Nonii. Pakoputkienkin kanssa on varmaan väännetty kun on turpoja väsätty ja muuta. Mutta mites on laita, kun kohteena on -89 300TE,mistä nyppäistään katti pois? Nyt tilanne on se, että koneelta tulee kaksi putkea, jotka yhtyvät etupenkkien kohdalla. Tästä Y-haarasta jatkuu yksi putki katille, ja tässä osuudessa on myös lambda-anturi. Anturi on määrä säilyttää. Vakioratkaisussa katilta lähtee takapäästä kaksi putkea, jotka ovat pulttilaipoilla kiinni takapöntölle menevillä putkilla.
Eli putkien lukumäärä edestä laskien on: kaksi --- yksi ---katti---kaksi.
Vaan entä nyt. Otetaanko Y-haarakappale etupäähän ja Y:n yläpalkeista suorat putket kohti takapönttöä (Y:n "jalkaosa" eteenpäin, siihen yhteen putkeen jossa lambda) , VAI pistetäänkö Y-kappale taaksepäin ja sitten yksi iso putki lähtemään lambdalta taaksepäin?
Hitsarimme pelkää yhdessä isossa putkessa virtausten menevän sekaisin, liekö asiassa perää?
(Ja saikohan tästä nyt kukaan mitään tolkkua?

)