Nyt on voimansiirrosta vaihdettu melkein kaikki kumiosat uusiin. Enää on vaihtamatta kardaanin tukikumi ja laakeri ja niitähän ei sinne jätetä ainoina vanhoina osina.
Eli kysymys kuulukin miten ja mistä kardaanin saa parhaiten poikki, jotta tämäkin kuminen jäänne voidaan siirtää täysin palvelleena eläkkeelle?
Ja mitenkäs sujuu vanhan poisto ja uuden paikalleen sujautus?
Auto on 300 D -91.
W124 kardaanin katkaisu?
W124 kardaanin katkaisu?
300 TDT -84
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D
300E 4Matic -88
300 D -87
GSX 1400
Exät:
124: 3 x 200D , 3 x 300D, 1 x 300 CE, 1 x 300 TDT
123: 1 x 300D