Ohessa pari kuvaa kirkkoreissulta. Autolla kun ajetaan vaan sunnuntaisin ja hyvällä kelillä

Ei ole enää.. Myin pois. Takkiin tuli 50% ostohinnasta..Inka kirjoitti:Mulla on ihan perus R170 230 slk hopee punamustalla sisustalla. Alla kesällä ees 225/35-18 ja takana 255/30-18
Maski alkuperänen ja tyytyväinen oon.
partakoneen terä ei ole tullu mieleen..enenpi musta toi tarvikeroina näyttää siltä.
mulla on alla kesällä takana 255/30-18 ja edessä 225/35-18.
minusta tavattoman rumat.
Minusta tää auto ei kaipaa mitään muutoksia, kauneinmillaan just alkuperäsenä, ei turhaa krääsää.
171:stä mulla tulee mieleemn bmw pikkusportti enkä tykkää niistä. agressiivisestä tyylistä.
170 on puhdaslinjainen, siisti ja kaunis.
Hyvän näkönen "hopeanuoli", varsinkin kun näyttäs olevan ilman sitä karmaisevaa puna-mustaa sisustaa, eller?
Juu ihan perus-kokomustalla sisustalla tämä.Ansoni kirjoitti:Hyvän näkönen "hopeanuoli", varsinkin kun näyttäs olevan ilman sitä karmaisevaa puna-mustaa sisustaa, eller?
Sillä on saatu monta autoo pilalle, olkoonkin vaikka mikä designo tms nimeltään, karsee kuitenkin.
Onko vanteet kuinka isot, 19"-20" ja millä rengastuksella?
Ja miten onkin osuneet nuo klubin ratapäivät Ahvenistolla aina sopivasti niille kirkkoreissuilleRAM kirjoitti:Ohessa pari kuvaa kirkkoreissulta. Autolla kun ajetaan vaan sunnuntaisin ja hyvällä kelillä![]()
Nuohan ei aidot Brabukset ole. Löysin joku vuosi sitten Craigslistin kautta Californiasta.Venymä kirjoitti:Saisko udella että mistä tuommoset olet ostanutItellä samanlaiset brabukset hakusessa.