No, aikaisemminkin kyselin tässä nitä vinkkejä, mutta sen jälkeen vaihdettiin apusimpukka, etuiskarit ja oik. alapallonivel, jossa selvä välys.
Seuraavat oireet jatkuu. Jos ajaa esim. risteykseen jossa vaikkakin kuoppa oikealla, niin jarrutuksessa auto lähtee(ratti myös) aika rajusti kuopan suuntaan. Tasaisella ongelmia ei ole. Kallistukset ja urat on myrkkyä. Ohjaus tuntuu herkältä, kertokaa pitääkö ns. klappia olla ja kuinka paljon, onko ohjaussimpukka esim. liian kireä ? Mikä jousien vaikutus kuoppiin ym. muuhun epätasaiseen ajoon on??Entä miten tuota jousitusta olis hyvä testata?
MB300 TD, -92
Vieläkin puoltaa
Entäs..
Onkos ohjaus iskunvaimennin missä kunnossa? Jos vaikka on aivan loppu. Simpukka on silloin liian kireällä, jos ohjaus ei palauta enää hyvin.
Meikän w123:sta ohjaus iskari on ihan loppu ja auto on samanlainen ajettava, kuin se kepittäjäkuulapää hymiön auto, eli rattia saa veivata kokoajan.
Ja menee jarrutuksessa mihin sattuu.
Meikän w123:sta ohjaus iskari on ihan loppu ja auto on samanlainen ajettava, kuin se kepittäjäkuulapää hymiön auto, eli rattia saa veivata kokoajan.

w115,123,124,126,140, 210 yms.