Sergey kirjoitti:mese.fi o komia 300SEL 4.5 myynnis
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=41315" onclick="window.open(this.href);return false;
Marco kirjoitti:Rattia kääntämällä alkaa soimaan "If I were a rich man"
Sergey kirjoitti:mese.fi o komia 300SEL 4.5 myynnis
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=41315" onclick="window.open(this.href);return false;
Marco kirjoitti:Rattia kääntämällä alkaa soimaan "If I were a rich man"
Venäläisten sivuilta voisit varmaan itsekin tarkistaa, se antaa tulokseksi:jumetsap kirjoitti:http://www.ebay.de/itm/Seltene-Gelegenh ... d=ViewItem
Farkku W124 AMG -95, voisko joku tarkistaa mitä VIN antaa tulokseksi?
814 Unknown = ACTIVE BASS LOUDSPEAKER SYSTEMtj86430 kirjoitti:Venäläisten sivuilta voisit varmaan itsekin tarkistaa, se antaa tulokseksi:jumetsap kirjoitti:http://www.ebay.de/itm/Seltene-Gelegenh ... d=ViewItem
Farkku W124 AMG -95, voisko joku tarkistaa mitä VIN antaa tulokseksi?
Code Текст
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 Unknown
304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET
331 CASSETTE COMPARTMENT
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
412 Unknown
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
471 ACCELERATION SKID CONTROL (ASR)
511 RADIO MB EXQUISIT WITH VK,RDS (PANASONIC)
531 AUTOMATIC ANTENNA
541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
552 THEFT WARNING SYSTEM FOR SWITZERLAND
570 FOLDING ARMREST, FRONT
572 DRIVER SEAT, R., WITH HEIGHT ADJUSTM. - LHS
580 AIR CONDITIONING
584 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
620 AIR POLLUTION CONTROL
630 ECE - WARNING TRIANGLE
653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
682 FIRE EXTINGUISHER
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
798 AMG-WHEELS,COMPLETE 4 PIECES:7,5X17 ET 42 225/45
814 Unknown
823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
837 RUBBER MATS ON FRONT AND REAR FLOOR
885 HIGHTEN THEFT PROTECTION
920 ENGINE WITH ADDIT.PARTS F/EMISSION CONTROL SYSTEM
149U POLAR WHITE
002A Unknown
Täähä ois aika makee Tuo sitruunanvihree on mitä mainioin värikarra kirjoitti:Tässä kovakulkuinen 123 tonnin paikkeilla, onkohan vielä tarjolla?
http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... ?ca=11&w=2" onclick="window.open(this.href);return false;
No ei, jos siinä kerran on liian pieni kone ja puutteelliset varusteet.Hage kirjoitti: Pitäiskös mun teidän mielestä ottaa pikavippi ja lentää Saksaan hakemaan tuo turvaan?
Niinnoh varusteet ylipäätänsä w123:ssa on harvinaiset, jo sanakin 'lisävaruste' tarkoittaa ettei se ole pakollinen (tosin olisihan ne aina iso bonus) ja tuo on ainoa varteenotettava ehdokas tällä hetkellä mitä Mobile.de:stä löytää.tj86430 kirjoitti:No ei, jos siinä kerran on liian pieni kone ja puutteelliset varusteet.Hage kirjoitti: Pitäiskös mun teidän mielestä ottaa pikavippi ja lentää Saksaan hakemaan tuo turvaan?
Onko lattiamattojen kunto ihan normaalia noilla kilometreillä?Pakardinen kirjoitti:Tää nyt on taas jo tyhjästä valittamista, mutta miksi tuon vihreän 123:n kohdalla sanotaan "top zustand" ja takapuskuri on tuossa kunnossa...?
Hage kirjoitti:Nami nami
Jos tuossa olisi vain isompi kalkatin konepellin alla ja siinä oli penkinlämmittimet sekä kattoluukku niin se olisi täydellinen omiin tarpeisiini..
Pitäiskös mun teidän mielestä ottaa pikavippi ja lentää Saksaan hakemaan tuo turvaan?
jartuo kirjoitti:Onko lattiamattojen kunto ihan normaalia noilla kilometreillä?Pakardinen kirjoitti:Tää nyt on taas jo tyhjästä valittamista, mutta miksi tuon vihreän 123:n kohdalla sanotaan "top zustand" ja takapuskuri on tuossa kunnossa...?
Oletko katsonut kotimaasta: 230 E A 1982 183 tkm, kovapeltinen. 3000 euroa.Hage kirjoitti:Nami nami
Jos tuossa olisi vain isompi kalkatin konepellin alla ja siinä oli penkinlämmittimet sekä kattoluukku niin se olisi täydellinen omiin tarpeisiini..
Pitäiskös mun teidän mielestä ottaa pikavippi ja lentää Saksaan hakemaan tuo turvaan?
No oonhan mie, välillä tulee itku katellessa näiden manuaalien, vanhojen taksien ja ruosteiden määrää.JarkkoN kirjoitti:
Oletko katsonut kotimaasta: 230 E A 1982 183 tkm, kovapeltinen. 3000 euroa.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/5269770" onclick="window.open(this.href);return false;
Niinnoh, w123 diesel on sen takia hankintalistalla koska lankussa on jo 312tkm enkä haluaisi 'pilata' sitä ajamalla n. 25tkm/vuosi. W123:n dieselin tiedän vielä raklattavan ydinsodankin jälkeen ja kilometrit ei noissa 'vanhoissa takseissa' haittaa ollenkaan.Wade kirjoitti:Hagella taitaa olla vaan fetissi dieselin raklatukseen, joka kieltämättä sopii W123een paremmin kuin hyvin. Raavi jostain se 3-4k€ kasaan, niin ennemmin tai myöhemmin se 240/300D outomaatti löytyy.
Eikös 400cdi:ssä ollut jakoketjun ongelmaa tms? Sitä sai muistaakseni 100tkm vaihdella. Suosittelen 420CDI:tä mielummin.-Jack- kirjoitti:Ovatko nämä 400cdi mersut sellaisia, joihin ei kannata missään nimessä sekaantua ja minkä verran alkaa olemaan liikaa kilometrejä? Ainakin olen kuullut noissa olevan jakoketjun venymistä. Siinä olisi pari linkkiä w220 ja w211 Saksassa. Eivät olisi ainakaan hinnalla pilattuja. 320cdi olisi kaikinpuolin järkevämpi, mutta jotenkin se 400cdi olisi mukavempi omistaa.
Tiedän että se olis kaikinpuolin parempi, mutta myös huomattavasti kalliimpikin. Menee valitettavasti yli budjetin.Hage kirjoitti: Eikös 400cdi:ssä ollut jakoketjun ongelmaa tms? Sitä sai muistaakseni 100tkm vaihdella. Suosittelen 420CDI:tä mielummin.
Olikos niissä muuta eroa, kuin että 420:sessä jakopäätä pikkusen muutettu ja otettu ohjelmalla enemmän tehoa? Ei muista oliko ahdin puolellakin eroa. Joka tapauksessa lähes sama kone kyseessä.-Jack- kirjoitti:Tiedän että se olis kaikinpuolin parempi, mutta myös huomattavasti kalliimpikin. Menee valitettavasti yli budjetin.Hage kirjoitti: Eikös 400cdi:ssä ollut jakoketjun ongelmaa tms? Sitä sai muistaakseni 100tkm vaihdella. Suosittelen 420CDI:tä mielummin.
Käytännössä saattaa vanhemmiten mennä minuuttikin. Mitäpä siitäEi se meikäläistä ainakaan haittaisi ajella tommosella 2l kalkattimella jolla automaatin ansiosta kiihtyvyys 0-100km/h on 30,9s.
Kyllä se niin taitaa olla, että vaikka nyt tuntuu ettei sillä ole merkitystä, niin mieli muuttuu kun joutuu tuolla kaupungissa pörräileen. Siinäpä sitten kiihdytät ja itseäsi viihdytätdealer kirjoitti:Käytännössä saattaa vanhemmiten mennä minuuttikin. Mitäpä siitäEi se meikäläistä ainakaan haittaisi ajella tommosella 2l kalkattimella jolla automaatin ansiosta kiihtyvyys 0-100km/h on 30,9s.
Taitaa olla 1600bar ruiskutuspaine ja eri suuttimet yms. Ja laatikkokin on seitsemän vaihteinen. Tuollainen olisi mahtava omistaa, mutta maksaahan se sitten paljon enemmänkin.ssuvik kirjoitti:Olikos niissä muuta eroa, kuin että 420:sessä jakopäätä pikkusen muutettu ja otettu ohjelmalla enemmän tehoa? Ei muista oliko ahdin puolellakin eroa. Joka tapauksessa lähes sama kone kyseessä.-Jack- kirjoitti:Tiedän että se olis kaikinpuolin parempi, mutta myös huomattavasti kalliimpikin. Menee valitettavasti yli budjetin.Hage kirjoitti: Eikös 400cdi:ssä ollut jakoketjun ongelmaa tms? Sitä sai muistaakseni 100tkm vaihdella. Suosittelen 420CDI:tä mielummin.
Tommoset 200Deet on semmosia miehiä varten, jotka ovat jo saavuttaneet elämässään kaiken. Eikä heillä ole enää kiire mihinkään.ssuvik kirjoitti:Kyllä se niin taitaa olla, että vaikka nyt tuntuu ettei sillä ole merkitystä, niin mieli muuttuu kun joutuu tuolla kaupungissa pörräileen. Siinäpä sitten kiihdytät ja itseäsi viihdytätdealer kirjoitti:Käytännössä saattaa vanhemmiten mennä minuuttikin. Mitäpä siitäEi se meikäläistä ainakaan haittaisi ajella tommosella 2l kalkattimella jolla automaatin ansiosta kiihtyvyys 0-100km/h on 30,9s.
Niinnoh itellä ei oo ikää edes 25, ja minusta tuo sopis hyvin meikäläiselle.JarsaR kirjoitti:Tommoset 200Deet on semmosia miehiä varten, jotka ovat jo saavuttaneet elämässään kaiken. Eikä heillä ole enää kiire mihinkään.ssuvik kirjoitti:Kyllä se niin taitaa olla, että vaikka nyt tuntuu ettei sillä ole merkitystä, niin mieli muuttuu kun joutuu tuolla kaupungissa pörräileen. Siinäpä sitten kiihdytät ja itseäsi viihdytätdealer kirjoitti:Käytännössä saattaa vanhemmiten mennä minuuttikin. Mitäpä siitäEi se meikäläistä ainakaan haittaisi ajella tommosella 2l kalkattimella jolla automaatin ansiosta kiihtyvyys 0-100km/h on 30,9s.
Mulla taasen on nuo kaikki, paitsi sitä 123:sta Lankun hankkimista oon kyllä suunnitellut. Ei se sama asiaa ole, mutta lähelle ainakinHage kirjoitti: Niinnoh itellä ei oo ikää edes 25, ja minusta tuo sopis hyvin meikäläiselle.
Olisihan vielä ton lisäks saamatta vaimo, lapset ja helllvetillinen asuntolaina Mutta niillä taas ei ole mikään kiirus tosin kuin tolla w123:l