RAM kirjoitti:http://spinoff.nasa.gov/Spinoff2007/ch_5.html
Ei tuokaan näytä alumiinin kanssa mitään tekevän...


RAM kirjoitti:http://spinoff.nasa.gov/Spinoff2007/ch_5.html
Ei tuokaan näytä alumiinin kanssa mitään tekevän...
Nyt selsisi tämäkin mysteeri. 2D4 tarkoittaa suomenkiellä 2 kpl D4 purkkia ja kunnostettavalle moottorille ne myyvät siis tuplamäärän ainetta. Aine todellakin tulee kahdessa ihan samanlaisessa D4 pakkauksessa. Sen takia hintakin on tuplat D4 "tuotteeseen" verrattuna.Jari Ke kirjoitti:D4 yhden purkin hintaan 60€ (4 litran öljytilavuus diesel moottorille) Soitin uudelleen ja korjasin tätä Eli:veskola kirjoitti:2G4 - enintään 4 litraa öljyä sisältäville bensiinimoottoreille 80,40 €
2D4+2D6 - enintään 10 litraa öljyä sisältäville dieselmoottoreille 120,80 + 161,10 €
D6 yhden purkin hinaan 80€ (6 litran öljytilavuus diesel moottorille) Matilla meni pieleen eli ei ole tuo 2D4 2D6 2G4
G4 yhden purkin hintaan 40€ (4 litran öljytilavuus bensa moottorille) vaan pelkkä D4 ja D6 ja G4 Kiitos veskola!
Selvennys siihen, että tarkoitin, ettäJari Ke kirjoitti:Lyhyt kommentti. En usko!!!jvk210cdi kirjoitti: Kummatkin samoja aineita.
Perusteluina: Pitkät keskustelut entisen X1R maahantuojan pojan kanssa ja 8v kokemus X1R:stä.
Edittiä perään Eli poika ja poika yli 30v eli ei mikään huima enää Olivat käyny tutystumassa prosessiin missä ainetta tehdään jne. Tiesi kertoa Motor Upin koostumuksen ja sen miten se eroaa X1R:stä ja sen että monet näistä aineista perustuu teflon kuituihin jotka pilkkoutuu moottorissa ja tukkii öljynsuotimen Tarinaa oli paljon muutakin tekniseen ja kemialliseen prosessiin liittyen. En osannust asettaa kysenalaiseksi tätä.
Oon laittanut useasti 722.6 laatikkoon, ja helpottaa HY:tä, ettei venttiilit jumppaa niin helposti...jorppe76 kirjoitti:onkos näitä "litkuja" laitettu viellä automaattiinkin?toimiko?hajosiko? auttoiko?........
Mitä Resurssia olet laatikkoon laittanut? Resurs T vaiko R1 metall T... vai moottoriresurssia?jvk210cdi kirjoitti:Oon laittanut useasti 722.6 laatikkoon, ja helpottaa HY:tä, ettei venttiilit jumppaa niin helposti...jorppe76 kirjoitti:onkos näitä "litkuja" laitettu viellä automaattiinkin?toimiko?hajosiko? auttoiko?........
eli laatikko käyttäytyy rauhallisemmin.
Luultavasti samaa mitä minäkin, eli Resurs AT 50g. Ainut vissiinkin mikä on automaatteihin tarkoitettu. Näkyi olevan loppu tuolla kaasutinexperttien kaupassa.karra kirjoitti:Mitä Resurssia olet laatikkoon laittanut? Resurs T vaiko R1 metall T... vai moottoriresurssia?jvk210cdi kirjoitti:Oon laittanut useasti 722.6 laatikkoon, ja helpottaa HY:tä, ettei venttiilit jumppaa niin helposti...jorppe76 kirjoitti:onkos näitä "litkuja" laitettu viellä automaattiinkin?toimiko?hajosiko? auttoiko?........
eli laatikko käyttäytyy rauhallisemmin.
Mä veikkaan, että toi RVS perustuu johonkin muuhun kuin pronssiin. Pronssin on vähän liian pehmeää, sopiakseen tähän kuvakseen:jvk210cdi kirjoitti:RVS ja Resurs toimii samoin tavoin... rakentaa pronssimaisen pinnan, joka pysyy kiinni pitkään (en kyllä ymmärrä miksi sitä pitää joka oljy vaihdossa ? Myyntiä lisää?) Hyviä molemmat.
en tiedä viittiskö epätoivosesti tuolla yrittää korjata kun cdi aski kertoo luiston olevan liian suuri yms ja heittää vikatilaan kun lähtee täyskaasulla,joskus hyppy tyhjyyteenkin tulee mutta se on vielä ihan sallitun harvoinBTriker kirjoitti:Näkyy olevan taas automaattilaatikkoon Resursia Kaasutinexpertin hyllyssä.
http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultr ... .php?p=912" onclick="window.open(this.href);return false;