kone ei ota yli 4000 kierrosta, ennenkuin vauhti on käyny yli 120km/h, sen jälkeen ottaa paremmin ,mutta ei vieläkään yli 6000 ja tuntuu et joku vikatila ois ehkä päällä...
tyhjäkäynti on todella siisti kuitenki.
auton on korinvaihto, tehty kyllä viimesen päälle ja moottori on tullut saksasta jostain ambulanssista, voi olla että on ollut automaattilaatikossa kiinni, nyt kuitenkin manuaali..
saakohan tuo auton ecu värrä tietoa ajonoppeusignaalista...
oon kolmas omistaja ja edellinen tiesi kertoa että se on ollu tollanen korinvaihdon jälkeen ku se sille tuli. ne jotka sen on vaihtanut, on mun tavoittamattomissa..
edellistä omistajaa se ei haitannu koska sen vaimo sillä ajeli eikä varmaan koskaan ylittäny tota 4000rpm.. MUT MINÄ HALUAISIN

http://190rev.net/forums/showthread.php?t=41641" onclick="window.open(this.href);return false; / tuossa lienee samanlainen ongelma...
varmaan tossa koneessa on ollu automaattilaatikko aiemmin kinni ja se ECU saa nyt jotain väärää tietoa jos oikein ymmärsin..
jos joku on kyseiseen moottorityyppin vaihtanut manuaaliaskin tomaatin tilalle niin kertokaas jos samoja ongelmia on ollu