Mulla on nyt alla edessä225/40r19 ja takana 255/35r19.
Ja nytten tarveisi uusia eturenkaita ostaa,niin olen miettinyt jos laittaisi eteen 245/35 olisi enemmän ns vannesuojaa vai onko liian suuri heitto kehässä?,että alkaako herjaamaan vakkarit yms?,vanhalla rengastuksella on miltei ihan samat kehän pituudet.
Uudet vanteet pitäisi saada alle.
Ebayssa kohtuulliseen hintaan myynnissä noita bbs lm 19 replikoita.
Niissä näyttäisi olevan suurimmassa osassa et 45.
Saako niitä sopimaan levikepaloilla paikoilleen?
Jossain vanneliikeessä sanoivat, että etupäässä tulisi jotain ongelmia asian suhteen.
Tai onko teillä linkkiä mistä saisi suoraan oikealla et:llä olevia?
Osaisiko joku kokenut jeesata?
Kiitokset jo etukäteen.
/Ville
Nykyinen
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Interaction B9 vanteissa eli näissä suomessa yleisimmissä BBS LM replicoissa myös ET35 8" vanteeseen ei saa etukeskikuppeja kovinkaan hyvin paikalleen W211. Lopuksi liimasin kupit edestä kiinni kun niitä tipahteli parit kappaleet matkalle. Itse käytin BBS:n orkkís läpyskää joka ei uppoa keskireijän sisään kuten alkuperäinen, näin sain muutaman millin lisää pelivaraa.
villen80 kirjoitti:Hyvältä näyttäisivät nuo interactionit,
Kaikkialta loppu(sama ja yksi tukkuri kaikilla) tuo 8,5 tuumainen vanne.
Löytyy ainoastaa 9,5 tuumaa leveänä se ei taida tuonne etupäähän mennä?
/Ville
Riippuu ET:stä ja renkaasta minkä sille laittaa, mutta noin leveä etuvanne tarttee sitten kaverikseen vielä leveämmän takavanteen ja sitten onkin jo kaarien mankelointia, reipasta madallusta ja muuta mukavaa tiedossa. Joten jos haluat päästä helpolla niin odottele että saat sen 8.5".. 9" vielä menis mun mielestä.
EVO X kirjoitti:Interaction B9 vanteissa eli näissä suomessa yleisimmissä BBS LM replicoissa myös ET35 8" vanteeseen ei saa etukeskikuppeja kovinkaan hyvin paikalleen W211. Lopuksi liimasin kupit edestä kiinni kun niitä tipahteli parit kappaleet matkalle. Itse käytin BBS:n orkkís läpyskää joka ei uppoa keskireijän sisään kuten alkuperäinen, näin sain muutaman millin lisää pelivaraa.
Mä meinasin raapasta rasvakupista tavaraa pois. Siellä on tyhjää yli 5mm ennen kuin mutteri tulee vastaan. Mut toi onkin hyvä tietää, et bbs:n keskikuppi tulee noinkin paljon pihalle. Saan noilla vielä lisää pelivaraa omaan projektiin.
Miten se tuo bilsteinin sprint iskari onko se normi iskaria yhtään lyhyempi,kun meinaa 40milliä madaltavilla jousilla ja iskarin sokkasäätö alimmassa asennossa turhan herkästi joustomatka loppua kesken?Pohjaanlyöntikumia on lyhennetty melkolailla että siitä ei pitäisi olla kiinni.Vai johtuuko vain tuosta iskareista että ei pelaa kun tarpeeksi madaltaa vaikka rakenteellisesti vaimennin ei pohjaisikaan?? Iskareina on nyt paikoilla bilstein b4:nen.
Viimeksi muokannut jokunen100, Ke 25.07.2012 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten lie pelittäis ksport tai d2 säädettävät alusta näissä w211:ssa ,kun edullinen hinta houkuttelis ??? Toki tuo madallus määrästä riippumaton joustomatkan säilyminen olis plussaa,vaikka äkkiseltään helpoimmalla pääsis kun sijoittaa h&r:n alustaan.
jokunen100 kirjoitti:Miten lie pelittäis ksport tai d2 säädettävät alusta näissä w211:ssa ,kun edullinen hinta houkuttelis ??? Toki tuo madallus määrästä riippumaton joustomatkan säilyminen olis plussaa,vaikka äkkiseltään helpoimmalla pääsis kun sijoittaa h&r:n alustaan.
Tuo D2:nen on melko jämäkkä alusta, mutta ei se nyt kuitenkaan mikään kivireki ole. H&R on puolestaan mukavan pehmeä, melko saman tuntoinen kuin avantgarde alusta, mutta taas reilusti madaltaessa takajouset menee liiän löysäksi. Ksportista ei ole mitään tietoa.
Itellä on tuo H&R ja mitään muuta moitittavaa ei ole kuin nuo liian löysät takajouset. Toki säätövara on itellä pohjassa, mutta maltillisella madalluksella on todella mukava ajella.
Sillähän se tuo h&r olisi etusijalla ,kun on pinta pehmyt verrattuna moneen muuhun korkeussäädettävään alustaan ja siitä huolimatta kantavuutta löytyy. Itselläkin oli edellisessä autossa h&r alusta ja oli mukavuus painotteinen verrattuna esim. KW:een alustaan mikä mulla oli samassa autossa. Missä hinnoissa nykyään pyörii nuo h&r hinnat?
onko ihan kotimaan hintoja vai ulkomailta tilattuna tuon hintainen? Itellä on sedani tuo auto ,mutta periaattesss perän korkeus oisi ok . Tietenni vois vaihtaa matalimmat jousen kumit paikoille eli vois periaattessa tuokin farkun sarja olla ok.
Eikös D2 ja ksport ole samaa saissee erin värisenä?
Penaris mulla on d2 ja kaverilla ksport ja näyttää just samasta tehtaasta tulleelta tavaralta, väri vain eri.
Penaris mulla on d2 ja kaverilla ksport ja näyttää just samasta tehtaasta tulleelta tavaralta, väri vain eri.
Kyllähän ne samasta tehtaasta tulevat. No onko mimmosia kokemuksia d2 kun kerran löytyy sellaiset?
Pitiköhän tuo kokeilumielessä tilata tuo k-sportin alusta vaikka itsellä olleista alustoista ylivoimaisesti parhain alusta on ollut tuo h&r:n korkeussäädettävä . Ja korkeussäädettäviä alustoja on itsellä ollut supersportin .fk:n .powertecin . Tte/eibachin ,kW:een ja tuo h&rrän valmistamina. Mutta tosiaan tuo k-sportin hinta houkuttaa.
Kyllähän ne samasta tehtaasta tulevat. No onko mimmosia kokemuksia d2 kun kerran löytyy sellaiset?
Ei niistä niin hirveesti kokemusta ole, auto seisoo pukeilla
Mutta hinta/laatu suhde ihan ok.