Olisi tarkoitus teettää ruostesuojaus tuontimersuun ennen lumia, ja ajattelinpa tässä hyvissä ajoin kysäistä, josko joku osaisi viisata Tampereen seudulta tai lähimailta hyvää tekijätahoa moiseen hommaan...
Mitä asian suhteen kannattaa ylipäänsä ottaa huomioon, eikös niitä suojaustapojakin - tai ainakin aineita - ole erilaisia? Ja olennaisin kysymys tietysti on, mitä em. lysti about maksaa, siis kunnolla tehtynä?
Ruostesuojaus (Tampereella)
Re: Ruostesuojaus (Tampereella)
Senotec, sieltä taitaa löytyä taustalta Lakalaivan Ruosteenestokeskuksen "Ruoste"-Virtanen
.Virtanen joka on henkeen ja vereen Mersu-mies, mm. kouluttanut muita suojaajia oikeaoppiseen Mersujen suojaukseen jne ja tietenkin suojannut allekirjoittaneet pirssin.
Toinen varteenotettava paikka on tuo Lielahden Auton Takuusuojaus, Leikkanen on kanssa ollut alalla jo sen verran kauan, että homma hoituu takuulla hyvin sielläkin.
Toinen varteenotettava paikka on tuo Lielahden Auton Takuusuojaus, Leikkanen on kanssa ollut alalla jo sen verran kauan, että homma hoituu takuulla hyvin sielläkin.
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Itse teetin täällä
Moi,
erittäin hyvä paikka on Hämeenkyrön Ruostesuojaus. Löytyy keltaisilta sivuilta. Erittäin pätevä mies tekemään, pitkä kokemus, Tectyl takuuvaltuutettu.
Itse tilasin koteloihin 2-kertaisen ja pohjaan 3-kertaisen suojan. 3 autoa siellä jo suojauttanut.
Jari
erittäin hyvä paikka on Hämeenkyrön Ruostesuojaus. Löytyy keltaisilta sivuilta. Erittäin pätevä mies tekemään, pitkä kokemus, Tectyl takuuvaltuutettu.
Itse tilasin koteloihin 2-kertaisen ja pohjaan 3-kertaisen suojan. 3 autoa siellä jo suojauttanut.
Jari
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
MB E300 TDT 1998