m103 turbon öljyn kierto??

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
_jomppa_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 01.08.2010 12:02

m103 turbon öljyn kierto??

Viesti Kirjoittaja _jomppa_ »

elikkä pitäs saada turbon öljyn kierto mistä pitäs tulo ottaa jotenkin suodatin jalasta vai? ja paluu lohkoon mut minne. viitriskö joku pistää kuvia niin helpottas hommaa vähän
Avatar
skye
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 192
Liittynyt: Su 19.12.2010 09:26
Paikkakunta: REHAKKA

Re: m103 turbon öljyn kierto??

Viesti Kirjoittaja skye »

en muista miten oli peltisen suodattimen kanssa mutta näin m104 koneessa
Kuva
hommaat tuommosen jalan siihen. jossei siinä m103 jalassa sitä ollu, ei voi muistaa. :?
Paluun voit toteuttaa vaikka näin..
Kuva
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3966
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: m103 turbon öljyn kierto??

Viesti Kirjoittaja tomant »

Voihan tuon lähdön ottaa myös T- tai Y-kappaleella öljynpaineanturin alta. Ainakin M102-koneessa toimii hyvin, kun siinä on normaali peltisuodatin.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
_jomppa_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 01.08.2010 12:02

Re: m103 turbon öljyn kierto??

Viesti Kirjoittaja _jomppa_ »

ok hyvä homma
_jomppa_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Su 01.08.2010 12:02

Re: m103 turbon öljyn kierto??

Viesti Kirjoittaja _jomppa_ »

onks toi paluu linjan reikä siinä moottorin kannakkeen vieressä
Avatar
skye
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 192
Liittynyt: Su 19.12.2010 09:26
Paikkakunta: REHAKKA

Re: m103 turbon öljyn kierto??

Viesti Kirjoittaja skye »

se on juurikin siinä.. ja tarkistin tuon peltisen suodatinjalan siinäkin on paikka jota ei vaan ole porattu auki ,eli siitä turbolle öljyt banjolla.
Vastaa Viestiin