Vuotaa tunnetusti öljyä. Nooh, rahatilanne sen verran huono että kansi koneistamolla + venttiilien hionta + uusi kansipahvi + todennäköisesti venttiilivarren kumit ei oikein kiinnosta ostaa uutena.
Oikea etukulmahan kyseessä, vanhoilla öljyillä ei vuotanut yhtä paljon, eikä mitään jälkiä havaittavissa syylärinesteessä ja muutenkin käy hienosti. Ketjukopan tiiviste vaihdettu. 10min lämmittelyn jälkeen jo valunu öljypohjaan ja semmone 4x4cm läikkä lattialla.
Eli onkohan nyt ainut sit tuon pahvin vaihtaminen? Pitäiskö kokeilla paksuimmilla öljyillä vai onkohan maailmassa jonkunäköistä öljyyn sekoittavaa ainetta joka auttaisi asiaan?
M104 kansipahvi
- Keulatähti
- Vakiokalustoa

- Viestit: 117
- Liittynyt: Su 01.08.2010 12:53
M104 kansipahvi
Tallityhjennys, W201 tarvikkeita pois alta:
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1215057
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1216321
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1215057
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1216321
- Manu300cea24
- Mersumies

- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: M104 kansipahvi
Katoppa ettei vuoda öljynsuodattimen kotelon juuresta lauhuttimelle menevät putket. Niissäkin voi ruveta vuotaa ne O-renkaat.Keulatähti kirjoitti:Vuotaa tunnetusti öljyä. Nooh, rahatilanne sen verran huono että kansi koneistamolla + venttiilien hionta + uusi kansipahvi + todennäköisesti venttiilivarren kumit ei oikein kiinnosta ostaa uutena.
Oikea etukulmahan kyseessä, vanhoilla öljyillä ei vuotanut yhtä paljon, eikä mitään jälkiä havaittavissa syylärinesteessä ja muutenkin käy hienosti. Ketjukopan tiiviste vaihdettu. 10min lämmittelyn jälkeen jo valunu öljypohjaan ja semmone 4x4cm läikkä lattialla.
Eli onkohan nyt ainut sit tuon pahvin vaihtaminen? Pitäiskö kokeilla paksuimmilla öljyillä vai onkohan maailmassa jonkunäköistä öljyyn sekoittavaa ainetta joka auttaisi asiaan?
Omasta kanssa ihmettelin että mistä se vuotaa niin nekin kusi öljyä.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: M104 kansipahvi
Keulatähti kirjoitti:Vuotaa tunnetusti öljyä. Nooh, rahatilanne sen verran huono että kansi koneistamolla + venttiilien hionta + uusi kansipahvi + todennäköisesti venttiilivarren kumit ei oikein kiinnosta ostaa uutena.
Oikea etukulmahan kyseessä, vanhoilla öljyillä ei vuotanut yhtä paljon, eikä mitään jälkiä havaittavissa syylärinesteessä ja muutenkin käy hienosti. Ketjukopan tiiviste vaihdettu. 10min lämmittelyn jälkeen jo valunu öljypohjaan ja semmone 4x4cm läikkä lattialla.
Eli onkohan nyt ainut sit tuon pahvin vaihtaminen? Pitäiskö kokeilla paksuimmilla öljyillä vai onkohan maailmassa jonkunäköistä öljyyn sekoittavaa ainetta joka auttaisi asiaan?
Itellä vastaava tapaus, ketjukopantiiviste vaihdettu ja homma olikin ihan jees parin päivän ajan
Iskin Valvolinen 10w-40 sisälle jos ois vähän jäykempää kamaa ja hieman harvemmin täytyy lisäillä kun aiemmin, eipä tohon ole kun kansipahvin vaihto ainoa ratkasu, johon hinta-arvio ulkoistettuna 1500-2000e
Nelisen vuotta tota öljyä tossa on tiputellut ja kummasti siihen ajatukseen vain tottuu

