Ei mikään hirveä laitos ollut tämäkään Muutaman päivän ajelun perusteella.
Niin kuin ei tämän miehen autot tähän asti ole ollutkaan. Paitsi muutama "syrjähyppy" annettakoon anteeksi
jaasu:n entinen kulkine sai vähä muodonmuutosta eli pääsin testaileen mitä joutuu tekkeen punaseen että saa mahtuun nuo OZ:t alle ja aika palijoha sieltä lähti tavaraa
Laitetaas ny kuvia omastaki lintasta. Keulaa pitäs laskee. Ei o vaa kauheesti kerinny tekee oikein mitää. Takalasit pitäs tummentaa ja ettiä jotkus vanteet mis olis enempi huulta.
W211 320cdi, w211 270cdi, W903 316, 2x 300tdt s124, w110 67vm + paljon muita
InsaneMe kirjoitti:jaasu:n entinen kulkine sai vähä muodonmuutosta eli pääsin testaileen mitä joutuu tekkeen punaseen että saa mahtuun nuo OZ:t alle ja aika palijoha sieltä lähti tavaraa
Onko tuossa korisatsissa helmatki ku ei ainakaa padilla erota? Multa löytyy tuo samainen korisatsi helmojen kera, mutta ei tuu tulemaan tommosenaan vaan teurastan takapuskimen sellaiseksi että saa rautapuskurin näkyviin. Ei taho löytyä mistään rautapuskurille tarkoitettua takahärpäkettä niin pitää palotella tuo kokomallinen sitten
Tulipa hankittua tuollainen vanha hopeanuoli, 240D mallia 1983 - 355 tuhatta kilometriä pyörähti juuri mittariin. Kahdella eri vanhemmalla papalla palvellut ensimmäiset 29 vuotta, kaikinpuolin hienokuntoinen peli. Katsotaan nyt raaskiiko tätä kauaa arkiajossa pilata kun museorekisteriinkin saisi ensi vuonna
"Tähti kirkkain, tähti kaunein mulle loistaa, yössä kuljen vain sen hohde seuranain.."
Mitesemuuten, onko tuossa vuosiluvussa näppäilyvirhe? (Kun taulukoiden mukaan ensimmäiset 230TE -mallit on tehty -79, ja kyseisenä vuonna vain kaksi kpl; -80 oli ensimmäinen massatuotantovuosi tuolle mallille.)
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Mitesemuuten, onko tuossa vuosiluvussa näppäilyvirhe? (Kun taulukoiden mukaan ensimmäiset 230TE -mallit on tehty -79, ja kyseisenä vuonna vain kaksi kpl; -80 oli ensimmäinen massatuotantovuosi tuolle mallille.)
Taitaa olla tekniikanvaihto?
Tuohan on helevetin hieno 123, Pentat kruunaa kokonaisuuden
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Mitesemuuten, onko tuossa vuosiluvussa näppäilyvirhe? (Kun taulukoiden mukaan ensimmäiset 230TE -mallit on tehty -79, ja kyseisenä vuonna vain kaksi kpl; -80 oli ensimmäinen massatuotantovuosi tuolle mallille.)
Taitaa olla tekniikanvaihto?
Tuohan on helevetin hieno 123, Pentat kruunaa kokonaisuuden
Auto on korinvaihto, papereissa vm -76, mutta saksan huoltokirjan mukkaan vm -85.
Ensi kesänä pitäisi taas hoidella ruostesuojausta, että säilyisi käyttöautona.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
220 Merimiesauto -52
170 D pönttö -55
W 111 200 D-66
W 111 190 B -63
W 123 200 D -81
W 123 300 TD -84 Korinvaihto, elintenluovuttaja
W 123 240 D -85 , Paras tähänastisista
W 124 E 300 TD Autom Farm. -94, Saksantuonti 2010
ssuvik kirjoitti:Tossa Oolan autossa on sitä jotain
Tarkootat varmaan ruastetta kana verkkoa ja kittii???
Hei ! Älä nyt viitsi. Eihän terve, ruosteeton kori mitään kanaverkkoa ja kittiä tarvitse. Sehän riittää kun on ajoissa käytetty Tectyl, Dintrol ym. hyviä aineita oikeissa paikoissa ja huoltoa jatketaan säännöllisesti.
Terveisin Kar Nylander, Re-alan ex ammattilainen, yrittäjä, eräs Finikor-ketjun perustajista
220 Merimiesauto -52
170 D pönttö -55
W 111 200 D-66
W 111 190 B -63
W 123 200 D -81
W 123 300 TD -84 Korinvaihto, elintenluovuttaja
W 123 240 D -85 , Paras tähänastisista
W 124 E 300 TD Autom Farm. -94, Saksantuonti 2010
ssuvik kirjoitti:Tossa Oolan autossa on sitä jotain
Tarkootat varmaan ruastetta kana verkkoa ja kittii???
Hei ! Älä nyt viitsi. Eihän terve, ruosteeton kori mitään kanaverkkoa ja kittiä tarvitse. Sehän riittää kun on ajoissa käytetty Tectyl, Dintrol ym. hyviä aineita oikeissa paikoissa ja huoltoa jatketaan säännöllisesti.
Terveisin Kar Nylander, Re-alan ex ammattilainen, yrittäjä, eräs Finikor-ketjun perustajista
... tosin sinun autostasihan ei ollut noissa viesteissä puhe vaan ylempänä olevasta valkoisesta farmarista... Vai tulkitsinko nyt itse jonkun kohdan väärin?
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
ssuvik kirjoitti:Tossa Oolan autossa on sitä jotain
Tarkootat varmaan ruastetta kana verkkoa ja kittii???
Hei ! Älä nyt viitsi. Eihän terve, ruosteeton kori mitään kanaverkkoa ja kittiä tarvitse. Sehän riittää kun on ajoissa käytetty Tectyl, Dintrol ym. hyviä aineita oikeissa paikoissa ja huoltoa jatketaan säännöllisesti.
Terveisin Kar Nylander, Re-alan ex ammattilainen, yrittäjä, eräs Finikor-ketjun perustajista
... tosin sinun autostasihan ei ollut noissa viesteissä puhe vaan ylempänä olevasta valkoisesta farmarista... Vai tulkitsinko nyt itse jonkun kohdan väärin?[/quot
Hei ! Tarkemmin viestiketjua tarkateltuani huomasin asian itsekin Pyydän anteeksi itsekkyyttäni. !
Terv. Kari
220 Merimiesauto -52
170 D pönttö -55
W 111 200 D-66
W 111 190 B -63
W 123 200 D -81
W 123 300 TD -84 Korinvaihto, elintenluovuttaja
W 123 240 D -85 , Paras tähänastisista
W 124 E 300 TD Autom Farm. -94, Saksantuonti 2010