The biggest Mercedes photo archive...

Linkkejä Mercedes-Benz-aiheisille sivuille.
Vastaa Viestiin
Avatar
SEC-560
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 472
Liittynyt: Pe 04.04.2003 12:28

The biggest Mercedes photo archive...

Viesti Kirjoittaja SEC-560 »

http://www.fan-gallerie.de/Mercedes_e.html

Ollut varmaankin jo monasti esillä, mutta ainakin video osasto on päivitetty.
Sieltä tuo "acceleration of a E500" oli maukasta katseltavaa.
Kyllä se melko ripeästi menee yli kahdensadan :)
Avatar
Daimler
Mersumies
Mersumies
Viestit: 616
Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Mitähän noi W126 wagonit on?? Onko joku paja väsännyt niitä enemmänkin?? Rupes kiinnostamaan..
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Daimler kirjoitti:Mitähän noi W126 wagonit on?? Onko joku paja väsännyt niitä enemmänkin?? Rupes kiinnostamaan..
No eipä ole hassumpi tuo E500 farkkukaan... 8)
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

W126 farkku

Viesti Kirjoittaja Saul »

Tuolla olis yksi "Mercedes-Benz 300 TSE" tarjolla.

http://www.mobile.de/SID74X2whNPHiWtXEE ... 1120246513&

Ei muuta kuin hakemaan! ;) Nykyinen omistaja haluaa vaihtaa E55 AMG farkkuun... :shock:
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
W210 Eemeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 923
Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44

Viesti Kirjoittaja W210 Eemeli »

Täh? Hintaa 14.900 eskoa? Samalla hinnalla saat Saksan maalta kunnon Väyrysen tai 90-luvun ässän. Sanonpa, että tuo ilmoitus on täyttä p*skaa :wink:
Avatar
SEC-560
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 472
Liittynyt: Pe 04.04.2003 12:28

Viesti Kirjoittaja SEC-560 »

Hirveän hintainen raiskaus!
Ässä=sedan :!:
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

JoniAskola kirjoitti:Täh? Hintaa 14.900 eskoa? Samalla hinnalla saat Saksan maalta kunnon Väyrysen tai 90-luvun ässän. Sanonpa, että tuo ilmoitus on täyttä p*skaa :wink:
No enpä minä mitään kantaa hinnan oikeellisuuteen ottanutkaan. Ilmoitinpahan vain, että on myynnissä, kun tässä vähän aikaa sitten satuin vahingossa sen löytämään. ;)

Ja hintahan on aina suhteellinen käsite. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ja onhan W126 farkku harvinaisuus verrattuna W210:een tai vakio W140:een, joka voi siten nostaa hintaa.

Ja minkä takia ässän ei sais olla farkku? :roll:
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
W210 Eemeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 923
Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44

Viesti Kirjoittaja W210 Eemeli »

No noita mobilen hintoja nyt ei aina kannata edes ottaa kuvinkaan tosissaan. Olenpa nähnyt myös myytävänä olevan SL 55 AMG:n josta hintapyynti taisi olla siinä 10 000 eskon kulmilla. 8)

Harvinaisuus kyllä, Saksan maalla ainakin. Tuo alkaa olla jo sen ikäistä kalustoa joka voitaisiin Saksassa luokitella jo 'oldtimer' osastolle. Vähän sama kuin 60-luvun Mersu Suomessa :)
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

JoniAskola kirjoitti:Harvinaisuus kyllä, Saksan maalla ainakin. Tuo alkaa olla jo sen ikäistä kalustoa joka voitaisiin Saksassa luokitella jo 'oldtimer' osastolle. Vähän sama kuin 60-luvun Mersu Suomessa :)
Jep. Sen takia se löytyikin, kun etsiskelin Mersua hakuehdoilla "kombi" -mallin "oldtimer"... :mrgreen:
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

saul kirjoitti:
JoniAskola kirjoitti:Täh? Hintaa 14.900 eskoa? Samalla hinnalla saat Saksan maalta kunnon Väyrysen tai 90-luvun ässän. Sanonpa, että tuo ilmoitus on täyttä p*skaa :wink:
No enpä minä mitään kantaa hinnan oikeellisuuteen ottanutkaan. Ilmoitinpahan vain, että on myynnissä, kun tässä vähän aikaa sitten satuin vahingossa sen löytämään. ;)

Ja hintahan on aina suhteellinen käsite. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ja onhan W126 farkku harvinaisuus verrattuna W210:een tai vakio W140:een, joka voi siten nostaa hintaa.

Ja minkä takia ässän ei sais olla farkku? :roll:
SEC-560 kirjoitti:Hirveän hintainen raiskaus!
Ässä=sedan :!:
  • Ehkä kaikki eivät halua Väykkyä, vaan individualistit haluavat auton, jolla erottuu liikenteessä.
  • W210 ja W140 on täysin käyttökamaa Saksassa, jos 600SEL kustantaa halvimmillaan 10000th€ ja 600SEC:in saa 15000th€ -> ovat siis lähes kaikkien autonostajien ulottuvilla :?
  • W126 alkaa olla jo klassikkoiässä, joten hyväkuntoisten yksilöiden ja erikoisuuksien hinta ei ainakaan paljoa tule laskemaan -> useista 60/70-luvun hyväkuntoisista yksilöistä pyydetään Saksassa omaisuuksia, vaikka kyseessä ei olisi edes mikään erikoinen malli.
  • Esim. AMG (joka on sentään Mersun valtuuttama hovivirittäjä) on valmistanut tuollaista farkkua ja tehnyt samanlaisen myös W140 sedanista (joka muuten oli todella ökyn näköinen).
  • Enemmän raiskauksen makua on esim. noissa 80/90-luvun Brabuksen, Lorinserin, MAE:n Gemballan etc. levikehelveteissä. Onneksi tyyli on sentään muuttunut 2000-luvun myötä... Ja jos todellisesta raiskauksesta puhutaan, niin miten olisi saksalaisen ABC:n avoversio W126 SEC:istä? Jota muuten samalla levitettiin lähes kaksimetriseksi... Tai sveitsiläisen Corunan? cabrio-tekele W126 sedanista... :shock: Taatusti olleet molemmat todella kalliita aikanaan, mutta raha ja tyyli eivät välttämättä kulje käsi kädessä.
    Kaikista kamalimpia ovat tietysti arabeille laivatut mallit, jossa kaikki hantaakit on kullitettu :oops: , lattialla on persialaiset matot, perässä kauhee siipi ja joku 1000SEC lätkä, hirveitä levikkeitä, maskit koriin väriin ja punaista nahkaa etc.
    Siinä on todellinen raiskaus. :x
  • Meikäläisen mielestä tuo farmari on ihan tyylikkään ja virtaviivaisen näköinen. Ja on sitten todella harvinainen, eipä tule joka päivä vastaan ainakaan Suomessa. Mutta nää on just näitä mielipideasioita. Myönnetään nyt kuitenkin, että se W126 pickup oli hieman yliampuva. :P
Mitäs mieltä olette tuosta alla olevasta? Mielestäni siinä tuunaus on onnistunut todella hyvin; ei ole mitään ylilyöntejä ja auto näyttää lähes 10 vuotta uudemmalta kuin mitä onkaan. Ja lisäksi aikas "räyhäkkäältä" ja jopa nuorekkaalta (jos niin voi sanoa ukko-sarjan Mersusta).

Kuva

Kuva

Edit: Ja tunnettu tosiasiahan on että vanhassa vara parempi. Ei se taida olla Mersuissakaan välttämättä aina autuaaksitekevä juttu, jos on uudemman mallinen peli alla. Ainakin mitä on tullut erinäisiä palstoja luettua, niin mitä ihmeellisempiä (lue kalliimpia) ongelmia on noiden uusien Mersujenkin kanssa ollut. Ja niillehän ei nykyään paljoa pysty itse tekemään vaan kallis Vehon reissu on yleensä edessä.
Viimeksi muokannut PM, Ma 16.06.2003 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Pasi M. kirjoitti:Mitäs mieltä olette tuosta alla olevasta? Mielestäni siinä tuunaus on onnistunut todella hyvin; ei ole mitään ylilyöntejä ja auto näyttää lähes 10 vuotta uudemmalta kuin mitä onkaan. Ja lisäksi aikas "räyhäkkäältä" ja jopa nuorekkaalta (jos niin voi sanoa ukko-sarjan Mersusta).
Hyvälle näyttää, kyllä kelpais! Sen verran on kuitenkin moittimistakin, että "hopeinen" tähti siihen takaluukkuun tuon kultahäkkyrän tilalle.
Pasi M. kirjoitti:Ehkä kaikki eivät halua Väykkyä, vaan individualistit haluavat auton, jolla erottuu liikenteessä.
Tuo on totta ja itsekin ajelen/ajelisin mieluummin vähän ihmeellisemmällä vekottimella (jos ei ole jo tullut ilmi :D ). Individualismissa on kuitenkin se huono puoli, että kaikki katsoo kieroon syystä tai toisesta. Sitten vielä kaikkien vandaalien ja varkaiden :evil: silmään se vähän erilainen vekotin osuu aina paremmin oli sillä rahassa mitattavaa arvoa tai ei.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Hieno on tuo 126:nen!Lähes täysin minun makuuni, nuo merkit vain pois, edestä ja takaa 8)No makuasia tietenkin...
Tuollaiset vanteet ottaisin kiljuen, pitäis vaan ne 500:sen loksut löytää ensin!
Avatar
SEC-560
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 472
Liittynyt: Pe 04.04.2003 12:28

Viesti Kirjoittaja SEC-560 »

Niin, makuasioita...

Jos aletaan tuunaamaan niin siinä mielessä tuo W126 on "ihan jees" :) vaikkei mielestäni Ässät mitään niin urheilu-sportti-madallus-spoileri autoja olekaan.
Tosiaan ne ihme levikehelvetit on rumia
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Levikkeet sopii, jos eivät ole ihan älyttömät ja kokonaisuus on hallinnassa. Sellaista spoileria en taas ole vielä nähnytkään, mikä Mersuun käy tai oikeastaa mihinkään muuhunkaan. Ehkä Plymounth Superbirdin... :lol:

Harmi kun jäi aikanaan isukin uhkaus toteuttamatta joskus 80/90-lukujen vaihteessa. Se uhkaili laittaa sen jo romuttuneen W115:n perään halkaistun koivuhalon kierretankojen päähän spoileriksi, ihan vain sen aikaisten tuunaajien kiusaksi. :lol: No ehkä parempi, ettei kuitenkaan laittanut... Kohta alkaa varmaan varotuksia satamaan, että pidä vain nuo omana tietonasi... :D
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Ootko nähny jyppilässä sen 190 Evo 2:sen??Siihen spoileri nyt jotenkin käy, onhan sentään tehtaalla siihen laitettu :roll: Muihin mersuihin sopivaa takaspoileria ei sitten tosiaan ole tullut vastaan.Ja siihen Superlintuun se siipi käy kuin sialle otsatukka :?

On kans tullu itselle mieleen jos ostaisi toisen takaluukun ja virittäisi siihen ihan piruillessaan metrisen aluspoikan :lol: Kylläpä oisi riisituning Honduh kuskit kateellisia...
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

AM kirjoitti:Ootko nähny jyppilässä sen 190 Evo 2:sen??Siihen spoileri nyt jotenkin käy, onhan sentään tehtaalla siihen laitettu
Eip oo näkyny.
AM kirjoitti:Ja siihen Superlintuun se siipi käy kuin sialle otsatukka.
Mutta sehän käy hyvin! :D Tai sitten ei, mutta ainakin paremmin kuin takatukka! :lol:
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1226
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

Hyvällä maulla toteutettu W126, näyttää tosiaan uudemmalta. Tosin minun mielestäni kaikki W126:set näyttää uusilta ja hienoilta... :)

Kyllä mulle kelpais ihan mikä vaan W126-korinen. Seuraava autoni on W126 300SEL tms... Mutta ei vielä vähään aikaan. Huoh. :( Eri asia on rupeaisinko sitä sitten tuunaamaan...

Ps. Eipä oo minunkaan silmään Evo 2 ja sen spoileri osunut... ;)
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
Vastaa Viestiin