Haju on jotain sähkön ja palavan steariinin sekoitusta, enemmän jälkimmäistä.
On käynyt mielessä että voisiko se tulla DPF:stä? Myös pakoputkiston ääni muuttui hajun tullessa möreämmäksi eli voisiko se viitata tuohon polttotapahtumaan? Kuinka usein DPF tyhjentää itsensä?
Haju pölähtää kabiiniin täysin satunnaisesti ja tällöinkin vain paikallaan seistessä. Tänään haju tuli taas eikä konepellin alla näkynyt mitään käryä tai vuotoa pakosarjan päälle.
Toimiiko esim. sähköinen lisälämmitin auton ollessa jo lämmin?
Auto siis 200 CDI W203 Facelift, 2006.
Auto on nähnyt kyllä kaikenlaista, tänään Veholta selvisi että kerran on palokunta ruiskuttanut konepellni alle vettä kun juuri tuo sähköinen lisälämmitin oli alkanut savuamaan ja kerran moottorin suojamuovi oli hinkannut johtosarjan poikki...lapsentauteja.
