W140 ässän iskunvaimentimet

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tähdellinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

W140 ässän iskunvaimentimet

Viesti Kirjoittaja tähdellinen »

Mitä merkkiä olette käyttäneet möhköissä,kun iskarit haluaisin uusia joka nurkkaan ja autossani ei siis ole tasonsäätöä.Katsastuksessa kyllä mainittiin,että vaimentimet ovat vielä kohtuukuntoiset,mutta kun kesällä ajellaan pitkin suomea,kovalla kuormalla,niin ajattelin vaihtaa kunnon iskarit.Mitä sinne kannattaisi laittaa,jotta ajomukavuus säilyy ja iskarit olisivat mahdollisimman kestävät? Jouset ovat vaihdettu viime kesänä muistini mukaan.Auto on siis vakio korkuinen ja sellaisena se pidetäänkin.Autolla ei kiskota mitään koppeja perässä.

Motonetistä ei kai saa laadukkaita iskareita(oikaise,jos olen väärässä),ostan sieltä lähinnä polttimoita ja öljyjä.Onkohan muuten kovin harvinainen ässä,kun ei ole tasonsäätöä takana,kyseessä on vehon uutena myymä auto.
Tähti näyttäköön tien.
jvk210cdi
Mersumies
Mersumies

Re: W140 ässän iskunvaimentimet

Viesti Kirjoittaja jvk210cdi »

Sachsit tuolta
http://www.merteil.fi/verkkokauppa/client/index/17/8" onclick="window.open(this.href);return false;
Bilsteinit jostain muualta:)

Sachsit eivät oo koskaan pettäneet, joten vakiona kun hakee, niin on ehdokaslitan kärjessä.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
kukuju1
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja kukuju1 »

suosittelen bilsteinin b4..mulla kans w140 uudet alla
400se -91 möhkö
jossa pellit on vielä pelliä
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mie laitoin yhteen ex 140iin sassit. Ihan hyvät oli.

Ei ole mitenkään harvinaista että W140ssä ei ole tasonsäätöä. (varsinkaan suomiautossa) Se on vakiovaruste ainoastaan 600:ssa
tähdellinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja tähdellinen »

Kiitoksia paljoa vihjeistä,taidan koittaa noita sach:in iskareita alle.Mulla oli joskus vuosia sitten suomi ässä w140:nen,jossa oli tasonsäätö ja olen ihmetellyt,ettei tähän laitteeseen ole moista lisävarustetta otettu.Johtunee varmaan myös osaksi siitä,että siihen kärryyn oli laitettu uutena jo koukku veholla.Alustasarjaa eräs kaveri mulle kauppasi,mutta kun ajoin sellaisella varustetulla möhköllä,ei se mielestäni mennyt sillä tavalla,kuin tälläisen wanhan kunnon maantien nielijän kuuluu edetä,pehmeästi,ilman jatkuvaa pompotusta.Toki sivutuuliherkkyys katoaa(ainakin osa siitä) ja autolla meni mutkiin hieman liukkaammin,mutta alustaltaan kunnossa oleva möhkö on jo tarpeeksi vakaa,ilman sitä ongelmaa,että öljypohja raapii mökkitiellä kiinni maassa :D

Eiväthän nämä ole mitään urheiluautoja koskaan olleetkaan,vaikka tuo kasi mukavasti laivaa kuljettaakin.Noista motonetin tuotteista mainitsi eräs tunnettu mersukorjaamo yrittäjä minulle,että ne ovat jotakin b-luokan tavaraa,ei edes suostuisi moisia laittamaan asiakkaan autoon.Käsityksiä ja kokemuksia taitaa olla monenlaisia.
Tähti näyttäköön tien.
Vastaa Viestiin