clk 270cdi ei saa dieseliä
clk 270cdi ei saa dieseliä
Kun ostin tuon auton niin tankissa ilmeni vika johon en koskaan keksinyt ratkaisua, eli kun tankki menee pykälän alle 1/4 tankin niin auto sammuu, eli jotankin joku osa tankissa ei vedä kaikkia aineita. no tämän kanssa olen elänyt, helppo kun sen tietää käydä tankkaamassa vähän aikaisemmin. Nyt kuitenkin oltiin tossa etelässä ja auto seisoi viikon täällä vantaalla, emäntä oli lähdössä sillä sitten kauppaan eilen aamulla ja kävin laittamassa sen käymään tuohon pihaan että lämpenee hieman. Auto kävi ja lämpes, mutta sammui. Minä sitten vikaa etsimään ja totesin että onkohan aine loppunut kun oli karvan yli 1/4 tankin, ja suodattimelta pumpulle menevä letku oli tyhjä. Kävin hakemassa 10 litran kannun ainetta ja kaadoin tankkiin tänä aamuna.
Sahailin aikani ja sain kun sainkin sen käymään ja putki oli ainetta täynnä, jätin sen sitten taas käymään että lämpee, menin 10 min päästä takas pihalle ja auto kävi nätisti ja lämmöt oli jossain 50 tietämillä. Hyppäsin autoon ja tuumasin että käynpä tankkaamassa sen niin taas sama, auto sammu. Katoin pellinalle ja totesin että taas sama suodattimelta pumpulle menevä letku tyhjänä. Sahailin aikani eikä mitään, käskin eukon kääntämään avaimesta ja ite vahtasin letkua, jossa meni isoja kuplia naftaa ja ilmaa, sitten letku täyttyi ja auto lähti käyntiin ja pysy kaasulla käynnissä. Päästi kaasun niin sammu ja siihen jäi, ei ole sen koommin käynnistynyt. Tossa iltasella koitin sitten ihmetellä mikä sitä vaivaa ja jostain syystä aine ei nouse suodattimelle. Otin tankilta suodattimelle tulevan letkun irti suodattimen liittimestä ja käänsin virrat päälle, eikä mitään. Suodattimen oon vaihtanut kuukausi sitten ja auto on pelannut hienosti siitä lähtien eiliseen asti. Kuuluisiko sähköisen siirtopumpun työntää ainetta suodattimeen kun virrat on päällä? Onko se sähköinen pumppu tankissa? Käänsin takapenkit ja koitin kuunnella suriseeko siellä mutta minä en ainakaan mitään kuullut, keksiikö viisaammat mitään?
Sahailin aikani ja sain kun sainkin sen käymään ja putki oli ainetta täynnä, jätin sen sitten taas käymään että lämpee, menin 10 min päästä takas pihalle ja auto kävi nätisti ja lämmöt oli jossain 50 tietämillä. Hyppäsin autoon ja tuumasin että käynpä tankkaamassa sen niin taas sama, auto sammu. Katoin pellinalle ja totesin että taas sama suodattimelta pumpulle menevä letku tyhjänä. Sahailin aikani eikä mitään, käskin eukon kääntämään avaimesta ja ite vahtasin letkua, jossa meni isoja kuplia naftaa ja ilmaa, sitten letku täyttyi ja auto lähti käyntiin ja pysy kaasulla käynnissä. Päästi kaasun niin sammu ja siihen jäi, ei ole sen koommin käynnistynyt. Tossa iltasella koitin sitten ihmetellä mikä sitä vaivaa ja jostain syystä aine ei nouse suodattimelle. Otin tankilta suodattimelle tulevan letkun irti suodattimen liittimestä ja käänsin virrat päälle, eikä mitään. Suodattimen oon vaihtanut kuukausi sitten ja auto on pelannut hienosti siitä lähtien eiliseen asti. Kuuluisiko sähköisen siirtopumpun työntää ainetta suodattimeen kun virrat on päällä? Onko se sähköinen pumppu tankissa? Käänsin takapenkit ja koitin kuunnella suriseeko siellä mutta minä en ainakaan mitään kuullut, keksiikö viisaammat mitään?
MB C200 cdi STW -09
MB SL 560 -88
Ford Mustang -76 GhiaII 5.7
MB Sprinter 616 cdi -03
MB Sprinter 316 cdi -14
exät:
BMW 525TD e39 -99
MB CLK 270cdi -04
MB E 300 TDT -98
WV Golf V5 4motion
E46 BMW 525d -05
w163 ML 270cdi -04
w208 CLK 430 -99
Sprinter 313cdi -05
w202 220d -96
w124 200d -88
w123 coupe
MB SL 560 -88
Ford Mustang -76 GhiaII 5.7
MB Sprinter 616 cdi -03
MB Sprinter 316 cdi -14
exät:
BMW 525TD e39 -99
MB CLK 270cdi -04
MB E 300 TDT -98
WV Golf V5 4motion
E46 BMW 525d -05
w163 ML 270cdi -04
w208 CLK 430 -99
Sprinter 313cdi -05
w202 220d -96
w124 200d -88
w123 coupe
Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
Pitäis olla jonkun kokeneemman vastaus mutta joka tapauksessa sulla ei nyt tule toisenpuolen tankki tyhjäksi.
en ole varma onko yksi vai kaksi pumppua..joissakin on jokin lappo systeemi.Katsopa tuolta sivuilta että syötät mallisi ja fuel system niin siellä näyttäisi olevan penkin alla taso anturit molemmin puolin ja näissä antureissa kaiketi samassa pumputkin.
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000" onclick="window.open(this.href);return false;
en ole varma onko yksi vai kaksi pumppua..joissakin on jokin lappo systeemi.Katsopa tuolta sivuilta että syötät mallisi ja fuel system niin siellä näyttäisi olevan penkin alla taso anturit molemmin puolin ja näissä antureissa kaiketi samassa pumputkin.
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
sen verran katoin että tuo pumppu on vissiin ainoastaan toisella puolella, nimenomaan sen täyttöaukon puolella. Nyt kun mietin niin se on tuossa pihassa niinpäin tällä hetkellä että se täyttöaukon puoli on reilusti ylempänä kun se on sellasen lumikönkäreen päällä...
Laitan tuon räjäytyskuvan linkiksi jos siitä joku enempi tajuaa...toivottavasti toimii
http://dl.dropbox.com/u/52609983/rajaytyskuva.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
koitin syksyllä katsoa tuota tankkihommaa mutta en siitä sen enempää sitten ymmärtänyt, mistä tuo johtuu ettei se kokonaan tyhjene. Ja tankin pois ottaminen olisi vaatinut perän ym irroituksen käsittääkseni, joten luovutin sen kun ei ollut nostinta käytössä...
Laitan tuon räjäytyskuvan linkiksi jos siitä joku enempi tajuaa...toivottavasti toimii
http://dl.dropbox.com/u/52609983/rajaytyskuva.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
koitin syksyllä katsoa tuota tankkihommaa mutta en siitä sen enempää sitten ymmärtänyt, mistä tuo johtuu ettei se kokonaan tyhjene. Ja tankin pois ottaminen olisi vaatinut perän ym irroituksen käsittääkseni, joten luovutin sen kun ei ollut nostinta käytössä...
MB C200 cdi STW -09
MB SL 560 -88
Ford Mustang -76 GhiaII 5.7
MB Sprinter 616 cdi -03
MB Sprinter 316 cdi -14
exät:
BMW 525TD e39 -99
MB CLK 270cdi -04
MB E 300 TDT -98
WV Golf V5 4motion
E46 BMW 525d -05
w163 ML 270cdi -04
w208 CLK 430 -99
Sprinter 313cdi -05
w202 220d -96
w124 200d -88
w123 coupe
MB SL 560 -88
Ford Mustang -76 GhiaII 5.7
MB Sprinter 616 cdi -03
MB Sprinter 316 cdi -14
exät:
BMW 525TD e39 -99
MB CLK 270cdi -04
MB E 300 TDT -98
WV Golf V5 4motion
E46 BMW 525d -05
w163 ML 270cdi -04
w208 CLK 430 -99
Sprinter 313cdi -05
w202 220d -96
w124 200d -88
w123 coupe
Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
Onkos takapenkin alla luukkua mistä pääsisi tohon oletettuun pumppuun käsiksi?
aikamoinen homma jos pitää pumppuun tai antureihin päästä käsiksi että ottaa tankin pois.
aikamoinen homma jos pitää pumppuun tai antureihin päästä käsiksi että ottaa tankin pois.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
Lueskelin tossa juttua että ei olisikaan alkupään cdi vehkeissä tankissa pumppua vaan uudemmissa.Veholla ovat voineet jälkiasentaa noita.
tossa jotain käynnistymis ongelmia ja lue lisää kun laitat hakuun -tankin siirtopumppu-
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... u&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
tossa jotain käynnistymis ongelmia ja lue lisää kun laitat hakuun -tankin siirtopumppu-
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... u&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
Kävin äsken hakemassa toisen 10l ainetta ja hulautin tankkiin jääneston kera, starttailin joku 5 min ja käyntiin lähti, ajoin saman tien tankkaamaan ja laitoin täyteen, meni 27l. Sen jälkeen on toiminut moitteetta. Voiskohan olla että jos tuolla on tankissa sellanen sähköinen pumppu niin se on sökö kun se kerran täydellä tankilla toimii? voiskohan samasta syystä aine loppua kun on pykälän alle 1/4 tankki ainetta??
MB C200 cdi STW -09
MB SL 560 -88
Ford Mustang -76 GhiaII 5.7
MB Sprinter 616 cdi -03
MB Sprinter 316 cdi -14
exät:
BMW 525TD e39 -99
MB CLK 270cdi -04
MB E 300 TDT -98
WV Golf V5 4motion
E46 BMW 525d -05
w163 ML 270cdi -04
w208 CLK 430 -99
Sprinter 313cdi -05
w202 220d -96
w124 200d -88
w123 coupe
MB SL 560 -88
Ford Mustang -76 GhiaII 5.7
MB Sprinter 616 cdi -03
MB Sprinter 316 cdi -14
exät:
BMW 525TD e39 -99
MB CLK 270cdi -04
MB E 300 TDT -98
WV Golf V5 4motion
E46 BMW 525d -05
w163 ML 270cdi -04
w208 CLK 430 -99
Sprinter 313cdi -05
w202 220d -96
w124 200d -88
w123 coupe
Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
joissakin autoissa se tankin pumppu on tai sinne on laitettu se koska paikka sille löytyy.On myös jotka laittaneet pumpun tankin ulkopuolelle.
Voi olla myös ilmavuotoa jostakin letkusta, o-renkaasta.
Voi olla myös ilmavuotoa jostakin letkusta, o-renkaasta.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
Tuossa 270 cdi:ssä ei ole sähköistä pumppua, tuli vasta amg malliin viisipyttyisessä.
Varmaan jotain vikaa linjoissa/suodattimessa että saa ilmaa jostain.
Varmaan jotain vikaa linjoissa/suodattimessa että saa ilmaa jostain.
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex

W209 CLK 30CDI AMG -ex


Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
Jätä tankinkorkki hieman löysemmälle,että saa "korvausilmaa".Ihan villi arvaus jos vaikka huohotin on tukossajkiilune kirjoitti:Kävin äsken hakemassa toisen 10l ainetta ja hulautin tankkiin jääneston kera, starttailin joku 5 min ja käyntiin lähti, ajoin saman tien tankkaamaan ja laitoin täyteen, meni 27l. Sen jälkeen on toiminut moitteetta. Voiskohan olla että jos tuolla on tankissa sellanen sähköinen pumppu niin se on sökö kun se kerran täydellä tankilla toimii? voiskohan samasta syystä aine loppua kun on pykälän alle 1/4 tankki ainetta??
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
Onhan tankin lähdössä sihtikin mutta kun polttoaineen pinta laskee joutuu siirtopumppu moottrissa tiukemmalle ja imun johdosta varmasti löytyy heikoin o-rengas josta ilmaa vetää ja lopulta sammuu kun ainetta ei enää tule vaan pelkkää ilmaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: clk 270cdi ei saa dieseliä
Hep, ainakin w203 270cdi:ssä on juurikin niin sanottu satulatankki eli kardaanin molemminpuolinen . Tankissa on täysin sähkötön ns. Lappopumppu joka siis pyrkii siirtämään tankkauspuolelta naftaa vasemmalle puolelle mistä linja moottorille. Vanhemmiten sitä alkaa laiskottaa, siinä on reikä tai jäässä ym, siirtopumppu on mekaaninen eli siirtää naftaa moottorille vain startatessa.
E 200 CDI BE TA BP -12
W204 200cdi -09
W204 200cdi -09