No totta kyllä tuokin ja oi onnistumisen riemua kun/jos onnistuu se minkä eteen teki töitäMgo- kirjoitti:
se vasta ketuttaa enite ku ei ostakkaa niitä mitkä oikeesti haluaa vaa tyytyy sit johki erilaisiin

No totta kyllä tuokin ja oi onnistumisen riemua kun/jos onnistuu se minkä eteen teki töitäMgo- kirjoitti:
se vasta ketuttaa enite ku ei ostakkaa niitä mitkä oikeesti haluaa vaa tyytyy sit johki erilaisiin
-Parin talven kokemus 17"avantgarde vanteet et 47 ja renkaana 205/50/17 nokian hakkapeliitta 5. Todella miellyttävä ajaa ja erinomainen pito.bluelion kirjoitti:Foorumin guruilla on varmaan tietoa pystyykö W204 320 cdi:n laittaan talveksi 16 tuuman vanteet? Joku vannevalmistaja tarjos minimissään 17 tuumaista.....
Ainakin tuo kuulostaa järkevältä koolta talvirenkaaksi. Mä olen aina karsastanut leveitä talvirenkaita. 225 on maksimi, sekin menee ässässäkarikuuva kirjoitti: -Parin talven kokemus 17"avantgarde vanteet et 47 ja renkaana 205/50/17 nokian hakkapeliitta 5. Todella miellyttävä ajaa ja erinomainen pito.
2.8-3.0bar. Takarenkaat tuntuu kuluvan keskeltä hieman enemmän vaikka pitääkin tarpeeksi paineita. Oli Bridget ihan hyvät renkaat, nyt kokeillaan Hankook Ventus Prime 2:sta, kokona 225/55r16 kantavuusindeksi 95 ja nopeusluokka V.ssuvik kirjoitti:Minkälaisia paineita pidit?
Juuri keskeltä ne kuluu jos on reilusti painetta, matalilla paineilla kuluu reunat enemmän.RikuK kirjoitti: Takarenkaat tuntuu kuluvan keskeltä hieman enemmän vaikka pitääkin tarpeeksi paineita.
Ei se aina noin mene. Nykyrenkailla ihan päinvastoin.OskuV kirjoitti:Juuri keskeltä ne kuluu jos on reilusti painetta, matalilla paineilla kuluu reunat enemmän.RikuK kirjoitti: Takarenkaat tuntuu kuluvan keskeltä hieman enemmän vaikka pitääkin tarpeeksi paineita.
jep, tuo "tieto" että rengas kuluu keskeltä, jos on liikaa painetta on lähinnä 60 luvun rättirenkaista (ristikudos) muistonaMulsu kirjoitti:Keskeltä ne kuluu jos sitä painetta on liikaa TAI liian vähän. Sitä ilmaa saa olla aivan saatanasti liikaa että renkaan rakenne muuttuu ja pyöristyy keskeltä niin paljon että kuluu keskeltä sen takia liikaa.
Niitä oon itsekin ihmetellyt. Käsittämättömän pieniä lukemia.Sergey kirjoitti:puhumattakaan siitä että siinä keskimäärin 13v vanhassa autossa tankin luukussa lukee että 2.0 tai jopa 1.8
Täyden varmuuden saat kokeilemalla.oksanen kirjoitti:Ostin hetken aikaa sitten ensimmäisen mersuni, E320 CDI Avantgarde farmari vuosimallia 2004. Hankin talvirenkaille vanteiksi C-mallin mersussa olleet alkuperäisvanteet, mutta nyt jälkeenpäin olen saanut useammasta suunnasta epäilyjä niiden sopivuudesta. Näiden ostamieni vanteiden ET on 34 ja koko 7x16. Sopivatko ne autoon vai pitäkö hankkia toiset. Kesärenkaiden vanteet on 8x18 ja mielestäni liian isot talvikumeille. Auttakaa!!
Ei mitään sitä vastaan että joku sen sinulle kertoisi, itse en osaa vastata. Monesti vaan tulee kinaa että mahtuuko ne vai ei, toisen mielestä menee ja toinen väittää että ei. Loppujen lopuksi paras kun koittaaoksanen kirjoitti:Niinpä tietysti.
ET:n ja vanteen leveyden puolesta menee, mutta kokeileppas mahtuuko pultti vanteen reikään, w/s211 on 14mm paksut pultit. SLK:n vanteeseen kokeilin ja ei mennyt 211:sen pultti ollenkaan.oksanen kirjoitti:Ostin hetken aikaa sitten ensimmäisen mersuni, E320 CDI Avantgarde farmari vuosimallia 2004. Hankin talvirenkaille vanteiksi C-mallin mersussa olleet alkuperäisvanteet, mutta nyt jälkeenpäin olen saanut useammasta suunnasta epäilyjä niiden sopivuudesta. Näiden ostamieni vanteiden ET on 34 ja koko 7x16. Sopivatko ne autoon vai pitäkö hankkia toiset. Kesärenkaiden vanteet on 8x18 ja mielestäni liian isot talvikumeille. Auttakaa!!