Mersuvanhuksen ohjausvälys
Mersuvanhuksen ohjausvälys
Perheeseen tuli tommonen 811-sarjan entinen pikkubussi vuosimallia -74,josta rakennettu asuntoauto.
Muuten mukava ajella mutta ohjauksessa aika paha välys,hakee tietä tosissaan.
Veholla kiristivät simpukkaa muttei vika korjaantunut eivätkä oikein osaa sanoa mistä johtuu...liekö sitten ominaisuus?
No jos joku kuitenkin osais neuvoa mistä hakea vikaa?
Kiitos etukäteen!
Muuten mukava ajella mutta ohjauksessa aika paha välys,hakee tietä tosissaan.
Veholla kiristivät simpukkaa muttei vika korjaantunut eivätkä oikein osaa sanoa mistä johtuu...liekö sitten ominaisuus?
No jos joku kuitenkin osais neuvoa mistä hakea vikaa?
Kiitos etukäteen!
Tähän mennessä katsastusmies on ässän osalta aina maininnut että "kannattaisi varmaan uusia tuo raidetanko" vaikkei siitä mainintaa papereihin ole tullutkaan.jarska kirjoitti:Timo K.lle:
Edellinen omistaja katsasti auton kolme viikkoa sitten...voiko nuo väljyydet jäädä huomaamatta?
Veholla myös tarkastivat nivelet,raidetangot...eivätkä havainneet niissä vikaa??
Jos kerta nivelet on kunnossa ja simpukkaa tiukattu, niin onko simpukasta säätövara käytetty loppuun?
Koneella on koneen tahti
Mun mielestä sen simpukan kiristyksen jälkeen meni huonompaan suuntaan,ohjauksesta tuli pehmeän tunnoton ja saa tosissaan keskittyä tiellä pysymiseen.
Eivät ainakaan maininneet mulle mitään kiristysvaran loppumisesta.
Tänään soitin veholle ja tilaavat jonkun rattiakselin...kysyin auttaako se ja vastaus oli että ei tiedetä kun kaikki vanhat asentajat on lomilla...tosi epämääräistä.
Eivät ainakaan maininneet mulle mitään kiristysvaran loppumisesta.
Tänään soitin veholle ja tilaavat jonkun rattiakselin...kysyin auttaako se ja vastaus oli että ei tiedetä kun kaikki vanhat asentajat on lomilla...tosi epämääräistä.