Nyt aikaa tehdä pumppuja
Nyt aikaa tehdä pumppuja
Terve,
Kausi takana,ei mennyt nappiin mutta uudet kujeet mielessä.
Mutta nyt olisi aikaa rakennella pumppuja.Eli ei muutako tilauksia tilauksia.
Soittoja numeroon 0400 264 874 tai info@herlevi.fi
Terveisin,
Matti
Kausi takana,ei mennyt nappiin mutta uudet kujeet mielessä.
Mutta nyt olisi aikaa rakennella pumppuja.Eli ei muutako tilauksia tilauksia.
Soittoja numeroon 0400 264 874 tai info@herlevi.fi
Terveisin,
Matti
Billett
Re: Nyt aikaa tehdä pumppuja
mikäs se nummero oli näissä vaparin pumpuissa että oli se nopiampi akseli? tietää hommata valmiiksi
w201 om605
Re: Nyt aikaa tehdä pumppuja
No joo Nyt oltais pyöritelty pumppuja uusilla 8 mm tapeilla.
Tässä esimerkki pumppu,
Ruotsiin lähtee maanantaina pumppu,
Arvot tälle pumpulle
Rpm 7200 vetävät ja Max syöttö 270cc, ala syöttö 100cc. 1,5 bar 160cc, 2bar 200cc, 2.5 bar 250cc, 2,7 bar 270cc.
Tälläsin syötön 250cc, poijaalla on varaa siitä vielä nostaa 20cc.
Toivottavasti toimii, Saattaa rueta Linköpingin poijaan nokileka vetähän
vanhoilla 8mm tuli max 250-260cc, taas on vain löytynny parannusta.
Ei muuta kuin tilauksia.
0400 264 874
info@herlevi.fi
Gr,
Matti
Tässä esimerkki pumppu,
Ruotsiin lähtee maanantaina pumppu,
Arvot tälle pumpulle
Rpm 7200 vetävät ja Max syöttö 270cc, ala syöttö 100cc. 1,5 bar 160cc, 2bar 200cc, 2.5 bar 250cc, 2,7 bar 270cc.
Tälläsin syötön 250cc, poijaalla on varaa siitä vielä nostaa 20cc.
Toivottavasti toimii, Saattaa rueta Linköpingin poijaan nokileka vetähän
vanhoilla 8mm tuli max 250-260cc, taas on vain löytynny parannusta.
Ei muuta kuin tilauksia.
0400 264 874
info@herlevi.fi
Gr,
Matti
Billett
Re: Nyt aikaa tehdä pumppuja
Mites saisko samanlaista taulukkoo kierrosten mukaan? esim. missä kohtaa kierrostenrajotin alkaa laskea syöttöä ja mitä syöttö on tuossa 7200rpm kohalla jos täys ahtopaine, eli tässä tapauksessa tuo 2.7bar?
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Nyt aikaa tehdä pumppuja
eiköhän se ole 270cc jos vetävät on 7200,niin ne myös on.... max ryntäys kierroksia en kyllä kokeilisi
Diesel on puhtaampi
Re: Nyt aikaa tehdä pumppuja
Nii, ku noita on ollu erilaisia, että mitä ne vetävät sitte tarkottaa. Sitä että pumpussa on huippusyöttö vielä tuolloin, vai että kone ei kierrä enempää tai jotain muuta...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Nyt aikaa tehdä pumppuja
Vetävät tarkoittaa aina sitä suuren syötön kierroslukua. Onko se sitten 270 tai 265 tai 255 niin eiköhän se ole aivan sama...
Uskoisin tuon pumpun piisaavan, eikä ehkä kannata heti säätää täysille kierroksia tai syöttöä
Uskoisin tuon pumpun piisaavan, eikä ehkä kannata heti säätää täysille kierroksia tai syöttöä
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Nyt aikaa tehdä pumppuja
itellä oli mynäläisessä vetävät vaan 5600, ja kierti 6000 paikallaan, että aika äkkiä tipahti. Toki eriasia vedossa...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Nyt aikaa tehdä pumppuja
Voitko täsmentää mitä tarkoitat ? Mikä oli vedossa eriasia ?Kummeli kirjoitti:Toki eriasia vedossa...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Nyt aikaa tehdä pumppuja
Jos munuaiset rajottaa syöttöä prosentuaalisesti, eli jos ahtamaton on vaikka 50mm, ja tuo on 5600rpm kohalla, (eli "vetävät"...) ja kone ei silti paikallaan kiertäny ku tuon 6000rpm, eli oletetaan että vaikka 25mm olis tuossa kohtaa, eli mikä sitte onki syöttömäärä millä kone ei enää jaksa kovempaa pyöriä. Joten täys syöttö on kohassa 5600rpm (jos vetävät pidetään samassa kohtaa...) eli sääjetään siihe vaikka 150mm, ja munuaiset vähentää syötön tuosta puoleen kun 6000rpm, eli nyt 75mm. Kun tuolla syöttömäärällä kone vielä jaksaa pyöriä kovempaa, niin todellinen kierroshuippu on jossaki muualla kuin tuo 6000rpm. Näin mää sen oon aivoitellu, en tiiä onko miten kaukana totuudesta...
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.