124 200dt nostaa lämpöjä
124 200dt nostaa lämpöjä
Joo elikkäs kun vaimo jälleen lähti reissuun niin taashan se mese alkaa oikuttelemaan (ei minun reissuilla koskaan mitään
). Soitti äsken että nostaa lämmöt liki sataan jos ajaa 40 kovempaa. No, sitten auto oli hetken sammuksissa ja käskin kokeilla vielä. Kertoi että lämmöt oli täysillä ja puhallin nelosella kun alkoi nostamaan lämpöjä. Laittoi puhaltimen kakkoselle ja jatkoi ajoa ja kas kummaa, lämmöt n. 90. Sanoin että seuraa lämpöjä ja soittaa jos nousee. Mitä v*ittua? Eikai puhallin vaikuta läpöjen nousuun?? Vesipumppu (mallia motonet metallisiivillä) vaihettu pari kuukautta sitten ja moniurahihna. Nestettä ei vuoda mihinkään ja sitä on riittävästi. Mistähän mahtaa olla kyse, vai liekö lämpömittari oikuttelee?
W124 200TDT 3h paku
Re: 124 200dt nostaa lämpöjä
oisko mittarissa vikaa. Itsellä tekee samaa, puhallin täysillä ja takalasinlämppäri päällä nostaa mittarin yli sataseen. Itsellä heikko maakaapeli koneen ja rungon välillä, en tiedä johtuuko siitä.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
miten on pakkasen kestävyys nesteessä?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Mittarissa voi kyllä olla vikaa (yleensä tippuu vähintään viisarin verran kun kopauttaa kojelautaan.) Onko termaria vaihdettu millon viimeks? Itsellä oli kolmesatkussa vastaavia oireita ja termari oli jumissa vaikka oli vaihdettu n. 2tkm sitten.
Termaria ei ole vaihdettu minun aikana ja auto ollu mulla kohta vuoden. Nesteet vaihdoin nyt syksyllä ja ne kestää kyllä sen -40 astetta. Ei kuulemma nyt ole ollut enää ongelmia kun pitää puhaltimen 1 tai 2 asennossa..
Näytti muuten mullakin olevan aika huono kaapeli koneen ja korin välillä kun oli auto nosturilla viikko sitten.
Näytti muuten mullakin olevan aika huono kaapeli koneen ja korin välillä kun oli auto nosturilla viikko sitten.
W124 200TDT 3h paku
Itse kyllä tarkistasin heti ekaks sen termarin. Tuleekos sisälle kunnolla kuumaa jos auto pyörii tyhjäkäyntiä ja kone on lämmin?
Kyllä sitä taitaa tulla, en ole itse pitkilleen ajellut sillä autolla mutta kokeilen kun vaimo kotiutuu.
W124 200TDT 3h paku
Autossa kone pelaa hyvin joo, mutta vaimo otti nokkakosketuksen poron kanssa
Onneksi ei tullut henkilövahinkoja. Autossa keula hiukan kasassa ja nyt pitäs miettiä että laittaakko kuntoon vai luopua.. Nyt saattas lähteä halvalla harvinaisempi 3 henkilön pakuksi rekisteröity 200 farkku STT turbosarjalla, ajoaikaa tosin vain vuoden loppuun.
W124 200TDT 3h paku