Eli tuli nekin tuossa vaihdettua myllyyn. Moottorissa oli pienimuotoista nakutusta, joka ei fortekäsitteylyn jälkeenkään loppunut. Nostimien vaihto on tosiaan helppo homma. Tärkeintä on vanhan irroituksessa, ettei jätä vanhasta osia reikään (vanha nostin yleensä lohkeaa reunasta irroitettaessa).
Tutkittiin samalla nokka-akseli ja virheetön se näytti olevan 260 tkm ajettuna.
Ainakin eka kylmäkäynnistys oli hiljainen, eikä sitä helvetinmoista kalistusta ennen öljynpaineita kuulunut, tosin talvella sen vasta näkee.
S212 E 250 CGI Avantgarde -10
W203 C180 Kompressor Sport -05
W201 190E 2.3-16 Cosworth -86 -> Project 2022-2026: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco