Viime syksynä tuli toijota suoraan takarenkaaseen ja väänsi sieltä solmuun yhtä sun toista. Eniten periksi antoi ylätukivarsi joka varmaan pelasti suuremmilta vaurioilta. Itse toijota menikin.. noh, eipä näy enään liikenteessä

Jotain kuitenkin on pielessä koska camber kulmat eivät täsmää vaikka hajonneen puolen kaikki tukivarret on vaihdettu.. tosin tarvikeosiin. Kallistuksenvakaajan kiinnike & kumi on aivan solmussa, joten ne tuli hommattua molemmalle puolelle uudet, muttei vielä vaihdettu.
Ongelmana ruttujen lisäksi on se että, auto nytkähtelee vasemmalle ja oikealle voimakkaasti, aina kun takapäässä on pitoeroa. Jokin edessä täristää myös, vai johtuisiko jostain mikä vippaa takapäässä...
Ajattelin tässä kesän tultua vaihtaa noita palikoita muutenkin, niin pitäisi saada joku hyvä korinoikoja / viitseliäs asentaja joka jaksaa katsoa tuon suoraan kulkevaksi ja värinättömäksi.
Eteen tulis Bilsteinin B8 sprintit ja ympäriinsä H&R:n uudet jouset. Taakse olis tarkoitus pistää nimimerkki 'Petehri':n peräpään pusla & säädettävät ylätukivarret. Samalla vois laittaa EBC:n greenstuffit kun alkaa jarruista kadota tehot.
Muutenhan nuo vois vaihtaa itse, mutta kun ei aivan 100% varma ole kuinka suora tuo kori / takakelkka on niin ehkä parempi että joku oikeasti osaava katsoo tuon tällä kertaa kuntoon niin on hyvä lähtökohta tuolle ylläpidolle sitten.