Nyt on tullut suunniteltua tässä jonkin aikaa autonhakureissua germaaniaan loppuvuodelle ja ei auta, tuollainen C43 AMG häiritsee yöunia jatkuvalla syötöllä. Yritin haeskella foorumilta juttua ko. mallista vaan aika laihoiksi jäi tulokset joten ajattelin nyt panna ratkottavaksi kysymyksiä vähän laajemmalti tuosta tekniikasta.
Mahtaneekohan tuo M113-pata olla pääpiirteissään sama tuossa ceessä kuin noissa muissa? Piirun verranhan tuossa on kuitenkin ruutia enemmän. Tuolla tuskin veivaa puolen millin kerhoon pelkästään perushuolloilla mutta jos jotain isompaa sattuisi kajahtamaan, niin onko tuo aivan avaruustekniikkaa korjaamisen suhteen? Onko noissa kaseissa ollut laajemmalti mannertenvälistä vianetsintää vaativia sähköpuolen ongelmia?
Toisena kysymysmerkkinä on tuo 722.6 lootikko, mitä noissa ilmeisimmin kaikissa käytetään. Eikös tuo ole jo se lodju joka sisältää sen kuuluisan kulutusosan nimeltä sähköhydrauliikkaohjainlaite á ~1,5 k€. Muutenhan tuon pitäisi oletettavasti kukkua öljynvaihtojen avulla sentään parin satkun paremmalle puolen..? Osaako joku vielä sanoa, eroaako tuo miltään osin noista muiden mallisarjojen vastaavista laatikoista?
Mätätilannehan noista kannattanee myös syynätä erikoisen tiheällä kammalla. Tuleeko mieleen muita W202-tyyppivikoja, mitkä kannattaisi pitää mielessä? Ei kai noissa sentään mitään tasonsäätöä käytetä?

Eikun vaan vinkkejä ja kokemuksia tulemaan jos foorumilaisilta löytyy kokemuksia tuosta kyseisestä automallista tai noista muista ns. sisarmalleista. Ostaakko vai eikö ostaakko, siinä vasta puluma.