Mercedes Benz E 280 CDI cat EVO Avantgarde
Mercedes Benz E 280 CDI cat EVO Avantgarde
Terve,
onko jollakin tuntemusta otsikon EVO-merkinnästä?
Italiassa on ollut myynnissä EVO-merkinällä E-sarja mersuja ja ainakin yksi on rantautunut Suomeen. Ostin sen, mutta en tiedä mitä ostin.
Evo on lienee joku varustebundlaus Italialaisille vai kuinka?
Terveisin, TK
onko jollakin tuntemusta otsikon EVO-merkinnästä?
Italiassa on ollut myynnissä EVO-merkinällä E-sarja mersuja ja ainakin yksi on rantautunut Suomeen. Ostin sen, mutta en tiedä mitä ostin.
Evo on lienee joku varustebundlaus Italialaisille vai kuinka?
Terveisin, TK
Re: Mercedes Benz E 280 CDI cat EVO Avantgarde
Moi. Se evo on italian maahantuojan omia merkintöjä. Eikös vin koodi kerro mitä varusteita autossasi on.
Mulla on vm 08 280 4-matikki ja siinä on tämä evo merkintä takaluukussa.
Mulla on vm 08 280 4-matikki ja siinä on tämä evo merkintä takaluukussa.
Juu on niitä enemänkin.. Täällä yksi myös.. evo:ssa yleensä tumma kattoverhoilu ja paremmat nahat ja parkkitutka..?? Maahantuoja ostanut erän paremmilla kilkkeillä..
Saa korjat jos olen väärässä..
Tosin mun on 320cdi
Saa korjat jos olen väärässä..
Tosin mun on 320cdi
ON kalustoa jos jonkin laista..
Joo, toi pitää paikkaansa. Munkin autossa on musta katto,paremmat nahat ja parkkitutkat. Onko se = Evo?
Kyllä sen voisi näin tulkita..?tk00129 kirjoitti:Joo, toi pitää paikkaansa. Munkin autossa on musta katto,paremmat nahat ja parkkitutkat. Onko se = Evo?
No mulla on sitte poikkeus kun on vaalea katto ja pilarit, nahka jakkarat kyllä.! 

No korjata sai!HannuIk kirjoitti:No mulla on sitte poikkeus kun on vaalea katto ja pilarit, nahka jakkarat kyllä.!

Mutta yleensä on ruksittu jotain + esim. avangarde paketin päälle.. Eli maahan tuoja tilannut erän omilla kilkkeillä..

Onkos sun avangarde? Onkos siinä parkkitutkat ja nahat kuitenkin ja 17" vanteet? Ihan mielenkiinnosta..?

Jes , on avantgarde ja parkkitutka takana, 17 tuumaset vanteet. Kävin viime viikolla laitattamassa vetokoukun, niin seppä sano että
on joku jälkiasennettu parkki tutka, siinä on joku matolaatikko hattuhyllyllä.

Onkos tää sitten että poikkeus vahvistaa säännön?HannuIk kirjoitti:Jes , on avantgarde ja parkkitutka takana, 17 tuumaset vanteet. Kävin viime viikolla laitattamassa vetokoukun, niin seppä sano että
Eikös tolla tk00129 ole kanssa paremmat nahat, tumma kattoverhoilu (musta), parkkitutka edessä ja takana ja 17" alut (orginal)
Tosin meillä kahdella taitaa olla -07 autot?
No oli miten oli niin paikalis diilerin valmiiksi tilaama erä paremmilla optioilla on se evo..

Jos tältä foorumilta löytyy lisää "EVOja" niin tänne voi kait ilmottautua niin voisi tehdä pientä empiiristä tutkimusta

Mun pirssin varustelista löytyy MB-linkit/vin dekooderi sivu 13. En osaa linkittää sitä tänne, oon niin käsi näissä jutuissa. 

Moi.
Sain auton perjantaina ja siitä löytyi lisäksi ilmatäytteiset penkit.
Auto on näemmä Avantgarden päälle tehty.
Torstaina asennetaan irrotettua koukku. H. 700€.
Renkaat on 245/45/17 sekä kesä että talvi. Nuo talvikumit tulee varmaan vaihdettua ennen lumen tuloa.
Ihan hieno kiesi tuohon rahaan. Naapurikin tykkää
Sain auton perjantaina ja siitä löytyi lisäksi ilmatäytteiset penkit.
Auto on näemmä Avantgarden päälle tehty.
Torstaina asennetaan irrotettua koukku. H. 700€.
Renkaat on 245/45/17 sekä kesä että talvi. Nuo talvikumit tulee varmaan vaihdettua ennen lumen tuloa.
Ihan hieno kiesi tuohon rahaan. Naapurikin tykkää