270 CDi moottorilla. Onko kellään vihjettä asian korjaamiseen? Sen verran olen tehnyt että vikakoodit käyty luetuttamassa eikä vikaa sen mukaan sähköisissä laitteissa...sain vihjeen että alipainelinjassa tai ehkä sen jossain komponentissa olisi mätää? Eivät uskaltaneet ottaa pakokaasutestiä katsastuskonttorilla tämän vian takia.
Auto on katsastamatta ja pitääs selvittää vika.... Voisko viallinen alipainepumppu tehdä tälläästä ....?
Matti75 kirjoitti:270 CDi moottorilla. Onko kellään vihjettä asian korjaamiseen? Sen verran olen tehnyt että vikakoodit käyty luetuttamassa eikä vikaa sen mukaan sähköisissä laitteissa...sain vihjeen että alipainelinjassa tai ehkä sen jossain komponentissa olisi mätää? Eivät uskaltaneet ottaa pakokaasutestiä katsastuskonttorilla tämän vian takia.
Auto on katsastamatta ja pitääs selvittää vika.... Voisko viallinen alipainepumppu tehdä tälläästä ....?
Minkäs moinen se häiriö on ?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
missä on railpainesäädin ? Yhtä alipaine komponenttia olen tutkinut.. joka on auton edessä oikealla toinen letku tulee turbon alipainekellolta ja toinen menee jonnekkin jossa on alipaine sekä alle tulee sähköjohto kelalle oletan--
Eilen illalla koeajoin autoa ja sitä vikaa ei tullut päälle vaikka tein useamman ajokerran ja annoin "sikaa" että onko sillä jotain merkitystä vikaan mutta ei tuntunut olevan eli auto oli aluksi kylmä ja kävi hyvin ja ajojen jälkeenkin kuumana se kävi hyvin. Sitte taas aamulla vaimo lähti töihin ja käyntihäiriö päällä.............................
Lauantaina olimme sillä käymässä Lohjalla ja matkan ajoin reippaasti. Ajatus oli siitä että karstat olisivat palaneet pois.