Vieläkin puoltaa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
RIIVO-71
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 22.05.2003 15:43

Vieläkin puoltaa

Viesti Kirjoittaja RIIVO-71 »

No, aikaisemminkin kyselin tässä nitä vinkkejä, mutta sen jälkeen vaihdettiin apusimpukka, etuiskarit ja oik. alapallonivel, jossa selvä välys.
Seuraavat oireet jatkuu. Jos ajaa esim. risteykseen jossa vaikkakin kuoppa oikealla, niin jarrutuksessa auto lähtee(ratti myös) aika rajusti kuopan suuntaan. Tasaisella ongelmia ei ole. Kallistukset ja urat on myrkkyä. Ohjaus tuntuu herkältä, kertokaa pitääkö ns. klappia olla ja kuinka paljon, onko ohjaussimpukka esim. liian kireä ? Mikä jousien vaikutus kuoppiin ym. muuhun epätasaiseen ajoon on??Entä miten tuota jousitusta olis hyvä testata?
MB300 TD, -92
Avatar
juha
Mersumies
Mersumies
Viestit: 749
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:18
Paikkakunta: Lahti

renkaat

Viesti Kirjoittaja juha »

Mikä on rengaskoko?
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

Entäs..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Onkos ohjaus iskunvaimennin missä kunnossa? Jos vaikka on aivan loppu. Simpukka on silloin liian kireällä, jos ohjaus ei palauta enää hyvin.

Meikän w123:sta ohjaus iskari on ihan loppu ja auto on samanlainen ajettava, kuin se kepittäjäkuulapää hymiön auto, eli rattia saa veivata kokoajan. :? Ja menee jarrutuksessa mihin sattuu.
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Vastaa Viestiin