epk kirjoitti:hmm... mahtaa tulla maailman kallein suuntaus reissu lähteä dallasista euromasterille suuntaamaan ?
Enpä usko, että maailman kallein reissu tulisi... Olen melko varma, että
tällä hepulla, joka totalisoi Gullwinginsä matkalla aurauskulmien säätöön tuli aika kalliiksi myöskin

Uskoisin että 300SL:n ryttääntymisestä aiheutuva tuska on pahempi kuin yhden C-Mersun ajaminen reilun 4500 meripeninkulman päähän Euromasterille.
veskolalle kovastipaljon kiitoksia madallusjousien asentamista esittelevästä kuvakavalkadista! Hyvät tee-se-itse -sivut ovat mahtavaa luettavaa ja hyödyllistä opetusta!
Suomessa asuessani käytin autoani Euromasterilla ja veskola on ihan oikeassa: Siellä homma onnistuisi! Mutta koskapa Euromaster ei ole vielä (tietääkseni) ulottanut toimintaansa Texasiin, kaipaisin edelleen speksejä/ ymmärrystä, miten nuo kulmat tulee madalluksen jälkeen säätää!
Epäilenpä, että tapauksessani kenkä saattaa puristaa myös siitä, että koska saatavilla ei ole madalletulle W203 C320:lle esim. H&R:n speksejä, säädöt tehnyt firman olisi juridisessa vastuussa jos jokin menee pieleen. Ja tästä seuraavat pelot ovat sellaisia että nimekkäät firmat jättävät mieluiten säätämättä.
