Naftan käryä sisälle
Naftan käryä sisälle
Olisiko vinkkiä mahdollisista vuotokohdista, kun alkoi pukkaamaan huoltokäynnin jälkeen (vaihdettiin ahtopaineen säädin kuskin puolelle EGR:n alle) naftan käryä ohjaamoon ? Aikaisemminkin joskus käryä on saattanut hieman tulla. Nyt lämppäristä pukkaa kokoajan melko paljon hajuhaittaa. 
Re: Naftan käryä sisälle
Mikähän auto mahtaa olla kyseessä
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Naftan käryä sisälle
Ainakin joku cdi 
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: Naftan käryä sisälle
Ei ole enää vikatilassa ja polttoaineen paineet oikeat niin löytyi uusi vikapaikka.Vanha cdii on käytävä polttoainepuolelta kokonaan läpi eikä vieläkään ole aihetta nostaa kädet kuin korkeintaan puolisalkoonkopani kirjoitti:Olisiko vinkkiä mahdollisista vuotokohdista, kun alkoi pukkaamaan huoltokäynnin jälkeen (vaihdettiin ahtopaineen säädin kuskin puolelle EGR:n alle) naftan käryä ohjaamoon ? Aikaisemminkin joskus käryä on saattanut hieman tulla. Nyt lämppäristä pukkaa kokoajan melko paljon hajuhaittaa.
Suojamuovit pois moottorin päältä ihan aluksi ja tarkista suuttimien tyvet.Huomaat kyllä jos vuotaa.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Re: Naftan käryä sisälle
Suojamuovit pois ja sieltähän se löytyi vuoto. Pitäisi aukaista konepelti ensin, ja sitten vasta tää tietsikka, jäisi turhat kymysykset pois. No, tulleepi vähän aktionia palstalle ja sekaan vielä humooriakin, kiitti 




