AUTO: w210 270 cdi Farmari 2001
1. Auto ei välillä lähde käyntiin lainkaan. Hehkuista tuskin on kyse kun ei yski/hehkuvarovalot ei pala. Välillä pitkän jurnutuksen jälkeen käynnistyy, välittömästi käynnistymisen jälkeen ei myöskään yski... Välillä... täysin randomisti/silloin tällöin tyhjäkäynti heijaa... Onko tyhjäkäynnin seilaamisella osuutta asiaan?
2. Kannattaako viedä ensin vikakoodi lukuun, esim suutinten tai muiden painevuotojen takia?
3. Mistä saisi edullisesti suuttimia, jos siitä on kyse? Esim. Netti tilauksella. Itse olen taipumassa suutinten vaihtoon, mutta koska suuttimet ovat omassa arvossaan, ajattelin nyt ensin kysäistä viisaammilta...
4. Jos suuttimet tilaa bulkkeina, tuleeko ottaa jotain eirityistä huomioon? Esim. mistä tilaan? nettilinkki olisi kiva bonari joltain kokeneelta/aikaisemin tilanneelta

5. Kannattaako käynnistymisen vikaa etsiä jostain muulalta?
... Ainiin ja sitten vielä extrakysymys. Olen aina silloin tällöin miettinyt katalysaattorin avaamista... Kannattaako tämä tehdä, vai hitsata suoraan uusi tilalle... Yms. Mitkä syyt jne. voisi antaa aihetta katalysaattorin kopeloimiseen? Auto kun toimii (aina kun käynnistyy) ja voimat tuntuu olevan tallella... Tuoksu pakoputkesta vaan on vähän omituinen/tunkkainen, siksi olen miettinyt katalysaattoria silloin tällöin. Olen katalysaattori asiassa aivan tutkalla, eli perin juurin saa opastaa/selittää/valistaa

Kiitos valtavasti opastuksesta ja avusta...