Nyt olis hyvät neuvot tarpeen...Eli onko saatavissa muualta ku veholta.edellinen shoppailu jotain 3kk sitten veholta maksoi:kytkin levy,250e.asetelma,180e.
Kesti tämän n.kolme kuukautta.Ajokkini on kyllä tosi maastokäytössä ja tiedän et näitä tulee menemään ja joudun järjestelemään kunnon ilmastoinnin kytkin koppaan sisään,mut loppuu takataskusta paine tätä menoa.
sit veikkauksia ja asian kääntelyä asetelman tiimoilta...
löytyyköhän jäykempää asetelmaa(esim.kolmikäpäläasetelmaa)mistään mallista joka passais tuohon 110 moottoriin???
Kytkinpakettia 280G:n?
Re: Kytkinpakettia 280G:n?
????G280E kirjoitti:löytyyköhän jäykempää asetelmaa(esim.kolmikäpäläasetelmaa)mistään mallista joka passais tuohon 110 moottoriin???
Mersussahan on tähtilevykytkin. Niiden paine on niin iso, että tuskin löydät jäykempää käpälämallia.
Pitoa saat lisää, jos löydät pehmeämmällä pinnalla olevan levyn. Sen kulutuskestävyys - joka sinulla taitaa olla suurin ongelma - on kyllä vastaavasti heikompi.
Taidat joutua maastokäytössä luistattamaan paljon kytkintä?
Volvon militariamaasturissa on säädettävissä esipaine jarruihin, jolloin kytkintä tarvitsee luistattaa vähemmän, kun pidetään jarruilla vauhti pois.
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
En tiedä MB280GE:n levyistä. Mutta MB240GD:n kytkin oli yllättäen yli 1" isompi kuin MB300GD:n Vauhtipyörän ulkohalkaisia on sama, mutta 300GD:n vauhtipyörä on paljon painavampi.
GD:ssä kyllä kytkin pääsee kohtuu helpolla, kiitos tiuhojen välitysten. Mutta onko 280GE sen verran kierroskone, ettei kytkin kestä (ja tietenkin tehoa on 2x enemmän). Mitkä pyörät sulla muuten on G-mesessä?
Velipojan mesessä, kun sillä oli vielä 300D kone hajos aika usein kytkinlevyn keskiöstä jouset (35x15" MudTerrain). Mut nyt on kestäny, kun vaihto automaattiin...
T Pasi
GD:ssä kyllä kytkin pääsee kohtuu helpolla, kiitos tiuhojen välitysten. Mutta onko 280GE sen verran kierroskone, ettei kytkin kestä (ja tietenkin tehoa on 2x enemmän). Mitkä pyörät sulla muuten on G-mesessä?
Velipojan mesessä, kun sillä oli vielä 300D kone hajos aika usein kytkinlevyn keskiöstä jouset (35x15" MudTerrain). Mut nyt on kestäny, kun vaihto automaattiin...
T Pasi
jormak;Jep näin on kyllä niinku sanotkin mut joutuessaan todella lujille nousee lämpötila kytkimessa niin kovaksi et jousi päästyy(Meni noin puolta kevyemmäksi painaa poljinta)sillä ajattelin et jos joku käpälä kytkin olis heittämällä sopiva,voisin sekoittaa jäykempiä jousia sinne sekaan??toi levy juttu on kans just noin,mut kun joutuu tiukoissa paikoissa lähteen niin varovasti liikkeelle,ettei pyörä sudi,ni sillon sitä luistoa on käytettävä apuna.sillon pehmeämpi levy taitais ottaa helpommin itseensä vai...
Pasik;Mulla on alkuperin 240GD tää laite ja siinä oli kyl huomattavasti pienempi levy ku mitä tuli tähän 280:n,240G:ssä on tiuhimmat välitykset ku missään G-mallisarjassa,eli välitykset on nyt tosi tiuhat ja se onkin tosi hyvä asia!Jep mulla on kans 35x12,5x15 ja mudterrain ympyrät.
villes;Jep tuota täytyy tosiaan käydä tutkimassa tuota takuu asiaa...joskus niin lähellä ja kuitenkin niin kaukana..
juhok;
No joo,sieltä olis kyllä löytyny aika moneen g:hen paketti,mut ei just tähän 280:een
Pasik;Mulla on alkuperin 240GD tää laite ja siinä oli kyl huomattavasti pienempi levy ku mitä tuli tähän 280:n,240G:ssä on tiuhimmat välitykset ku missään G-mallisarjassa,eli välitykset on nyt tosi tiuhat ja se onkin tosi hyvä asia!Jep mulla on kans 35x12,5x15 ja mudterrain ympyrät.
villes;Jep tuota täytyy tosiaan käydä tutkimassa tuota takuu asiaa...joskus niin lähellä ja kuitenkin niin kaukana..
juhok;
No joo,sieltä olis kyllä löytyny aika moneen g:hen paketti,mut ei just tähän 280:een