W124 250d Turbotus!

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5565
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja S202 »

S202 kirjoitti:Saakos ne kanget nyt ihan varmasti alakautta noin vain vaihdettua?
Korkki kiinni nyt :lol: Kanki vaihdetaan yläkautta.[/quote]

No sitähän minäkin :D Aattelin kun toi ^^crisu^^ meinas vaihtaa runkolaakereiden vaihdon yhteydessä ne kanget. Kampihan sielä on pahasti tiellä jos alakautta meinaa vaihtaa :lol:
S124 300TE
W124 300D
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

S202 kirjoitti:
S202 kirjoitti:Saakos ne kanget nyt ihan varmasti alakautta noin vain vaihdettua?
Korkki kiinni nyt :lol: Kanki vaihdetaan yläkautta.
No sitähän minäkin :D Aattelin kun toi ^^crisu^^ meinas vaihtaa runkolaakereiden vaihdon yhteydessä ne kanget. Kampihan sielä on pahasti tiellä jos alakautta meinaa vaihtaa :lol:[/quote]

Mutta en sanonut missään vaiheessa vaihtavani alakautta! :D Mainitsin että samassa yhteydessä, mutta tarkoitus on samalla kertaa vaihtaa kanteen nostajat ja mahdollisesti venttiilit ni iha ylä kautta =) Saatto tuo minun kommenttini antaa ymmärtää että alakautta vaihtaisin! :D
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Olisi muuten ylimääräisenä tuollainen turbon öljypumpun ratas (24h) ja ketju (46 lenkkiä) jos joku tarvitsee! Käyttämättömät! =)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja veskola »

^^crisu^^ kirjoitti:603 turbon kanget ja männät vissiin sopineen tuohon suoraan! :P
Varmasti sopii...koita nyt sitten hankkia kerralla hyvät männät. Forumeilla on kaikenlaisia hieman leikanneita ja/tai naarmuuntuneita mäntiä myynnissä, joihin itsekkin olen sortunut joskus. Mikäli nyt alkaisin tekemään niin veisin lohkon koneistamoon ja pyytäisi 0,5 mm suuremmat reijät ja tuliterät männät siihen, koneistettuna sillä toleranssilla, että tulee rajuun turbokäyttöön.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Juu en ajatellut noiden mäntien ja kankien kanssa kiirehtiä! Ja jää luultavasti ensi talveen tämä rojekti!. Tosin luulen että hankin moniventtiili turbo vitosen josta alan sit tekemään sitä "rajua" teho myllyä! Tämä kone saa rullailla niillä 250-300hv:lla käyttiksenä! =)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Te viisaammat kertokees mitenkäs mun kannattaa tuo pumpun syöttö laittaa? Nyt ruuvattu sen verran mitä täällä olevista ohjeista saanu irti. Elikkä syöttöö 2.5 kierrosta ulos, maks kierrokset 4 sisää ja tyhjäkäyntii 2.5 ulos. Riittäneekö tällä vai tarviiko syöttöö ruuvata enemmän ulos? =) Ja kyseessä vakio pumppu. =)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
pavee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 20.08.2011 22:47

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja pavee »

Eipä taida riittää vakiopumpun 56:n kuution tuotto millään yli 200hp:seen, vaikka kuinta ruuvvaa..
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Ajattelinki ottaa ensin niin paljon kuin vakiosta saa ja sit rahatilanteen parantuessa pumppu vaihtoon/ laitatettavaksi =) Mutta paljonko tuota syöttöä passaa ruuvata näin alkuun? :)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Mitäs öljyä tuolle perälle kannattaisi laittaa? abs jarrut löytyy ainaki ja lukosta en tiiä...:S Mistä sen saa selville?
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja veskola »

Tuossa on ihmettelyä kuvien kera lukkoperään liittyen: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=589061" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

veskola kirjoitti:Tuossa on ihmettelyä kuvien kera lukkoperään liittyen: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=589061" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiitos neuvosta! Autto huomattavasti! Itsellä siis pelkkä abs perä! Ei lukkoa.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Noniin nyt on tehty turbon öljyn paluu linja lohkoon! Kooksi tuli sisähalkasialtaan 17mm oleva letku nippa johon sopii 19mm sisähalkasialtaa oleva letku! (kuva). Myös Kannen hydraulinostimet irroitin. Nyt tarvii saada vaan venttiilijousi lautasen painallus kojetta minkä saan lainattua tutulta autokorjaajalta :P Sit ei muutakuin uutta v-varren kumia paikalleen ja venttiilien hionta. Ja kansi kiinni! =)
20120820_173218.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut ^^crisu^^, Ma 20.08.2012 20:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

oletko vaihtanut tuon öljypohjankin kun en ainakaan ennen ole nähnyt tuota lisä palasta kun turbo malleissa :?:
w201 om605
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

En ole vaihtanut! Oli tällä öljypohjalla ostaessani! :D
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
kankkis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 424
Liittynyt: Ti 19.10.2010 23:38

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja kankkis »

veskola kirjoitti:Siellä mihin se ruisku osoittaa on sellainen kartioreikä, symmetrisesti sen männän molemmin puolin, mistä öljy pääsee männän sisälle jäähdyttämään männän lakea ja sieltä taas männän tapille. Periaatteessa tämä on tavallinen vaparikone mutta näitä on "satunnaisesti" tehty öljyruiskuille, kenellekään ei ole vielä selivinnyt miksi tai miten sen näkisi päällepäin. Nyt sinun kannattaa sitten vaihtaa ne kiertokanget vaikkapa 606 turbon vastaaviin koska öljyruiskukoneeseen ne istuvat itsestään ja niin alkaa olemaan kone täydellinen. Ainoa ero on sitten mistä otat sen öljyn ahtimelle, ja tietysti öljypumppu tai lähinnä sen ratas. Tosin saattaa sekin olla jo sitä pienempää mallia valmiiksi juuri noiden ruiskujen takia.

Sitten vain ulkoiset öljyn- ja vedenjäähdyttimet parasta mallia niin tuo ei voi hajota koskaan. :?

Itsellä on w201 2.5d jossa on öljyn jäähdytin keulalla, männän jäähdytys ruiskut lohkossa sekä "pahka" öljypohjan kyljessä, tulevat ilmeisesti SA coden 825 VEHICLES FOR SWEDEN, ADDITIONAL PARTS yhteydessä

Edit: mahdollisesti piston cooling system myös SA koodien 622/628/825/827/830 Yhteydessä
W639 Vito
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

kankkis kirjoitti:
veskola kirjoitti:Siellä mihin se ruisku osoittaa on sellainen kartioreikä, symmetrisesti sen männän molemmin puolin, mistä öljy pääsee männän sisälle jäähdyttämään männän lakea ja sieltä taas männän tapille. Periaatteessa tämä on tavallinen vaparikone mutta näitä on "satunnaisesti" tehty öljyruiskuille, kenellekään ei ole vielä selivinnyt miksi tai miten sen näkisi päällepäin. Nyt sinun kannattaa sitten vaihtaa ne kiertokanget vaikkapa 606 turbon vastaaviin koska öljyruiskukoneeseen ne istuvat itsestään ja niin alkaa olemaan kone täydellinen. Ainoa ero on sitten mistä otat sen öljyn ahtimelle, ja tietysti öljypumppu tai lähinnä sen ratas. Tosin saattaa sekin olla jo sitä pienempää mallia valmiiksi juuri noiden ruiskujen takia.

Sitten vain ulkoiset öljyn- ja vedenjäähdyttimet parasta mallia niin tuo ei voi hajota koskaan. :?

Itsellä on w201 2.5d jossa on öljyn jäähdytin keulalla, männän jäähdytys ruiskut lohkossa sekä "pahka" öljypohjan kyljessä, tulevat ilmeisesti SA coden 825 VEHICLES FOR SWEDEN, ADDITIONAL PARTS yhteydessä

Edit: mahdollisesti piston cooling system myös SA koodien 622/628/825/827/830 Yhteydessä
Ei harmainta hajua! Mikä tuo "SA coden 825 VEHICLES FOR SWEDEN, ADDITIONAL PARTS" on? :o onks nää jotai "erikois varusteltui" moottoreita vai mitä? Mut Kaikki nää "lisät" mitä on ilmentynyt on ollu hyväks vaa tähä mennes :D Olisi kiva tietää näiden erikois vapari moottoreiden alkuperä ja että tunnistaako moottorin ulkoisesti jostain?
Itsellä on lohkossa pako sarjan puolella merkintä A ja B ja sit ns osoitin joka näyttää merkkiin A, Mitähän se merkitsee? Voin ottaa kuvan huomenissa jos selventäis mitä tarkoitan! :)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5565
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja S202 »

Olisit laittanu tohon sellasen hydrauliliitin nipan vai mikä se nyt onkaan, sellanen missä on kierre ja turboon samanlainen ja sitte teettäny hydrauliletkun siihen. Ei ainakaan tarvis miettiä pysyykö se kiinni :thumbup:
S124 300TE
W124 300D
kankkis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 424
Liittynyt: Ti 19.10.2010 23:38

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja kankkis »

SA koodit on varuste koodeja mistä selviää millä varusteilla sun auto on tullu tehtaalta
W639 Vito
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

S202 kirjoitti:Olisit laittanu tohon sellasen hydrauliliitin nipan vai mikä se nyt onkaan, sellanen missä on kierre ja turboon samanlainen ja sitte teettäny hydrauliletkun siihen. Ei ainakaan tarvis miettiä pysyykö se kiinni :thumbup:

aika julumasta letkusta sais tehä että on tarpeeksi avara paluu puolelle..

mun mielestä tuo on paljon parempi.
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Juu ei viitti itteään kipeäksi maksaa teetättämäll 17mm letkua hydrauliikka päiööä... :o Ja kun paluu puolella ei ole varsinaista painetta ollenkaan ni pysyy varmati kun laitan nipan päälle kevyelti liimaa ja rst klemmarin ja samoin myös turbon paluu putken päähän! :) Pysyy varmasti! Tulo puolen ajattelin tehdä 8-10mm sisähälkasialla olevasta rst punosletkusta tai nailon letkusta banjolla!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5565
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja S202 »

No pysyyhän se. Mutta eipä noi hyd. letkut ja liittimet hirveen kalliita oo jos jonnekkin muualle tulee tarvetta :angel:
S124 300TE
W124 300D
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Ainakin se turbon paineletku ehdottomasti teetät hytikkafirmassa teflon teräspunosletkusta. Siinä ei kannata alkaa säästelemään!
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Rupeehan noilla hintaa olemaan aika rutkasti jos 19mm sisähalkaisialta olevaa hydrauliikka letkuu liittimineen teetätät :D Ja paine puolelle tulee kunnon letku! Ja eihän kyse ole säästämisestä vaan kannattavuudesta :)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja veskola »

Toi on ihan hyvä liitos paluupuolelle, tärkeätä siellä on, että kestää ahtimesta tulevan lämmön, eli paras on tuoda noin 10 senttiä ahtimen laipalta metalliputkessa ja siitä eteenpäin silikoniletkulla. Tavalliset laadukkaat letkuklemmarit on ihan ok, kun ei siellä tosiaan ole painetta tai jos on niin on ongelmaa muualla (huohottimessa).

Vuosien käytön jälkeen toimii: http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0161.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

veskola kirjoitti:Toi on ihan hyvä liitos paluupuolelle, tärkeätä siellä on, että kestää ahtimesta tulevan lämmön, eli paras on tuoda noin 10 senttiä ahtimen laipalta metalliputkessa ja siitä eteenpäin silikoniletkulla. Tavalliset laadukkaat letkuklemmarit on ihan ok, kun ei siellä tosiaan ole painetta tai jos on niin on ongelmaa muualla (huohottimessa).

Vuosien käytön jälkeen toimii: http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0161.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Juurikin näin olin ajatellut! Tosin ajattelin tuoda niin pitkän matkan kuin mahdollista rst/hst putkessa ahtimelta alas ja kytkeä loput silikoni letkulla ja hst letkuklemmarilla! Ei pitäisi vuotaa silloin! :)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Mää tässä miettinyt olen et miten saakelis toteuttasin sen öljyjäähdyttimen tulon ja paluun..? Onnistuuko sellainen et ottaa yhen lisä haaran viellä öljysuodattimesta termostaatti venttiilillä ja siitä sit jäähdyttimelle ja paluu jonnekki vaikka venttiili kanteen tehtyyn reikään? Tai otanko kannen takana olevasta propusta lähdön ja siitä takasin venttiilikanteen? Tosin en haluaisi siitä ottaa ettei kannen paineet putoa liian alas.. Kertokeepas miten ootte tehny näitä ja mikä osoittautunut parhaaksi :) Kiitän ja kummarran jo etukäteen :)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

joissakin vapari lankuissa on lauhduttimia valmiina ja turbossa aina. hommaat vaikka sen turbo mallin suodatin jalan niin siinä on lähdot valmiina.
w201 om605
Avatar
TUUTTERO
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1261
Liittynyt: Pe 17.09.2010 13:59
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja TUUTTERO »

Mulla olis semmonen öljynlauduttimen jalka mihinä on ne lauhduttajan lähdöt valmiina. Ehkä voisin myidä myös alkuperäset letkut ja 300dt lauhduttimen joka on sama mutta liittimet eripäin.

:oops: Unohtunu se laippa kokonaan.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Tarviipa hankkia sellaiset sitten! =) Tuutterolle laitoinki yv:tä jo :)
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Avatar
^^crisu^^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 150
Liittynyt: La 28.07.2012 01:35
Paikkakunta: Lohja

Re: W124 250d Turbotus!

Viesti Kirjoittaja ^^crisu^^ »

Tulipa tuossa harkittua vesiruisku järjestelmää lämpöjen kurissa pitoa varten! ois aika halpa, ja varma tapa pitää lämpöjä kurissa muiden jäähdytys toimenpiteiden ohessa! Onko kokemuksia muilla? Asennuksen ajattelin suorittaa vaparin imukaulassa oleviin huohotus reikiin!
W203 C320CDI 07vm
W638 108 CDI -00vm om 611
W201 190E 2.0 -88vm
W201 190E 2.3 vm89 Ex.
W202 c 250tdt elegance farmari -98vm om 605
W124 250 Turbo diesel sedan -91vm st om 602 Ex.
Vastaa Viestiin