E: Olinkin väärässä

Jussi L. kirjoitti:Nozki kirjoitti:Täähän meni taas melkoiseksi knoppailuksi, mutta mutta... Toisessakin ketjussa sanottiin samaa kuin Timo L tuossa, että toisennäköiset katkaisijat tulivat loppuvuodesta -81. Tehtaan julkaisema W123:a käsittelevä kirja kertoo, että istuinlämmittimien ja lasinnostimien keinukytkimien muutos tehtiin 12.7.1982 ja että se oli viimeinen muutos ennen kolmossarjan julkaisua (se oli 1.9.1982). Hätävilkkukytkimestä ei tuossa puhuta mitään, eikä -81 aikana ole kyllä mitään siihen tai lasinnostinkytkimiin viittaavaa muutosta listattu. En tiedä, mikä on totuus, mutta jos tuo Jussi L:n linkin auto on alkuvuodelta -81, niin sit siinä on kyllä ihan oikeanlaiset lasinnostinkatkaisijat.Jussi L. kirjoitti: ...
Tässä muuten jenkki -81 jossa kylläki on vanhat sähkölasinapit.. http://www.mercedesmotoring.com/cars/72/
Minusta tämä asia on niin kuin siinä kirjassakin, toki ei ole kokemuksia luonnossa näistä sähkölasien katkaisimista kovinkaan paljon joten en mene vannomaan miten asia on.
Voisinpa melkein sanoa että on varmasti yksi parhaiten varustelluista niistä 1943 valmistuneesta yksilöstä.
Eikös tuo ole jo tuolla valmistusmäärällä lähes harvinaisimpia variantteja W124 sedanien mallisarjasta, jos nyt jätetään jotkut E500 limited editionit ja ne muutamat E60:t pois laskuista? Siis tehtaan hihnalta lähteneistä sedan koppaisista?Timo L. kirjoitti:
Voisinpa melkein sanoa että on varmasti yksi parhaiten varustelluista niistä 1943 valmistuneesta yksilöstä.
Tässä alle 2000 kpl sedaneita valmistettuja poislukien alustat:Wade kirjoitti:Eikös tuo ole jo tuolla valmistusmäärällä lähes harvinaisimpia variantteja W124 sedanien mallisarjasta, jos nyt jätetään jotkut E500 limited editionit ja ne muutamat E60:t pois laskuista? Siis tehtaan hihnalta lähteneistä sedan koppaisista?Timo L. kirjoitti:
Voisinpa melkein sanoa että on varmasti yksi parhaiten varustelluista niistä 1943 valmistuneesta yksilöstä.
Timo L. kirjoitti:Tässä alle 2000 kpl sedaneita valmistettuja poislukien alustat:Wade kirjoitti:Eikös tuo ole jo tuolla valmistusmäärällä lähes harvinaisimpia variantteja W124 sedanien mallisarjasta, jos nyt jätetään jotkut E500 limited editionit ja ne muutamat E60:t pois laskuista? Siis tehtaan hihnalta lähteneistä sedan koppaisista?Timo L. kirjoitti:
Voisinpa melkein sanoa että on varmasti yksi parhaiten varustelluista niistä 1943 valmistuneesta yksilöstä.
E 250 D Lang 181 kpl
250 D Lang 771 kpl
260 E Lang 1006 kpl
300 D 4Matic 1485 kpl
260 E 4Matic 1943 kpl
Se oli yllätys että 250 D Turboa on tehty 10 000 kpl enemmän kuin 300 D Turboa. Tuntuu että täälläpäin niitä on eri harvassa.
Komea on. Epäilyttävän kiiltävät muovihelmat ja pykältääkö apparin oven muovilista?Wade kirjoitti:Kas tästä aika komea 230E, sopii myös edustuskäyttöön. Eikä olis pahan kallis, Sofort Kaufen 3250...![]()
http://www.ebay.de/itm/Mercedes-230-E-A ... 908wt_1250" onclick="window.open(this.href);return false;
Gyntteri on meikannut tuon tietennii ja vetässyt muovitkin jollain ekstrakirkkaaksi. Lista taitaa olla vaan heijastuksen aiheutta optinen harha. Mutta, onhan kuskin penkin kulma jo hieman puhki ja joku Blaukkari kojelaudassa...Timo L. kirjoitti:Komea on. Epäilyttävän kiiltävät muovihelmat ja pykältääkö apparin oven muovilista?Wade kirjoitti:Kas tästä aika komea 230E, sopii myös edustuskäyttöön. Eikä olis pahan kallis, Sofort Kaufen 3250...![]()
http://www.ebay.de/itm/Mercedes-230-E-A ... 908wt_1250" onclick="window.open(this.href);return false;
No osta tuo poes ja myy minulle se nykyinen SECis, oon kuolannu sen perään siitä asti kun alotit ton projektitopikinJuha_M117 kirjoitti:Musta toi on tosi upea värikombo, ei mikään elvistelyvekotin tai edes arkiauto, mutta tommonen sopii kesähelteellä jonkun jazz-baarin tai rantaravintolan eteen parkkiin paljon paremmin ku esimerkiksi musta tai hopeinen SEC. Toi on arvokkaan näkönen puhumatta nyt yhtään mistään valuutasta.
Upea auto eikä hinta ole paha kuntoon nähden. Värit ovat loistavat kuten varusteetkin (webasto yms).Hage kirjoitti:W126 560 SEC
Siinähän olis taas tommonen herkku myynnissä.
Tosin toi biisonin ruskea ei mun mielestä sovi SECiin, toisin kuin esim tohon allekirjoitukseni sedaniin
Niin, korkeintaan kesäksi tuollasella kehtaisin ajella.JarkkoN kirjoitti:Upea auto eikä hinta ole paha kuntoon nähden. Värit ovat loistavat kuten varusteetkin (webasto yms).Hage kirjoitti:W126 560 SEC
Siinähän olis taas tommonen herkku myynnissä.
Tosin toi biisonin ruskea ei mun mielestä sovi SECiin, toisin kuin esim tohon allekirjoitukseni sedaniin
Hintakin varmaan pysyy tai nousee jatkossa. Suomen kurakeleihin ei viitsi pilata tuommoista harvinaisuutta.
Ei, koska ASD:tä ei saanut 8-sylinterisiin. Hydraulinestesäiliö on tasonsäädölle, joka oli 560:ssa vakiona. ASR:n knappi se on. Joka tapauksessa unelmaväricombo.Hage kirjoitti:Niin, korkeintaan kesäksi tuollasella kehtaisin ajella.JarkkoN kirjoitti:Upea auto eikä hinta ole paha kuntoon nähden. Värit ovat loistavat kuten varusteetkin (webasto yms).Hage kirjoitti:W126 560 SEC
Siinähän olis taas tommonen herkku myynnissä.
Tosin toi biisonin ruskea ei mun mielestä sovi SECiin, toisin kuin esim tohon allekirjoitukseni sedaniin
Hintakin varmaan pysyy tai nousee jatkossa. Suomen kurakeleihin ei viitsi pilata tuommoista harvinaisuutta.
Vielä täytyy kysyä tuost että mikä nappula on ilmastointinappula oikealla puolella?
Näyttää ASR:n namikalta mutta kun kahtoo konehuoneeseen niin näyttää olevan ASD
Ei oo kyllä pahan hintainen. Sisutus on upean värinen, vaaleat helmat tökkää minulle...mutta hieno auto kertakaikkiaan.Hage kirjoitti:W126 560 SEC
Siinähän olis taas tommonen herkku myynnissä.
Tosin toi biisonin ruskea ei mun mielestä sovi SECiin, toisin kuin esim tohon allekirjoitukseni sedaniin
Jännät on nuo varhaisemmat jalopuut kun lakka maidottuu, vaikkei ole metrejä tuon enempääkään.Wade kirjoitti:Ja tästä loppuunpoljettu Nelkku. Ai niin, mutta näitähän sai tonnilla...![]()
http://www.ebay.de/itm/Merecedes-200-W- ... 5246wt_922" onclick="window.open(this.href);return false;
Juu ei paha ollenkaan,vaan mistä pir.... ne noita kaivaa pojoisen pojan kiusaks,tuossa kunnossa vikka noita kilometrejä jo takana kohtuuvella sano!?Marko M kirjoitti:http://www.ebay.de/itm/Mercedes-Benz-W1 ... 4850515ebe
Ei niin kovin pahan näköinen tämäkään
Joo kyllä meni taas päivä pilalle...jaakko.putkisaari kirjoitti:Juu ei paha ollenkaan,vaan mistä pir.... ne noita kaivaa pojoisen pojan kiusaks,tuossa kunnossa vikka noita kilometrejä jo takana kohtuuvella sano!?Marko M kirjoitti:http://www.ebay.de/itm/Mercedes-Benz-W1 ... 4850515ebe
Ei niin kovin pahan näköinen tämäkään