Bluetooth w212

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
pönhling
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Bluetooth w212

Viesti Kirjoittaja pönhling »

Onko kukaan törmännyt tällaiseen ongelmaan:
Mulla on nyt toinen w212 menossa ja edellisen auton bluetooth sekoitti Nokia c6:n tilaan jossa puhelimen soidessa näyttö villkui, mutta ääntä ei kuulunut ja vika korjaantui vasta kun oli luurin kerran sammuttanut. Laite kävi monta kertaa huollossa mutta mitään ei löytynyt ja alkoivat syyttää mesen bluetoothia.
Nyt uudemmassa autossa käytän noksun lumia 710:ä ja se taas vähintään kerran päivässä ottaa virrat pois päältä kytkettäessä bluetooth päälle/pois.
Olis kiva jos vois nokia-huollossa mainita että en ole yksin ko.vian kanssa...
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: Bluetooth w212

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Mikä head unit autossa on (Audio 20, Comand, Audio 50 APS...)? Ei ole kyllä itsellä ollut ongelmia kun olen 212:lla ajellut (itsellä ei ole Lumiaa mutta sillä on toiminut, samoin symppari-Nokialla). Ei se puhelin kyllä noin saisi sekoilla vaikka olisi yhteydessä täysin vialliseen BT-laitteeseen.
jylppy
Mersumies
Mersumies

Re: Bluetooth w212

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Siis, jos se Noksu käynnistelee itteänsä itekseen, niin vika on siinä luurissa. Itellä yksi samanlainen ja itse Noksun korjaaja "gurut" (ent. tehtaalla) ei löytäneet siitä vikaa, joten luuri buuttailee itseään satunnaisesti. Vaadi uusi luuri, jos on takuu voimassa.
Nyk: Japanilainen vispilä

ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Vastaa Viestiin