Onko kellään sattunut tällaista ihmetystä? Eli waihoin rekisterivaloiksi can väylä ledit ja homma ok mutta mutta kuskinpuolen ledi alko kummitteleen eli kun valo syttyy niin ledi vilkahtaa 2x peräkkäin tauko ja sitten samahomma vilkahduksia toistuu 8kertaa ja sitten sammuu. Virran tulo sammuu vilkkumisien aikana virta käy tietenkin 0 -12v välillä,
Aluksi luulin että vilkkuminen on kosketushäiriö mutta ei se on tasainen vilkkuminen jotain merkkiä se antaa.
Homman saa korjjattua kun vaihtelee lamppuja päin pari kertaa mutta palaa jonkin ajan kuluttua, alkaa tietokoneella herjaan ja sitten alkaa vilkkuminen
Enpä tiedä muuta kun uudemmat Mersut vierastaa omia valovirityksiä ja katsastusinssikään ei tykkää
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Tere,
kokeileppa esim,näillä ledeillä. http://www.youtube.com/watch?v=6i89L4x4qjY" onclick="window.open(this.href);return false;
itsellä hakusessa,joten ehkä noin kuukauden kuluessa voisin kertoilla lisää.
Onko kellään sattunut tällaista ihmetystä? Eli waihoin rekisterivaloiksi can väylä ledit ja homma ok mutta mutta kuskinpuolen ledi alko kummitteleen eli kun valo syttyy niin ledi vilkahtaa 2x peräkkäin tauko ja sitten samahomma vilkahduksia toistuu 8kertaa ja sitten sammuu. Virran tulo sammuu vilkkumisien aikana virta käy tietenkin 0 -12v välillä,
Aluksi luulin että vilkkuminen on kosketushäiriö mutta ei se on tasainen vilkkuminen jotain merkkiä se antaa.
Homman saa korjjattua kun vaihtelee lamppuja päin pari kertaa mutta palaa jonkin ajan kuluttua, alkaa tietokoneella herjaan ja sitten alkaa vilkkuminen
oisko tietoa? ei haluttas laittaa hehkuja takas
Samaa vikaa ollut täälä...kohteina ollut toi oma cls ja isän w211. Molempiin olen kokeillut kahdenlaisia ledi-polttimoja(molemmat can-yhteensopivia) Ensimmäiset toimi molemmissa autoissa n.kuukauden ilman ongelmia. Sit toisessa alkas oik.puoleinen räpsymään ja toisessa sammui oik.puoleinen kokonaan. Toisenlaiset polttimot eivät toimineet oikeastaan ollenkaan...on ihme touhua ajattelis että kun virta kerta kulkee niin miksei pala Päädyin toistaiseksi takasi mallia-hehkuun
oisko tietoa? ei haluttas laittaa hehkuja takas
Mulla oli omassa W203 2005 ihan sama, että vaihdoin canbus ledit eli koko yksikön ja kuskin puolen ledi alkoi vilkkumaan. Johtui ilmeisesti siitä, että kuskin puoli on ns. tunnistava piiri ja luuli polttimon palanneen. Itse olen sen verran käsi sähköhommissa, että menin autosähköliikkeeseen, jossa osaavat kaverit korjas ongelman. Lisäsivät muistaakseni vastukset väliin ja jotain vielä eikä hintakaan ollut paha. Nyt on pelannu ihan normaalisti
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Olen kylläkin vaihtanut sinne lampun yhden lkun kärähti vilkkumisen sijasta. Nyt paikoillaan 39mm koska 36mm ei ole varastossa. Hyvä värisävy ja toimivat.
Olen kylläkin vaihtanut sinne lampun yhden lkun kärähti vilkkumisen sijasta. Nyt paikoillaan 39mm koska 36mm ei ole varastossa. Hyvä värisävy ja toimivat.
Eikö toi 39-millinen ole liian pitkä sinne muovisten kielien väliin? (Ja taas 36-millinen aavistuksen liian lyhyt)
Eikö toi 39-millinen ole liian pitkä sinne muovisten kielien väliin? (Ja taas 36-millinen aavistuksen liian lyhyt)
39mm on mulla paikoillaan ja tuntui mahtuvan. Ensin laitoin ledin paikoillen ja sitten vasta kansi perässä. Ja muuten edelleenki toimivat
39mm on mulla paikoillaan ja tuntui mahtuvan. Ensin laitoin ledin paikoillen ja sitten vasta kansi perässä. Ja muuten edelleenki toimivat
Tilasin kans jonkunmoiset ledit jotka olivat ton 39mm pitkät...laitoin ne aluksi sinne "pesään" ja sit yritin laittaa kannen mutta ei tuntunut mahtuvan. En tiedä pitäiskö kokeilla noita taskulampun ledejä....oon tilannut jo monenlaisia vaihtoehtoja ja tuntuu että mikää ei toimi
Kyselin juuri samaa, et joko löytyny canbus ledi T10 joka toimisi, niin tuota motonetin tuotetta kehuttiin http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=43-3027" onclick="window.open(this.href);return false; onko jollain kokemusta noista ?
haen tollaset ja infoon kun olen saannu vaihettua.
tony kirjoitti:Kyselin juuri samaa, et joko löytyny canbus ledi T10 joka toimisi, niin tuota motonetin tuotetta kehuttiin http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=43-3027" onclick="window.open(this.href);return false; onko jollain kokemusta noista ?
haen tollaset ja infoon kun olen saannu vaihettua.
Päätimpä sit heti lähteä hakemaan, ja eipä vilku, eikä toistaiseksi herjaa vikavaloakaan Ainut miinuspuoli on et näyttää vaan valoa suoraan kun 4kpl ledejä suunnattu eteenpäin, mutta istuu hyvin S204 ja vakio 4.300 xenonin kanssa hyvä.