Ennenkuin tässä alan tilailemaan mitään Stareja mistään niin miksi kaikilla tuntemillani Star-laitteen omistajilla on käytössään kannettava?
Vaatiiko joidenkin vikojen toteaminen tai vikakoodien lukeminen kenties auton liikuttelua Star+tietokone kytkettynä autoon?
Vai mitenkä noissa korjaamoissa, onko niissä pöytäkoneet vai kannettavat?
Kun autotallissa olis toi pöytäkone jossa on valmiina rs232 liitin. Ja kannettavassani ei taas tuota rs232 liitintä ole eikä mikään usb>rs232 muunnos taida olla mikään toimiva ratkaisu tähän Star-käyttöön?
Eli ajaako tuo pöytäkone asiansa Star-käytössä jos vain piuha ylettyy koneesta autoon?
Star C3 ja pöytäkone?
Star C3 ja pöytäkone?
S211 E320 CDI
ex W210 E270 CDI
ex S210 E320 CDI
ex W124 E300 D
ex W210 E270 CDI
ex S210 E320 CDI
ex W124 E300 D
Re: Star C3 ja pöytäkone?
Kyllähän sillä vikakoodit omasta autosta lukee...jonkinverran joskus tarviaa tutkia ajon aikana,tai vaikka laatikon opetus ilman läppäriä hankalaa.
Myöskin jos kaikki vialliset ja tutkittavat mersut ei satu sijaitsemaan omassa autotallissa,niin on se mukavampi puljata kannettavan kanssa.
Myöskin jos kaikki vialliset ja tutkittavat mersut ei satu sijaitsemaan omassa autotallissa,niin on se mukavampi puljata kannettavan kanssa.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
- blackslide
- Vakiokalustoa
- Viestit: 399
- Liittynyt: Su 27.02.2011 19:05
- Paikkakunta: Lappi
Re: Star C3 ja pöytäkone?
Riittävän pitkä roikka mukaan ja baanalle
Kröhm, itsekin miettinyt tuota vaihtoehtoa, kun noita pöytärakkineita pyörii nurkissa.. nuo omat läppärit on niin lässyjä, ettei niillä pelaa edes pasianssia...
Kröhm, itsekin miettinyt tuota vaihtoehtoa, kun noita pöytärakkineita pyörii nurkissa.. nuo omat läppärit on niin lässyjä, ettei niillä pelaa edes pasianssia...
EX: Sekalaista..., '92 BMW 535i, '87 Volvo 745, '96 Volvo V40 1.8i, '00 M-B S210 320CDI, '88 M-B W124 200D, '89 M-B W201 200D, '88 M-B S124 300D, VW Polo SDI, Skoda Octavia 1,9TDI,
Kovassa ajossa: '01 Piinattu Rellu Megane Scenic
Modit: ei siitä koskaan autoa tule.
Kovassa ajossa: '01 Piinattu Rellu Megane Scenic
Modit: ei siitä koskaan autoa tule.
Re: Star C3 ja pöytäkone?
Alunperin softa onkin varmaan pyörinyt tehtaan/korjaamon nurkassa sijaitsevassa tornimallin koneessa ja siksi multiplekseristäkin lähtee ulos RS-485 - se kestää paremmin pitkiä vetoja ja häiriöitä kun tavallinen RS-232.
Veikkaan että homma toimii pöytämallin koneellakin hyvällä tuurilla siihen saakka kunnes auton kori saa maata jostakin (vaikkapa kiinni oleva hitsin maajohto tai auton nostamiseen käytettävä pylväsnosturi). Sen jälkeen PC:n powerin ja maadoitetun pistorasian kautta syntyy maalenkki johon indusoituvat virrat sotkevat RS-232 liikenteen toimimattomaksi.
Suomeksi: voi kokeilla, mutta kaikenlainen maasäteily ja noitavoimat sotkee asiaa ja maadoittaminen vaan pahentaa tilannetta.
Veikkaan että homma toimii pöytämallin koneellakin hyvällä tuurilla siihen saakka kunnes auton kori saa maata jostakin (vaikkapa kiinni oleva hitsin maajohto tai auton nostamiseen käytettävä pylväsnosturi). Sen jälkeen PC:n powerin ja maadoitetun pistorasian kautta syntyy maalenkki johon indusoituvat virrat sotkevat RS-232 liikenteen toimimattomaksi.
Suomeksi: voi kokeilla, mutta kaikenlainen maasäteily ja noitavoimat sotkee asiaa ja maadoittaminen vaan pahentaa tilannetta.
Re: Star C3 ja pöytäkone?
Juuri näin...kilander kirjoitti:Kyllähän sillä vikakoodit omasta autosta lukee...jonkinverran joskus tarviaa tutkia ajon aikana,tai vaikka laatikon opetus ilman läppäriä hankalaa.
Myöskin jos kaikki vialliset ja tutkittavat mersut ei satu sijaitsemaan omassa autotallissa,niin on se mukavampi puljata kannettavan kanssa.
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku