Kaikki oleelliinen tsekattu. Kylmäkäynnistyspiiri on ohitusleikattu, siis pois toiminnasta täysin. Kaikki anturit pitäsi toimia. Boxin säätönupin kiertely ei vaikuta mihinkään, boxikin vaihdettu. Alipaineanturin vaihto ei vaikuta mihinkään, ohivuotoja ei ole imusarjassa (sammuu kun laittaa sormen tukoksi läppärungon tyhjäkäyntipiirin imureikään) polttoainepaineet 2 kilossa eli kohallaan?
Tyhjäkäynti puolella jotain häikkää, kierrokset yli tonnissa vaikka säätöruuvi ihan kiinni.
Sitten kyllä kuuluu mystinen nakutus releestä joka on kojelaudan sisällä ratin takana, monitoimiviiksen liittimen yläpuolella, vai liekkä tämä rele suoraan kiinni liittimessä, siis siinä auton puolesessa osassa. Ei tunnu lähtevän suosiolla irti.
Tämä nakutus vain silloin kun kone käy, ei kuitenkaan nakuta kierrosten mukaan

Oisko kellä ideoita mistä tuo rikas seos johtuu ja nakutus releestä?