W202 C
Re: W202 C
Eteen ainakin menee 6,5" myynnissä olevilla sovitekappaleilla. Itse fiksaamalla saattas mennä myös 8"
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000
Missä myydään tuollasia sovituspaloja ? Minkäkokonen taakse ?
Autostudiosta itse ostin pari vuotta sitten. Taakse en itse vaihtanut kaiuttimia mutta jos en väärin muista niin siellä on 4".
Ja olisko ollut niin että noilla asennusrinkuloilla menis 5,25"
Motonet myy myös asennuskehyksiä mutta valikoimasta en muista.
Kannattaa kysyä lähimmästä autostereoliikkeestä vielä noi takakaiuttimien koot.
Ja olisko ollut niin että noilla asennusrinkuloilla menis 5,25"
Motonet myy myös asennuskehyksiä mutta valikoimasta en muista.
Kannattaa kysyä lähimmästä autostereoliikkeestä vielä noi takakaiuttimien koot.
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000
6,5 menee kyllä sovitteilla mutta jos on hiukankin rajummat midit niin ahdasta on.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Aattelin laittaa raimbowin SL sarjat 6,5'' eteen niillä sovite hässäköillä ja jos sinne taakse ne 5,25'' . Miten on eihän tuohon malliin oo sovitepaloja että sais 2DIN soittimen menemään ??? Niin ja kiitos avusta kaiutin asioissa =)
Tuo mitä tuossa arvoin oli sitten takaoveen.. Hattuhyllyssähän on 6,5" alkuperäisenä (sedanissa)
Eli jos on sedani niin hattuhyllyyn sitten kunnon skobet.
Eli jos on sedani niin hattuhyllyyn sitten kunnon skobet.
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000
Ei oikein onnistu, automaatti ilmastoinnilla jos on niin sitten on jotain mahdollisuuksia mutta siltikin menee vähän säveltämiseksiSalonenC kirjoitti:Aattelin laittaa raimbowin SL sarjat 6,5'' eteen niillä sovite hässäköillä ja jos sinne taakse ne 5,25'' . Miten on eihän tuohon malliin oo sovitepaloja että sais 2DIN soittimen menemään ??? Niin ja kiitos avusta kaiutin asioissa =)
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A