![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Meillä olisi tuo vieterienvaihto edessä ja niksejä kaipaamme.
W111;ssahan on edessä eräänlainen "Ferrari-tuenta" eli käytännössä voidaan puhua päällekkäisistä kolmiotuista. Jousi on sitten kolmion "sisällä" ja yläpäästään jousta vastaan on erityinen jousikuppi.
Kysymys yksi kuuluu: mistä kohdasta tukivarsipaketti on järkevintä räjäyttää, että jousen saa välistä pois ja uuden tilalle? Ylätukivarsi korista irti, tukivarret toisistaan (eli laippa-jarrulevy-paketista) vai miten?
Kysymys kaksi kuuluu: ovatko W111:n jouset myös yhtä mersumaisen hankalat kuin myöhemmissä malleissa, eli meneekö vaihto yleismallin puristimella vai pitääkö olla MB:n oma puristin?
Kiittäen otamme vastauksia vastaan kysymyksiin me.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)