om605
- killerimersu
- Mersumies
- Viestit: 835
- Liittynyt: Ti 06.09.2011 11:27
- Paikkakunta: pori
Re: om605
jekku90 kirjoitti:ei kokemusta ole mutta aika helvatan iso pesä... herää ehkä tuossa 5000 hujakoilla
perkeleen iso




bensalla pestään pensselit. dieselillä tehdään voimaa
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
Re: om605
Riippuuhan se vähän pakosarjasta ja syöttöpumpusta mutta kyllä tuo aika iso on.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: om605
"paljoa kokemusta eri ahtimista ei ole, mutta sen verran voin kertoa, että ihan kokemuksesta holsetin hx40w 17# pakopesällä 2,5 litrasessa esikammiokoneessa (om602) toimii ihan hyvin ottaen huomioon ahtimen koko ja tehoreservi. kehittää tehoja tollasessakin pikkumoottorissa yli 300 heppaa, jopa paljon enemmän, jos muut asiat on kunnossa. herää kuitenkin alta 3000rpm ja jaksaa ahtaa kierrosten loppuun saakka täysillä. mutta tälläkin ahtimella joudutaan kärsiin alarekisterin väännöistä. pienemmällä ahtimella saadaan alarekisteriin enemmän ja aikasemmin vääntöjä, mikä saattaa olla pois yläpäästä."
Toisesta ketjusta lainattua. Taitaa se nyt vähän ennemmin ku 5000 heräillä.
Toisesta ketjusta lainattua. Taitaa se nyt vähän ennemmin ku 5000 heräillä.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: om605
joo niin ittekki meinaan että ylhäältä se herää
ois vaan tuo ahdin suht hyvään hintaan kaupan ja vähän ajettu, niin vois mielenkiinnosta kokeilla
nyt on hx35 paikallaan ja herää hyvin mutta ne pakopaineet on aika ylhäällä 12 pesällä. ja saishan tolla 40 enemmän potkua ylhäälle.


- killerimersu
- Mersumies
- Viestit: 835
- Liittynyt: Ti 06.09.2011 11:27
- Paikkakunta: pori
Re: om605
laita joku pikkuahdin kaveriks herättelee isompaa ahdinta 

bensalla pestään pensselit. dieselillä tehdään voimaa
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
Re: om605
Siinä vaan on aika virittäminen saada nuo kaksi ahdinta yhteen hyvin
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: om605
tänään pikkusen säätelin syöttöä ja mittasin uudestaan paineita niin ahto oli 2,2 ja pakopaine 2,6 baryrtsi kirjoitti:joo niin ittekki meinaan että ylhäältä se herääois vaan tuo ahdin suht hyvään hintaan kaupan ja vähän ajettu, niin vois mielenkiinnosta kokeilla
nyt on hx35 paikallaan ja herää hyvin mutta ne pakopaineet on aika ylhäällä 12 pesällä. ja saishan tolla 40 enemmän potkua ylhäälle.
Re: om605
Tuo ei ole vielä ollenkaan pahayrtsi kirjoitti:tänään pikkusen säätelin syöttöä ja mittasin uudestaan paineita niin ahto oli 2,2 ja pakopaine 2,6 baryrtsi kirjoitti:joo niin ittekki meinaan että ylhäältä se herääois vaan tuo ahdin suht hyvään hintaan kaupan ja vähän ajettu, niin vois mielenkiinnosta kokeilla
nyt on hx35 paikallaan ja herää hyvin mutta ne pakopaineet on aika ylhäällä 12 pesällä. ja saishan tolla 40 enemmän potkua ylhäälle.


W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: om605
niinhän se kyllä onSiekkinen kirjoitti:Tuo ei ole vielä ollenkaan pahayrtsi kirjoitti:tänään pikkusen säätelin syöttöä ja mittasin uudestaan paineita niin ahto oli 2,2 ja pakopaine 2,6 baryrtsi kirjoitti:joo niin ittekki meinaan että ylhäältä se herääois vaan tuo ahdin suht hyvään hintaan kaupan ja vähän ajettu, niin vois mielenkiinnosta kokeilla
nyt on hx35 paikallaan ja herää hyvin mutta ne pakopaineet on aika ylhäällä 12 pesällä. ja saishan tolla 40 enemmän potkua ylhäälle.
kuhan puolen baarin sisällä ahtopaineesta pysyy niin hyvä. Eikä siitä pakopaineesta muutenkaan kannata liikoja välittää niin kauan kun se ei oikeasti jarruta menoa
