Turbojen soveltuvuus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Tykki
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Ti 29.06.2004 00:29
Paikkakunta: Oulu

Turbojen soveltuvuus

Viesti Kirjoittaja Tykki »

Onko jollain tiedossa mistä saisi infoa turbojen soveltuvuuksista ja vaihtokelpoisuudesta keskenään. puhun nyt nimenomaan siitä laippaliitoksesta. esim. vaikkapa mikä käy mitsubishin td04-mallin tilalle suoraan, jne jne. Tietääkö Mauri?
Voima on aina muotia.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Garretin, Schwitzerin ja Holsetin pienikokoiset laipat on kaikki samanlaiset, joten uskoisen sen koskevan myös Mitsua.

Suuret laipat on sitten vasta noissa kuorma-auton turboissa.

Mutta turbopajat osaavat varmuudella sanoa.
Tykki
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Ti 29.06.2004 00:29
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tykki »

Mauri H. kirjoitti:Garretin, Schwitzerin ja Holsetin pienikokoiset laipat on kaikki samanlaiset, joten uskoisen sen koskevan myös Mitsua.

Suuret laipat on sitten vasta noissa kuorma-auton turboissa.

Mutta turbopajat osaavat varmuudella sanoa.
nyt menee kyllä "musta tuntuu" osastolle, mutta jostain vain on jäänyt päähän että mitsun tilalle ei käy suoraan esim. garret.
Voima on aina muotia.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Tykki kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Garretin, Schwitzerin ja Holsetin pienikokoiset laipat on kaikki samanlaiset, joten uskoisen sen koskevan myös Mitsua.

Suuret laipat on sitten vasta noissa kuorma-auton turboissa.

Mutta turbopajat osaavat varmuudella sanoa.
nyt menee kyllä "musta tuntuu" osastolle, mutta jostain vain on jäänyt päähän että mitsun tilalle ei käy suoraan esim. garret.
No soitappa vaikka Pro Turboon, itse en ole mitsun ahdinta ikinä kädessäni pidellyt.
Vastaa Viestiin