Moi.Nyt iski ongelmat päällensä..Eli -05 vuotinen 270cdi ei jaksa kulkea.Mikään vikavalo ei pala mutta auto ei vaan jaksa kulkea yli 70-80 km/h.Ilmansuodattimen jo katsoin oli mun mielestä ok ja auto oli yönkin lämpösessä,mutta ei vaan kulje..Olen vielä kaiken lisäksi reissussa Levillä ja huomenna pitäis lähteä ajamaan kohti Kokkolaa...Osaako joku pikaisesti neuvoa löytyiskö jotain läheltä osaajaa/tietotaitoa joka vois vähän jelpata..Nyt ei taida uskaltaa ainakaan lähteä tuollaista 700kilsan pätkää ajamaan....
T:Reima
270cdi ei jaksa kulkea..
270cdi ei jaksa kulkea..
W203 270cdi
Re: 270cdi ei jaksa kulkea..
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3&t=114363" onclick="window.open(this.href);return false;
Katso tuolta lähin kellä on mersun testeri.
En suosittele lähtemään reissaamaan jos ei jaksa mennä..voi tulla ihan vaurioita ja ennenkaikkea kulutuskin voi olla kova.
Katso tuolta lähin kellä on mersun testeri.
En suosittele lähtemään reissaamaan jos ei jaksa mennä..voi tulla ihan vaurioita ja ennenkaikkea kulutuskin voi olla kova.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Siellä saattaa olla korkeapainepumpussa sisäinen vuoto?
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Sieltä jo kattelinkin Rovaniemellä näyttäs olevan,joskus syksyllä ollut näköjään jollakin Levilläkin..Onk kellään näille numeroa?
Auto toimi tulomatkan normaalisti nyt ei vaan löydy voimaa tyhjää käy aivan normaalisti..mittarissa 245thk..Hajoaako nuo pumput kuinka yleisesti.?
Auto toimi tulomatkan normaalisti nyt ei vaan löydy voimaa tyhjää käy aivan normaalisti..mittarissa 245thk..Hajoaako nuo pumput kuinka yleisesti.?
W203 270cdi
Pumput ei hajoile yleisesti.Voihan siellä olla muutakin vikaa mutta piuhan päähän vain.Onkos suotimet vaihdeltu milloin?Voi nimittäin olla ihan polttoaineen saanti ongelmaa.
En sano edes että pitääkö kilsat paikkaansa vaan auto pitää saada kuntoon.
Laita yv.tä noille starin omistajille ketkä olisi lähimpänä sinua.
En sano edes että pitääkö kilsat paikkaansa vaan auto pitää saada kuntoon.
Laita yv.tä noille starin omistajille ketkä olisi lähimpänä sinua.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Omassa 270cdi:ssa, oli aikoinaan ilmamassamittari rikki. Kierrokset jäi 3500 nurkille ja meno oli melko nuhaista. Vaihdoin osan foorumilta ( http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=97449" onclick="window.open(this.href);return false; ) luettujen samansuuntaisten kokemusten mukaan, star-testeri oli silloin minulle vielä tuntematon laite. Stari lienee kuitenkin turvallisin ja edullisin lähestymistapa purkaa ongelmaa.Solo kirjoitti:Moi.Nyt iski ongelmat päällensä..Eli -05 vuotinen 270cdi ei jaksa kulkea.Mikään vikavalo ei pala mutta auto ei vaan jaksa kulkea yli 70-80 km/h.Ilmansuodattimen jo katsoin oli mun mielestä ok ja auto oli yönkin lämpösessä,mutta ei vaan kulje..Olen vielä kaiken lisäksi reissussa Levillä ja huomenna pitäis lähteä ajamaan kohti Kokkolaa...Osaako joku pikaisesti neuvoa löytyiskö jotain läheltä osaajaa/tietotaitoa joka vois vähän jelpata..Nyt ei taida uskaltaa ainakaan lähteä tuollaista 700kilsan pätkää ajamaan....
T:Reima
w210 270cdi -00
w201 2.0 -90
w201 2.0 -90
Taitaa olla nyt jo liian myöhäistä vastata tähän, mutta vastaanpa kuitenkin.
Mikäli et ole Solo jo apua saanut ja rohkeana suomalaisena lähdet kaikesta huolimatta ja "vaaraa uhmaten" vedättelemään Kokkolaa kohti, niin pistäydy matkalla Oulussa luonani. Laitetaan testeri kiinni ja katsotaan missä vika piilee.
Toivottavasti lähempää Leviä on apuja löytynyt. Ouluhan on sieltä käsin melkein kuin olisit jo kotona.
Ainahan voi apua tarjota, vaikka se tässä tapauksessa on vähän turhan kaukana
.
Mikäli et ole Solo jo apua saanut ja rohkeana suomalaisena lähdet kaikesta huolimatta ja "vaaraa uhmaten" vedättelemään Kokkolaa kohti, niin pistäydy matkalla Oulussa luonani. Laitetaan testeri kiinni ja katsotaan missä vika piilee.
Toivottavasti lähempää Leviä on apuja löytynyt. Ouluhan on sieltä käsin melkein kuin olisit jo kotona.
Ainahan voi apua tarjota, vaikka se tässä tapauksessa on vähän turhan kaukana

Kaikki vikakoodihuolesi heitä!
Vikakoodinlukua ja muita apuja: vikakoodi@gmail.com
Vikakoodinlukua ja muita apuja: vikakoodi@gmail.com
Olisin kysynyt että auto tuontiauto?
Itselläni teki joskus niin, kun rekan perässä ajoin ja painoin kicdownit niin meno hyytyi. Ajossa kierroksilla mentiiln 2000 , rekan ohi päästiin kylläkin. Seuraavana aamuna kun lähdin ajamaan, niin auto toimi moitteettomasti. Saman on tehnyt muutaman kerran sen jälkeen. Luin tämän foorumin jutut läpi ja loppupäätelmäksi tuli joku ilmamassamittari. minulle laite ei kerro mitään.
Olen tehnyt muutaman kerran vuodessa niin, että ajan kakkosella n. 100 km kierrokset punaisen rajalla. Tämän tarkoitus on puhdistaa ja polttaa noet pois. Sen jälkeen ei oikeastaan ole ilmennyt tuota. Voi olla pelkkää sattumaa, jos osa on hajoamassa se hajoaa, mutta aion tehdä vuosittain noita rääkkiajoja. Kyllä diesel kone kestää kierroksia. Se suorastaan kaipaa niitä.
Itselläni teki joskus niin, kun rekan perässä ajoin ja painoin kicdownit niin meno hyytyi. Ajossa kierroksilla mentiiln 2000 , rekan ohi päästiin kylläkin. Seuraavana aamuna kun lähdin ajamaan, niin auto toimi moitteettomasti. Saman on tehnyt muutaman kerran sen jälkeen. Luin tämän foorumin jutut läpi ja loppupäätelmäksi tuli joku ilmamassamittari. minulle laite ei kerro mitään.
Olen tehnyt muutaman kerran vuodessa niin, että ajan kakkosella n. 100 km kierrokset punaisen rajalla. Tämän tarkoitus on puhdistaa ja polttaa noet pois. Sen jälkeen ei oikeastaan ole ilmennyt tuota. Voi olla pelkkää sattumaa, jos osa on hajoamassa se hajoaa, mutta aion tehdä vuosittain noita rääkkiajoja. Kyllä diesel kone kestää kierroksia. Se suorastaan kaipaa niitä.