Tervehdys foorumille!
Tuore A:n omistaja kyselee, että onko tuohon 1.4 litraiseen bensa-Aakkoseen mahdollista asentaa pohjapanssaria koneen alle. Vm on -99 ja ilmeisesti vakiona sitä ei bensakoneellisissa ole(?). Kuitenkin diesel-versiossa pohjapanssari on ja olisi kyllä mukava, jos sellaisen saisi asennettua myös tuohon omaan. Varaosa olisi jo 170 CDI-versiosta valmiiksi katseltuna.
T: Risto
Voiko A140 W168:iin asentaa pohjapanssaria?
Re: Voiko A140 W168:iin asentaa pohjapanssaria?
Ei minulla ainakaan ole A160:ssä panssaria. Ei varmaan muissakaan bensakoneellisissa. Luulisi kuitenkin että panssari käy varmaan paikoilleen kaikkiin. Mulla on ainakin joskus kerääntyny lunta ja jäätä jäähdyttimen eteen konehuoneeseen jos on tosi paljon lunta. Että ideaa panssarin laitossa vois olla. Etupää on aika matalalla jo vakiojousituksella.
Sillä sitä ajattelikin, kun Suomen kelit on sellaiset että ei tekisi suoja pahaa - pysyisi konehuone siistimpänä. Miten mahtaa olla kiinnikkeiden tilanne, löytyykö bensavehkeen korista vastaavia kiinnitysreikiä? Auttaako muuta kuin hommata panssari ja ryhtyä ihmettelmään..
-
- Uusi tuttavuus
Minulla A 160 vm -98 , ja tänään väsäsin kiinni moottorin pohjasuojan (kovamuovia tai jotain sellasta materiaalia). Tilasin sen panssarin Virosta nettikaupasta.
Kiinnitys kohdat oli kyllä niin kuin pitääkin. Tiijä sitten onko ollut koskaan panssaria. Laitoin myös roiskesuojan laturin kohalle , on niin tyrkyllä kaikelle pyörästä lentävälle kuralle.
Kumpa tietäisi minkälaiset suojat sinne pohjaan yleensäkin kuuluu ???
Kiinnitys kohdat oli kyllä niin kuin pitääkin. Tiijä sitten onko ollut koskaan panssaria. Laitoin myös roiskesuojan laturin kohalle , on niin tyrkyllä kaikelle pyörästä lentävälle kuralle.
Kumpa tietäisi minkälaiset suojat sinne pohjaan yleensäkin kuuluu ???