Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » Ke 09.01.2013 09:19
sepulaakeri kirjoitti: Joutuuko modaan pakosarjaa vai mahtuiko ihan vaan bolt on...
Hivenen pitää "tiivistää" mutta saadaan aika pienillä muutoksilla tilaa....
killerimersu
Mersumies
Viestit: 835 Liittynyt: Ti 06.09.2011 11:27
Paikkakunta: pori
Viesti
Kirjoittaja killerimersu » Su 13.01.2013 13:04
alkaa killerimersulla olee orgasmi lähellä kun noita turbo kuvia kattelee
:D:D
bensalla pestään pensselit. dieselillä tehdään voimaa
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » Pe 18.01.2013 08:47
Yksinkertainen on kaunista. laturi vaan toiselle puolelle ja sähkö hoitaa vesi ja ohjaustehostimen pumput...
Savira leikkasi pahvimallin mukaan levyn, jolla ahdin saadaan tukevasti pultattua koneen kylkeen.
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » Su 20.01.2013 11:09
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » Ke 30.01.2013 09:41
Onpha
Vakiokalustoa
Viestit: 237 Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti
Viesti
Kirjoittaja Onpha » Ke 30.01.2013 12:18
Hyvän näköstä touhuilua, oikein!
Mitähän tommosen vortechin siipi mahtaa pyöriä maksimissaan?
maku
Vakiokalustoa
Viestit: 223 Liittynyt: Pe 04.04.2008 10:31
Paikkakunta: Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja maku » To 31.01.2013 09:55
Vortechit pyörii 50-60k specsien mukaan mutta on noita vinguteltu yli 90k kierrostakin.
Mulla on muuten muutama ylimääräinen 8-ripainen hihnapyörä vortechiin sitten kun säätöhommiin pääset
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex
ssuvik
Mersumies
Viestit: 2782 Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42
Viesti
Kirjoittaja ssuvik » To 31.01.2013 17:20
On kyl nättiä
E350CDI&A180CDI
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » Ma 04.02.2013 11:27
eero1989
Vakiokalustoa
Viestit: 137 Liittynyt: La 20.01.2007 13:58
Paikkakunta: kullaa
Viesti
Kirjoittaja eero1989 » Ma 04.02.2013 11:59
Ensin tarvii sanoa että arvostan suuresti kun joku saa aikaan,, itte en saa, myin rojektin.
puskuri, helmat ja muu tuommonen lapsen pyöreys ei MIELESTÄNI pue autoa parhaalla mahdollisella tavalla..
kyhmy tuo mukavasti muotoa
sepulaakeri
Mersumies
Viestit: 913 Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Viesti
Kirjoittaja sepulaakeri » Ma 04.02.2013 16:37
No ompa nätti tuo keula....
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Antti M.
Mersumies
Viestit: 1064 Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Antti M. » Ma 04.02.2013 20:36
Ei oo paljoa tullu foorumia viime aikoina seurattua, mut oikiaa meininkiä näyttää olevan!
Millhill Performance
-Built With Pride-
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » Ti 19.02.2013 11:09
Viimeksi muokannut
autojh , Ti 19.02.2013 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sepulaakeri
Mersumies
Viestit: 913 Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Viesti
Kirjoittaja sepulaakeri » Ti 19.02.2013 11:15
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » Ti 19.02.2013 11:19
Alumiiniteippi on yllättävän vahvaa!!
laineracing
Mersumies
Viestit: 2687 Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja laineracing » Ke 20.02.2013 10:46
Minkätakia plenumi on kauhian ISO ennen kaasuläppiä? Onko muuten näytillä acs? Twinturbo secci menee sinne,päivitettynä versiona.
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » To 21.02.2013 09:29
Ulkonäkö syistä, kotelon takaosiin tulee kaks dumppia ja se peittää mukavasti romut allensa. Maalaan sen kiiltävän mustaksi ja teen siitä saman tyylisen kuin konepeiton kyhmy...
Ei ehdi pääsiäiseksi näytille...
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » To 21.02.2013 09:30
laineracing kirjoitti: Minkätakia plenumi on kauhian ISO ennen kaasuläppiä? Onko muuten näytillä acs? Twinturbo secci menee sinne,päivitettynä versiona.
Pitää tulla sitä ihastelemaan, mitä oot päivittäny?
laineracing
Mersumies
Viestit: 2687 Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja laineracing » To 21.02.2013 13:26
Secci on mun työntekijän auto,se levenee matalenee ja tulee Kai lyöntiä vähän lisää ku se jäi kalvaan petee että ei tullu sitä 1000hp
Lasikuitu amg puskimet,lasikuitu takakyljet+etulokarit ( amg lookki,omasta päästä)
Itekki oon Kai messuilla osastolla,katsellaan siellä.
kuokka12
Vakiokalustoa
Viestit: 86 Liittynyt: Ma 19.12.2011 22:31
Viesti
Kirjoittaja kuokka12 » To 21.02.2013 17:19
Toi kyhmy tossa konepellissä on kyllä sen verta komia että meinas tulla kahvit näppikselle kun tuon näki. Sopii nätisti paikalleen. Komiaa autopornoa ja mitä mahtavin rojekti
pahus jotta pitää vielä yskiä kahvit pois väärästä kurkusta. Komia ilmestys, korisarjasta tykkään myös.
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » Ke 27.02.2013 11:45
ssuvik
Mersumies
Viestit: 2782 Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42
Viesti
Kirjoittaja ssuvik » Ke 27.02.2013 12:30
Alkaa olemaan täyden näköistä
E350CDI&A180CDI
imuääni
Uusi tuttavuus
Viestit: 4 Liittynyt: La 04.12.2010 15:46
Viesti
Kirjoittaja imuääni » Ke 27.02.2013 16:28
saakeli meinaa tulla miljoona pientä ku kattelee tällast
w124 200D *purussa
w124 230E
w124 300TD
w210 220CDi
Bryggi
Vakiokalustoa
Viestit: 236 Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Bryggi » Ke 27.02.2013 20:16
imusarja mustalla wrinklellä, ja kaikki muutkin kiiltävät putket yms laajat pinnat UGH!
AP-race/lake
Mersumies
Viestit: 1365 Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Viesti
Kirjoittaja AP-race/lake » Ke 27.02.2013 20:47
sileexi saumat ja kiillotus!
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » To 28.02.2013 16:01
AP-race/lake kirjoitti: sileexi saumat ja kiillotus!
Hion saumat tasaseksi, kittaan suoraksija kiiltävän mustaksi.
eero1989
Vakiokalustoa
Viestit: 137 Liittynyt: La 20.01.2007 13:58
Paikkakunta: kullaa
Viesti
Kirjoittaja eero1989 » To 28.02.2013 16:15
Pakosatsit varmaan teippaat mustiksi? vai?
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » To 28.02.2013 21:36
eero1989 kirjoitti: Pakosatsit varmaan teippaat mustiksi? vai?
Ei pilata hyvää pakosarjaa teippaamalla. Marteliuksella pinnoitetaan himmeän mustaksi...
sepulaakeri
Mersumies
Viestit: 913 Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Viesti
Kirjoittaja sepulaakeri » Pe 01.03.2013 07:27
autojh kirjoitti: AP-race/lake kirjoitti: sileexi saumat ja kiillotus!
Hion saumat tasaseksi, kittaan suoraksija kiiltävän mustaksi.
Miten ois wrinkle??
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
autojh
Vakiokalustoa
Viestit: 144 Liittynyt: Ma 21.11.2011 19:24
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja autojh » Su 03.03.2013 09:45
sepulaakeri kirjoitti: autojh kirjoitti: AP-race/lake kirjoitti: sileexi saumat ja kiillotus!
Hion saumat tasaseksi, kittaan suoraksija kiiltävän mustaksi.
Miten ois wrinkle??
Nyt pakko tunnustaa, taas aukko sivistyksessä. Mikä on wrinkle?
Sen verran visiot muuttunu että maalaan painekotelon mustalle pohjalle tulevalla alumiini litkulla. Esim BMW orggis vanteet maalataan sillä. Jäljittelee tosi paljon alumiini pintaa...