mistä w126 lokasuojat
mistä w126 lokasuojat
eli ajattelinpa kysellä hieman että mistä mahtaa löytyä suhteessa halvimmat/istuvimmat etulokasuojat w126seen. ja niin.. onko faceliftatun lokasuojat samanlaiset kuin ei liftatun? pl. sivuvilkunreiät. paikallinen varaosaliike kauppas jotain tarvike lokareita 95e/kpl hintaan..
- dieselflosse
- Valvoja

Mjotonet
Heip!
Ostin viimekesänä Mjotonjetistä. Kohtuu sopivat olivat, kunhan vain olivat Klok...klok.. jotain sellaista merkkiä
Sain ensin yhden jäykässä pahvissa ja toisen paperiin pakatun. Paperiverisio oli vääntynyt matkalla. Onneksi huomasin ennen maalausta ja vilkun reiän tekoa. Vaihto onnistui minun luottamusta herättävällä naamallani ilman ongelmia
Eli, vilkun reikä tulee tehdä itse. Ja paikka on tarkka, jotta vilkku mahtuu paikalleen kaikkien lokasuojan sisällä olevien romppeitten keskelle. Oikea puoli on ahdas.
ETULOKASUOJAT/KAARET MERCEDES W126 MALLI 80--91
W126 (ei SEC)
Etulokasuoja vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35-24311 83.76 ???
Etulokasuoja oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35-24312 83.76 ???
Ostin viimekesänä Mjotonjetistä. Kohtuu sopivat olivat, kunhan vain olivat Klok...klok.. jotain sellaista merkkiä
Eli, vilkun reikä tulee tehdä itse. Ja paikka on tarkka, jotta vilkku mahtuu paikalleen kaikkien lokasuojan sisällä olevien romppeitten keskelle. Oikea puoli on ahdas.
ETULOKASUOJAT/KAARET MERCEDES W126 MALLI 80--91
W126 (ei SEC)
Etulokasuoja vasen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35-24311 83.76 ???
Etulokasuoja oikea. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35-24312 83.76 ???
Terveisin
Tero
Tero