olisko loppupeleissä euron per kilometri?s1jviita kirjoitti:Kyllä Mersulla miljoonan ajaa, mutta kyllä sitä sitten korjataankin

olisko loppupeleissä euron per kilometri?s1jviita kirjoitti:Kyllä Mersulla miljoonan ajaa, mutta kyllä sitä sitten korjataankin
936€ on sitte tällä hetkellä suurin remonttilasku, tosin sisältää huoltotoimenpiteitä 375€:llä loput olikin öljypohjan korjausta.Iso-Jaska kirjoitti: En edes uskalla arvailla paljonko maksaa mersun öljypohjan korjaaminen. Tosin tämän voi laittaa kaskon piikkiin, mutta sitäkin kautta tulee vähintään 500 euron paukku jakautuen kolmelle vuodelle.
En tiedä kuka sen maksoi, mutta tällainen kuitti on dokumentoitu huoltokirjaan. Kuitteja löytyy muutenkin auton historiasta hiukan vajaa 10.000€ edestä.Juha_M117 kirjoitti:^ oletettavasti Laakkonen maksoi?
Tästä tuli mieleen: tutun w204 200cdi:stä meni perä 50tkm kohdalla (!!!). Kesken normi maantieajon vaan veto hävis. Takuuseen toki mut ei Pyhä Sylvi...s1jviita kirjoitti:5000€ = TDI Passatin turbo hajosi kesken ohituksen. Öljyt koneeseen ja kone auki, joka taas tarkoitti jakopään remonttia tuon kaiken lisäksi (pumppusuutinmalli). Ja tuo oli vain yksi esimerkki mahtavasta saksalaisesta laatutyöstä! Nykyinen Mese on parhaillaan Veholla, jossa onneksi vaihdetaan takuuseen: Virtalukko, pyyhkijän moottori, sadetunnistin, ilmamassamittari, moottorin vesiletkut (takaisinkutsu) ja korjataan napista aukeamaton takaluukku aukeavaksi sekä ehkä helisevä jakopään kiristin uusitaan, nuo nyt tällä kertaa![]()
Vahvistuu jo tutuksi tullut lause: Kyllä Mersulla miljoonan ajaa, mutta kyllä sitä sitten korjataankin
Kiva kuullaH.E. von Kuusi kirjoitti:Tästä tuli mieleen: tutun w204 200cdi:stä meni perä 50tkm kohdalla (!!!). Kesken normi maantieajon vaan veto hävis. Takuuseen toki mut ei Pyhä Sylvi...s1jviita kirjoitti:5000€ = TDI Passatin turbo hajosi kesken ohituksen. Öljyt koneeseen ja kone auki, joka taas tarkoitti jakopään remonttia tuon kaiken lisäksi (pumppusuutinmalli). Ja tuo oli vain yksi esimerkki mahtavasta saksalaisesta laatutyöstä! Nykyinen Mese on parhaillaan Veholla, jossa onneksi vaihdetaan takuuseen: Virtalukko, pyyhkijän moottori, sadetunnistin, ilmamassamittari, moottorin vesiletkut (takaisinkutsu) ja korjataan napista aukeamaton takaluukku aukeavaksi sekä ehkä helisevä jakopään kiristin uusitaan, nuo nyt tällä kertaa![]()
Vahvistuu jo tutuksi tullut lause: Kyllä Mersulla miljoonan ajaa, mutta kyllä sitä sitten korjataankin
Mitä sieltä laukes?H.E. von Kuusi kirjoitti: Tästä tuli mieleen: tutun w204 200cdi:stä meni perä 50tkm kohdalla (!!!). Kesken normi maantieajon vaan veto hävis. Takuuseen toki mut ei Pyhä Sylvi...
En valitettavasti tiedä sen tarkemmin, kertoi vaan että tasauspyörästö meni, ja ilmeisesti tosiaan yks kaks veto menny veks. Pitää joskus kysäistä, itekkin miettiny nimittäin.ssuvik kirjoitti:Mitä sieltä laukes?H.E. von Kuusi kirjoitti: Tästä tuli mieleen: tutun w204 200cdi:stä meni perä 50tkm kohdalla (!!!). Kesken normi maantieajon vaan veto hävis. Takuuseen toki mut ei Pyhä Sylvi...