syvyys jotain muuta jos on kaatuvat penkit, mulla niitä ei ole... ja jos nappaa phjalevyn pois, tulee lisää tilaa mutta epätasainen pohja (vararenkaan päällä on verhoilun peittämä monttu)

W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Kiitoksia erittäin paljon! Hienoa toimintaa ja esimerkilllinen raportti!MiHe kirjoitti:No mä kävin mittaamassa;