LopenUupunut kirjoitti:Kylmänraudanseppä kirjoitti:Olen ajanut uutta CL tuplaturboakin... ei pahan laiska alhaalla, kuten vanhemmat vaparibensat ja kiertäähän se ylemmäs kuin diesel...LopenUupunut kirjoitti:Totanoin....ei se mökkiöljyllä oleva kasi ML ainakaan skoda roomster 1,2 tsi:ä pese mitenkään....oli kyllä sellainen mopedi että pahaa teki....kannattaa tupaöljymiesten mennä koeajamaan vaikka mersun uusimpia bensakaseja, niitä taitaa olla tuplaturboina...Kumipää kirjoitti:Tuli tuossa kesällä pörrättyä 420 väykyllä ja voi pojat kun survasin kaasun pohjaan niin.. mitäpä v..tua,
Piti vähän aikaa miettiä että miksei tämä kulje, ei siis mihinkään!! Oli kyllä pahanlaatunen pettymys,
kun on tottunut siihen toiseen 420:iin, nimittäin tupaöljy versioon.
.
mutta auton hintaluokka hankintaverotuksen kanssa menee ikäväksi.
Jos oikeasti haluan ajaa lujaa, otan tallistani ratapyöräni... siinä on koneteho 1,3 hp yhtä kuivapaino-kiloa kohtaan.
Viestini idea oli, että kohtuurahalla saa nykydieselistä mukavan... jos raha ei olisi rajoittava tekijä, niin ajelisin uudella AMG - V12 biturbo Pagani huayralla minäkin.
PS. Näiden vaparibensamiesten kannattaisi oikeasti käydä kokeilemassa kumipään ehdottamaa dieselauto-versiota; ehkä avartaisi hieman mailmankatsomusta?
Aina kun asentaa tikkataulun, taustalle kannattaa asentaa vähintään neliön vanerilevy.
.
Taisin jo joskus aiemmin (vuosi sitten?) valitella sitä, että et ole kaverini... olisit saanut kokeilla autoani ja hämmästyä edullisen sekä taloudellisen nykyaikaisen diesel-käyttöauton arkiajon suorituskyvystä.
Ehkäpä joku etelän hyvinsäädetyn nykydieselin omistaja voisi antaa sinulle koe-ajon... kun tuo kumipään noin 1000 Nm / 2000 rpm mustiainenkin majailee myös täällä pohjolassa... ja ei ehkä ole sekään kaikille tarjolla ajoon.