Nozki kirjoitti:Näitä ilmoituksia on siinäkin mielessä mukava katsoa, että niissä on otettu sen verran paljon ihan tosissaan laadukkaita kuvia, että myyntikohteesta saa aika selkeän käsityksen. Ei sillä, että olis mitään aikomusta tuommoista ostaa, mutta kiva niitä silti on katsella.
Tämmöne peli ilmoitettiin Klubille uutenavuotena myytäväksi. Otettiin kuvia ja tsekattiin biili; 1986 200D ajettu alle 27 tkm, kahdella ollut siis.
MclarenMB kirjoitti:Krhöhöm..eeeiii kait tuohon oo livahtannu PÄIVÄVALOT Motonetistä..???
..mutta,
Hieno on kyllä ,ei voi kuin ihmetellä mistä näitä löytyy..
Elä muuta virka. Pari muuta "kohennusta" oli tehty myös, mutta vaikka uusia orkkisosia käyttäen 500 € tuhlaten tuosta olisi saanut näyttävän pelin. Tuota voidaan pitää melko löytönä Suomessa moottori huomioonottaen.
Huom. suora takaselkänoja.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Onkos tuohon otettu optiona tuo suora selkänoja, kun eihän tuo taksimalli ole.
Melko raakana on Mersu tilattu, keskuslukkoakaan ei ole. Kolme SA koodia näkyisi kyltissä seisovan.
Tästähän on välillä keskusteltu aiemminkin, mutta pakosarjan maaleista ei ole mitään jäljellä. Siihen siis riittää noinkin vähät kilometrit eli ilmeisesti yksi talvi ajoa Suomessa.
Konepellin eriste taitaa olla ihan itte laitettu ja kojelaudalle laitettu lämpömittarikin. Keskikonsolin Zebranon lakatkin normatiivisesti halki. Aijaijai, kun tuossa on paljon laitettavaa...
Tuohan olisi voinut jo kiinnostaa tehtaan museotakin.
Tosi hieno auto.
Timo L. kirjoitti:
MclarenMB kirjoitti:Krhöhöm..eeeiii kait tuohon oo livahtannu PÄIVÄVALOT Motonetistä..???
..mutta,
Hieno on kyllä ,ei voi kuin ihmetellä mistä näitä löytyy..
Elä muuta virka. Pari muuta "kohennusta" oli tehty myös, mutta vaikka uusia orkkisosia käyttäen 500 € tuhlaten tuosta olisi saanut näyttävän pelin. Tuota voidaan pitää melko löytönä Suomessa moottori huomioonottaen.
Huom. suora takaselkänoja.
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
karra kirjoitti:Tämmöne peli ilmoitettiin Klubille uutenavuotena myytäväksi. Otettiin kuvia ja tsekattiin biili; 1986 200D ajettu alle 27 tkm, kahdella ollut siis.
Tähänhän voisi sanoa sen perinteisen ettei voi pitää paikkansa koska kukaan ei osta dieseliä noin pieneen ajoon
Ei vaan, älyttömän hieno peli, toivottavasti pääsi ymmärtäväiseen kotiin.
karra kirjoitti:Tämmöne peli ilmoitettiin Klubille uutenavuotena myytäväksi. Otettiin kuvia ja tsekattiin biili; 1986 200D ajettu alle 27 tkm, kahdella ollut siis.
Tähänhän voisi sanoa sen perinteisen ettei voi pitää paikkansa koska kukaan ei osta dieseliä noin pieneen ajoon
Ei vaan, älyttömän hieno peli, toivottavasti pääsi ymmärtäväiseen kotiin.
Laitetaan nyt klubilaisille mennyt saate, tosiaan tuon konepellin eristeen oli syylliset unohtaneet mainita
Imatralla on myynnissä 26800 km ajettu 1986 MB 200D, valmistenumero WDB1241201A151372.
Auto on myyty uutena Lappeenrannan Veholta, nykyisin Auto-Suni, paikalliselle koneurakoitsijalle. Hän ajoi autollaan erittäin vähän, kevääseen 2012 asti n 22 tuhatta kilometriä.
Ensimmäisen omistajan ajot loppuivat viime vuonna terveydelllisistä syistä ja auto myytiin imatralaiselle seniorimiehelle, nyt ikää hänellä 75 v. Hän käytti autoa kesällä 2012 ja mittariin kertyi vajaa 5 tuhatta kilometriä. Ennen ajoon ottamista auto huollettiin täydellisesti sekä ruostesuojattiin liikkeessä.
Lisäksi autoon tehtiin kosmeettisia ”ehostuksia” eli peilit, ovenkahvat sekä lasin- että lampunpesureiden varret maalattiin mustiksi. Lisäksi maalipinta myllytettiin. Jossain vaiheessa autoon on asennettu LED-päivävalot ja niille on leikattu aukot etupuskurin alareunaan. Kojelaudan vasemmassa reunassa on ulkolämpömittari mutta sen saanee kivuttomasti irti haluttaessa, kuskin oviaukossa näkyy mittarin piuha.
Autossa on tarvikeradio, mukaan tulee Suomessa ensiasennettu Philips tms. soitin. Autossa on alkuperäiset kesärenkaat ja uutena siihen hankitut nastarenkaat. Työkaluja ei ilmeisimmin ole.
Auto vaikuttaa olevan ruosteeton, naarmuton sekä kolhuton katselmuksemme perusteella, akkujalka oli tosin ruosteessa; todennäkösesti joskus vuotanut akusta nestettä. Sisältä ja muutenkin vaikuttaa olevan ehjä. Aurinko on haalistanut istuinverhoiluja sekä hattuhyllyä kuin myös mittariston osoitinneuloja.
Keskikonsolin jalopuiden lakkauksessa on halkeamia. Ensiapulaukun luukun avauskahva murtui katselmuksessa kun luukku avattiin. Sivuvilkut on asennettu ilmeisimmin ruostesuojauksen yhteydessä väärinpäin.
Konepellillä on vähän laikukkuutta sekä takakontin kannessa linnunjätöksen aiheuttama läntti. Nämä eivät kuitenkaan erotu erityisen häiritsevästi.
Auto on myyjän mukaan toimiva ja hyvä ajoltaan, sillähän ajettiin kesällä 2012 eli sen puoleen se on valmis ajoon.
Auton hinta on tasan xxxx euroa. Siitä ei voi enää tinkiä, enemmin saa maksaa jos haluaa.
6.1.2013 otetut kuvat löytyvät linkistä. Auto on poistettu tilapäisesti liikenteestä. Auto on katsastettu 01.06.2012 mutta seuraava katsastus olisi tehtävä piakkoin eli 31.1.2013 mennessä johtuen rekisteritunnuksen viimeisestä numerosta 1.
Mielenkiintoisella värisyhdistelmällä varustettu 560 SEL . Missä on S/E-kytkin? Miksi Tempomatin merkinnät enkuksi? Ei kai tuo Japanista ole kun ei ole EXH TEMP-valoa, eikä jenkkilästä kun ei ole polvisuojiakaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Missä tuo takapaneeli oikein tuossa bemarissa on, en saa selvää...
Nuo on tosi harvinaisia. Tietänee, että auto on ollut edustuskäytössä. Näyttäisi olevan jossain keskikyynärnojassa tms. tuo kaukoyksikkö. Sähköpenkin katkaisijat vieressä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
w123 300D ilmastoinnilla
Ihan siistin näköinenhän tuo on, mutta pari asiaa jää vaivaamaan;
Onko nuo ikkunankatkaisimet keskikonsolissa alkuperäiset? Näyttävät jälkiasennetuilta
Miksi nopeusmerkinnät on puolet keltasina? Jossain esittelyvideossa taisin nähdä ton mallisen mittariston,
ja eikö vapari 300D:n mittari kuuluisi olla 180km/h asti?
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Hage kirjoitti:w123 300D ilmastoinnilla
Ihan siistin näköinenhän tuo on, mutta pari asiaa jää vaivaamaan;
Onko nuo ikkunankatkaisimet keskikonsolissa alkuperäiset? Näyttävät jälkiasennetuilta
Miksi nopeusmerkinnät on puolet keltasina? Jossain esittelyvideossa taisin nähdä ton mallisen mittariston,
ja eikö vapari 300D:n mittari kuuluisi olla 180km/h asti?
Keltaisiin numeroihin saat selityksen viimeisestä kuvasta: auto on Japanin tuonti. Joissain sikäläisissä W116:ssa olen nähnyt että 140 km/h tms. jälkeen on vaan tyhjää. Jotain senaikaisia nopeusmääräyksiä taitaa olla. Samoin noita puskurin alla olevia heijastimia olen nähnyt aiemmin Japanin autoissa.
Muuten tuo kojetaulu on vähän sekava. Jalopuulista tuli vasta 9/82. Vilkkusymbolit muuttuivat kolmioista nuoliksi jo 1980 alussa. Pieni hätävilkkukatkaisija ja W126-tyylin lasinnostinnapit olisi pitänyt olla loppuvuodesta 1981 jo paikallaan. Nuo ovat 1. sarjan katkaisijat.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Hieno auto vaikka noita kummallisuuksia muutamia ja liian uusi Blaupunkt. Onko japanilaisille laitettu "isolohkodieseliin" edustavasti optimistisempi nopeusmittari? Eikös tehtaan huiput 300 automaatille ollut jotain 148 km/h?
300D malleja on muuten Saksassa enää tosi vähän jäljellä.
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Hage kirjoitti:w123 300D ilmastoinnilla
Ihan siistin näköinenhän tuo on, mutta pari asiaa jää vaivaamaan;
Onko nuo ikkunankatkaisimet keskikonsolissa alkuperäiset? Näyttävät jälkiasennetuilta
Miksi nopeusmerkinnät on puolet keltasina? Jossain esittelyvideossa taisin nähdä ton mallisen mittariston,
ja eikö vapari 300D:n mittari kuuluisi olla 180km/h asti?
Keltaisiin numeroihin saat selityksen viimeisestä kuvasta: auto on Japanin tuonti. Joissain sikäläisissä W116:ssa olen nähnyt että 140 km/h tms. jälkeen on vaan tyhjää. Jotain senaikaisia nopeusmääräyksiä taitaa olla. Samoin noita puskurin alla olevia heijastimia olen nähnyt aiemmin Japanin autoissa.
Muuten tuo kojetaulu on vähän sekava. Jalopuulista tuli vasta 9/82. Vilkkusymbolit muuttuivat kolmioista nuoliksi jo 1980 alussa. Pieni hätävilkkukatkaisija ja W126-tyylin lasinnostinnapit olisi pitänyt olla loppuvuodesta 1981 jo paikallaan. Nuo ovat 1. sarjan katkaisijat.
Eikös ameriikan malleissa tuo jalopuulista ollut jo aiemminkin, eli olisko japaninkin mallissa, toki rohkenen väittää kuvan perusteella että on vaihdettu uudempi kojelauta bensamersusta, koska tuo mittaristo ei voi olla 300Deen mittaristo vaihtomerkeistä päätellen vaan 200B tai 230E mallista ja tausta on vanhemmasta 1 sarjalaisesta mutta mittarit siis 3 sarjan, koska ei ole krominappeja keskellä, eli taas vedätetään tässäki kova hinta mitä lie ajetusta sekavasta yksilöstä..Hieno kori ja josei tommoset haittaa niin olishan tuo pramee peli, toki mulle kelpaisi, mutta en maksaisi noin paljoa..
Tässä muuten jenkki -81 jossa kylläki on vanhat sähkölasinapit.. http://www.mercedesmotoring.com/cars/72/
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Täähän meni taas melkoiseksi knoppailuksi, mutta mutta... Toisessakin ketjussa sanottiin samaa kuin Timo L tuossa, että toisennäköiset katkaisijat tulivat loppuvuodesta -81. Tehtaan julkaisema W123:a käsittelevä kirja kertoo, että istuinlämmittimien ja lasinnostimien keinukytkimien muutos tehtiin 12.7.1982 ja että se oli viimeinen muutos ennen kolmossarjan julkaisua (se oli 1.9.1982). Hätävilkkukytkimestä ei tuossa puhuta mitään, eikä -81 aikana ole kyllä mitään siihen tai lasinnostinkytkimiin viittaavaa muutosta listattu. En tiedä, mikä on totuus, mutta jos tuo Jussi L:n linkin auto on alkuvuodelta -81, niin sit siinä on kyllä ihan oikeanlaiset lasinnostinkatkaisijat.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Sanokaapa nyt, että mistä tuon erottaa kylmästöidyksi...? Kun tuo lämmönsäätöyksikkö on täsmälleen samanlainen kuin omassani, jossa ei ole ilmastointia.
Vai onko se tuo säätörulla tuossa ylempänä keskellä, varsinaisen lämmönsäätöyksikön yläpuolella...?
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Pakardinen kirjoitti:Sanokaapa nyt, että mistä tuon erottaa kylmästöidyksi...? Kun tuo lämmönsäätöyksikkö on täsmälleen samanlainen kuin omassani, jossa ei ole ilmastointia.
Vai onko se tuo säätörulla tuossa ylempänä keskellä, varsinaisen lämmönsäätöyksikön yläpuolella...?
Kylläkyllä!
(Ja näkyy siellä kompurakin pannuhuoneessa, ja kerrotaan vielä, että se on vaihdettu)
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Sanokaapa nyt, että mistä tuon erottaa kylmästöidyksi...? Kun tuo lämmönsäätöyksikkö on täsmälleen samanlainen kuin omassani, jossa ei ole ilmastointia.
Vai onko se tuo säätörulla tuossa ylempänä keskellä, varsinaisen lämmönsäätöyksikön yläpuolella...?
Edit: jaha Nozki oli minuutilla nopeampi vastaamaan
Ihme ettei sitä ole listattu varusteisiin tuolla.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Täähän meni taas melkoiseksi knoppailuksi, mutta mutta... Toisessakin ketjussa sanottiin samaa kuin Timo L tuossa, että toisennäköiset katkaisijat tulivat loppuvuodesta -81. Tehtaan julkaisema W123:a käsittelevä kirja kertoo, että istuinlämmittimien ja lasinnostimien keinukytkimien muutos tehtiin 12.7.1982 ja että se oli viimeinen muutos ennen kolmossarjan julkaisua (se oli 1.9.1982). Hätävilkkukytkimestä ei tuossa puhuta mitään, eikä -81 aikana ole kyllä mitään siihen tai lasinnostinkytkimiin viittaavaa muutosta listattu. En tiedä, mikä on totuus, mutta jos tuo Jussi L:n linkin auto on alkuvuodelta -81, niin sit siinä on kyllä ihan oikeanlaiset lasinnostinkatkaisijat.
Minusta tämä asia on niin kuin siinä kirjassakin, toki ei ole kokemuksia luonnossa näistä sähkölasien katkaisimista kovinkaan paljon joten en mene vannomaan miten asia on.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
cuuno kirjoitti:Erikoinen väyrynen kun on parkkitutka vain takana
Niin on, varmaan jälkiasennettu. Ihme sinänsä, varusteita tossa näyttäs olevan ihan kivasti. Tehtaalta tilattaessa ne tulee kumpaankin puskuriin. Eipä näy noissa kuvissa onko niiden näyttö normaalissa paikassa. Etututkille ei ole näyttöä, ei oo ainakaan mikään "puskurinvaihdos"
Mikä mahtaa olla tuo ratin oikealla puolella näkyvä viiksi?
430 avantgarde, ni on sähköpenkit, jolloin ratin säätökin pitäisi olla siinä samassa paneelissa, mistä penkitkin säädetään. Ellei ole faceliftiin muuttunut.
Saiko noihin Linguatronicin? W140:ssa oli muistaakseni sen viiksi tuossa oikealla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi