vastatkaavaan ihmeessä kaikki jotka jotai tiedätte tästä aiheesta

Näinhän se on.jukkis. kirjoitti:Eiköhän jokainen saa tehä autolleen mitä tykkää.
Mutta samaa vispaamista tehdään kummallakin...jukkis. kirjoitti:Oisko niin että toinen tykkää äitistä ja toinen tyttärestä..
Veit sanat suusta!tanari kirjoitti:jos sillä autolla haluaa ajaa vinossa talvella, niin se automaatti on paljon parempi siihenkin![]()
mun nykyisessä 190e:ssä on 426tkm ajettu automaatti ja toimii täysin.
osta nelisylinteriseen tarkoitetut, ovat ihan hyvät, esim. mage_90 kauppas jokuaika sitten fk:n 70/40 settiä olisko hinta ollut 50e?hoffreeen kirjoitti:tääny vähä eksyy aiheesta mutta, kattelin tossa noita h&r ja vogtland madallus jousia niin tuleeko ihankivireki jos laittaa 4 sylinterisee 6sylinterisen jouset?
Milläs reseptillä w124 koppaan getrag naitetaan, 722.3 laatikon tilalle? Lähinnä kiinnostais että mikä kardaani käy ja mikä takakanneke käy suoraan?jukkis. kirjoitti: Osia tarvit polkimet kartaanin etupätkän vaihelaatikon kannakkeen vaihekepin vauhtipyörän ja kytkimen. Sähköjä joudut muuttamaan sen verran että yhdistät vaihelaatikon pistokkeesta kaksi paksumpaa johtoa ja kaksi ohuempaa vedät vaihekepin pakkivalon katkasijalle.