Moro. Mulla on tuollanen 2.3l vm88 e190 auto ja siinä sellanen ongelma että lämmöt nousee melkeen tappiin kaupunkiajossa, eikä flekti ala pyörimään. Pari ketjuu luin lähes samasta aiheesta ja kehotettiin testaamaan ekaks tuota anturia. Pikkasen epäselväks jäi että kumpaan luotan, kun toisessa sanottiin että jos hyppyjohdolla yhdistää navat ja naksahtaa VAIN niin vika anturissa ja toisessa sama + se että alkaa propelli pyörimään niin vika myös anturissa, joten kumpaan luotan? Itse kun testasin niin kuului pelkkä naksahdus, eikä propellit alkanu pyörimään. Onko vika siis anturissa vai itse flektissä? Sori tää hieman epäselvä selitys
Paat hyppylangan siihen viskon lämpöanturin liittimeen ja laitat auton käyntiin. Huomaat kyllä äänestä jos siivet pyörii koneen mukana, eikä vapaana ( kuulostaa vanhalta Volvolta ) .
Jani426 kirjoitti:Paat hyppylangan siihen viskon lämpöanturin liittimeen ja laitat auton käyntiin. Huomaat kyllä äänestä jos siivet pyörii koneen mukana, eikä vapaana ( kuulostaa vanhalta Volvolta ) .
Ei ole viskolla vaan mangneettikytkimellä jos kerran on lämpöanturi kannessa. Viskotuuletinhan toimii ilman sähköjä.