Suppiloiden alapuolellakin oli nähtävästi myöskin o-renkaat, samapa nuokin on nyt vaihtaa.
Miten puhtaaksi esikammio ja kammion vastinpinta täytyy saada, onko kuvien perusteella riittävän puhtaat? Tuolla ylempänä tuli ilmi, että esikammioiden ja kannen välissä pitäisi olla prikka. Alemmassa kuvassa olevan oranssin rinkulan kohdalla pitäisi ilmeisesti olla se prikka, mutta minulla niitä ei ole ollenkaan. Ei ole ainakaan tuossa kohtaa eikä ollut kiinni myöskään itse kammiossa.

Onko ylemmässä kuvassa ympyröity vekki normaalia vai ei?
Paljonko on esikammion kiristysmomentti, 200nm? Ja paljonko itse suuttimen? Esikammiossa oli merkintä 606/04, tarkoittaako tämä että 606 koneen 4. pytyn esikammio? Kun tuo esikammio oli 5. pytyn paikalla, liekkö mitään merkitystä?
Sitten itse suuttimista, paljonko suuttimien avautumispaine pitäisi olla? Kun nyt kun kerran on purettu konetta sopivasti, niin ajattelin että sehän taitaisi olla melkein sama käyttää nyt kaikki suuttimet huollossa ja putsata kaikki esikammiot. Tulisi sitten kerralla hyvä. Varsinkin kun kone meinaa savuttaa hieman harmaata tyhjäkäynnillä sekä suuttimet näyttävät äkkiseltään kurkittuna hieman mehineiltä.
Konehan on tosiaan OM606 turbokone.